{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
448 visninger | Oprettet:

At ligge på maven? {{forumTopicSubject}}

Min søn på knap 8mdr kan bestemt ikke lide af ligge på maven trods det vi aktivere ham rigtig meget hver dag vi forsøger! skal lige siges han intet fejler! det er bare mig der har været pyller mor & ikke fået ham lært det er okay. Jeg tænker at vi selvf skal aktivere ham rigtig godt når vi leger på maven MEN kan det gøre at han er meget længere om af kravle fx? af han først lære det rigtig sent?
Nogen gode råd til hvad jeg kan gøre for han synes det sjovt ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At ligge på maven?
  • #1   26. dec 2010 Der er ikke andet for end at blive ved med at ligge ham på maven, når han så bliver utilfreds vender du ham om på ryggen i 5 min. også tilbage på maven indtil han bliver utilfreds.. Sådan sagde min sp...

Det at ligge på maven er jo med til at styrke nakke og rygmuskler, og hvis de er trænet ordenlig kunne jeg forstille mig at barnet kan komme lidt bagefter med nogle ting.. Men han er 8 mdr. det er jo forskelligt hvornår børn begynder at kravle, gå osv...

• #2   27. dec 2010 Melina har heller aldrig ligget på maven pga 2 operationer og har derfor heller ikke kravlet.
    Hun har gumpet sig frem i fineste stil og er nu begyndt at gå - kravle skal hun nok lære på et tidspunkt...

• #3   27. dec 2010 maya lå heller ikke ret meget på maven de første måneder selvom vi forsøgte med spejl og anden aktivering....hun blev stiktosset hver gang vi vendte hende på maven...har ikke hørt det med de ikke kan kravle kun at de får fladt baghoved

• #4   28. dec 2010 Min venindes datter ville absolut heller ikke ligge på maven, det resulterede i at hun aldrig har kravlet, men hun går fint den dag i dag, er dog lidt hjulbenet, men sådan er det jo smiley
    Det er jo heller ikke alle børn der er ens, kan jo godt ske at din søn begynder at kravle, eller gerne vil ligge på maven.

Kommentér på:
At ligge på maven?

Annonce