{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

At ligge prævention på hylden {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg lagt min prævention i skabet (eller jeg har ikke købt mere) Og jeg har haft menses 2 gange siden, så det er godt og vel 3 mdr siden.

Nu er jeg begyndt at mærke en adfærdsændring på mig selv. Jeg synes jeg hurtigt bliver ked af det, jeg har meget mere sex lyst, faktisk så slemt at jeg har lyst til at være sammen med andre end min kæreste (f.eks min gode ven eller min kollega).

Jeg er også begyndt ofte at have hovedepine, før hen havde jeg faktisk kun hovedepine af tømmermænd.

Er der andre der har oplevet noget ligende ?
Tror i at det kan have noget at gøre med at man ikke er hormonpåvirket ?

Jeg synes virkelig det er ubehageligt, og upassende til tider, med den voldsomt øede lyst, førhen havde jeg meget sjældent lyst, og nu er der nærmest hele tiden =/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At ligge prævention på hylden
  • #1   17. sep 2009 hmm.. jeg ved ikke om jeg vil sige at jeg har oplevet det samme. Synes også at jeg efter p pille stop har mere sex lyst, men jeg havde bare skyldt skylden på projekt baby.. altså et højere formål med sex smiley
    Man hører jo om folk der får mindre sexlyst pga p pillerne. Så det kan da godt være det har været tilfældet.

Og så synes jeg at det er okay at samle appetit i byen, så længe du kommer hjem og spiser smiley

Jeg tror helt sikkert godt det kan have noget med hormonerne at gøre, hvis du er lidt ekstra pirlig. Det er jo det samme under mens.

• #2   17. sep 2009 Hvor dejligt at høre at man ikke er helt tosset i hovedet smiley

Mon også det har noget at gøre med øget udflåd og mere uren hud ?

• #3   17. sep 2009 Jeg har fået mere uren hud efter jeg stoppede med p-piller, samt jeg blødet dobbelt så meget under mens og mere udflåd.. så det er ikke altid lutter lagkage og lave børn, så må man ofre sig selv på flere måder smiley

• #4   17. sep 2009 Ja ofre og ofre ved jeg ikke lige. Det har bare virkelig undret mig.

Synes ikke jeg bløder mere, men har flere smerter og også flere dage inden...

• #5   17. sep 2009 uren hud er jo også pga hormonerne.
    Jeg bruger dermalogica, de har nogle lækre hudprodukter, de kan købes hos kosmetologer eller på nettet.

• #6   17. sep 2009 Ej hvor er jeg lettet over at det "bare" er det.

Jeg bruger i forvejen noget vaske gel imod uren hud, og det har førhen holdt urenhederne helt i bund, jeg bruger det stadig med får nu bumser og hudorm hele tiden.

Jeg må sige at jeg også kraftigt vil overveje at droppe østogen. men jeg kan ikke have sex med kondom smiley

Kommentér på:
At ligge prævention på hylden

Annonce