At ligge prævention på hylden {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg lagt min prævention i skabet (eller jeg har ikke købt mere) Og jeg har haft menses 2 gange siden, så det er godt og vel 3 mdr siden.
Nu er jeg begyndt at mærke en adfærdsændring på mig selv. Jeg synes jeg hurtigt bliver ked af det, jeg har meget mere sex lyst, faktisk så slemt at jeg har lyst til at være sammen med andre end min kæreste (f.eks min gode ven eller min kollega).
Jeg er også begyndt ofte at have hovedepine, før hen havde jeg faktisk kun hovedepine af tømmermænd.
Er der andre der har oplevet noget ligende ?
Tror i at det kan have noget at gøre med at man ikke er hormonpåvirket ?
Jeg synes virkelig det er ubehageligt, og upassende til tider, med den voldsomt øede lyst, førhen havde jeg meget sjældent lyst, og nu er der nærmest hele tiden =/
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
Man hører jo om folk der får mindre sexlyst pga p pillerne. Så det kan da godt være det har været tilfældet.
Og så synes jeg at det er okay at samle appetit i byen, så længe du kommer hjem og spiser
Jeg tror helt sikkert godt det kan have noget med hormonerne at gøre, hvis du er lidt ekstra pirlig. Det er jo det samme under mens.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 112
Mon også det har noget at gøre med øget udflåd og mere uren hud ?
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 22 Svar: 127
jul 2008
Synes ikke jeg bløder mere, men har flere smerter og også flere dage inden...
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
Jeg bruger dermalogica, de har nogle lækre hudprodukter, de kan købes hos kosmetologer eller på nettet.
jul 2008
Jeg bruger i forvejen noget vaske gel imod uren hud, og det har førhen holdt urenhederne helt i bund, jeg bruger det stadig med får nu bumser og hudorm hele tiden.
Jeg må sige at jeg også kraftigt vil overveje at droppe østogen. men jeg kan ikke have sex med kondom
At ligge prævention på hylden