{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

lige en mærkelig tanke {{forumTopicSubject}}

ja jeg går sådan lidt og tænker på at når jeg engang bliver gravid, om jeg bliver sådan en hvor det sidder over hele kroppen, eller som jeg kommer til at ligne en hval eller om der kommer en pæn flot rund mave?

tænkte i også sådan inden i blev gravide?
jeg gad godt vide hvordan jeg kommer til at se ud når jeg er gravid smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lige en mærkelig tanke
  • #2   26. nov 2009 tror det kommer an på om det er en pige eller en dreng der gemmer sig i maven smiley - noget med de der homonstof tingester barnet udskiller..

nej det tænkte jeg først på da det begyndte at sidde lidt over det hele smiley

• #3   26. nov 2009 hihi ja okay smiley

jamen jeg er rimelig muskuløs. jeg har en rimelig firkantet krop smiley har slet ingen talje. har altid haft en veltrænet krop men de sidste 2 år har jeg taget meget på. men jeg skal tabe mig 10 kg inden vi skal lave børn herhjemme ..

men nøj hvor gad jeg godt vide hvordan jeg kommer til at se ud med sådan en mave ;D jeg er jo ikke særlig høj heller.

• #5   26. nov 2009 Det er vist meget forskelligt, både fra person til person men også fra graviditet til graviditet.
    Første gang jeg var gravid, var med min skønne søn Villads og der var jeg bare gravid over det hele, men denne her gang hvor vi venter en lille prinsesse sidder det hele kun på maven :o)

• #6   26. nov 2009 kommer jo også an på hvad du spiser imens du er gravid..

• #7   26. nov 2009 Jeg har taget lige lidt på i alle 4 graviditeter og jeg har ventet 2 drenge og 2 piger, så på mig havde det intet at sige om det var drenge eller piger. Jeg tror det har meget at sige hvor meget man vejer før graviditet og hvor meget man spiser i graviditeten...

• #8   26. nov 2009 Jeg har altid været ret tynd med tynd talje, og jeg ventede mig en pige og havde kæmpe mave og tog 30 kg på, og alle kom "neeej det er en dreng ikke sandt?" fordi det kun sad foran, og med alle de kilo og den kæmpe mave burde det have bredt sig rundt til siderne hvis det kom an på så meget andet.

Det er din kropsbygning. Der er mange skrøner osv, men hvis du har en kort firkantet krop, med kort talje er der ikke så meget plads til babyen der, så der vil du nok opleve at maven vil brede sig rundt om på dig fordi der så bliver udnyttet plads derfra i stedet.
    Var du en af dem med en lang talje ville det nok typisk kun være en bulemave foran fordi der var plads til det. Det er også ofte dem du ser med de lange taljer der har bulen foran.

Men det andet er også flot, bare det at du er gravid og jeg gik som en and alligevel selvom min kun sad foran. Og min mave bulede langt ud foran -den var stor og det kan også være træls så tror også det er dejligt nok at det bliver fordelt lidt. Du vil stadig få en fin rund gravid mave, den vil bare nok ikke være så spids og smal men bare bredere

• #9   26. nov 2009 Jeg tabte de 27 kilo igen uden træning eller noget andet så det var ikke fordi maven var en masse fedt. Tror bare det er hvordan du er bygget derinde

• #10   27. nov 2009 Den sidste sætning som Jeannie H, mor til Papaya Athena . skriver '' det er hvordan man er bygget DERINDE '' det kan jeg ikke give mere end ret i .. tror også det har noget med hvordan man er indvendig - for man kan godt være en tynd rad og blive rigtig tyk over det hele , hvor i mod mange kraftige ikke bliver ''tykke'' .. hvis i forstår smiley

Kommentér på:
lige en mærkelig tanke

Annonce