{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Nye lejere - en mærkelig følelse {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger så skal vi have nye lejere i vores dobbelthus hvor vi også selv bor.

Vores nuværende lejere har købt hus og efter 3 år flytter de til februar og det bliver nu meget meget mærkeligt..

De flyytede ind da vores søn var bare 2 mdr. og 1 mdr. før de fik deres egen søn så et par jævnaldrende drenge som har haft meget glæde af hinanden og efterfølgende har vi begge fået endnu en lille pige og en dreng.

Har brugt rigtig meget tid sammen både os forældre, grillet, hygget mm. men også vores drenge har nydt hinandens selskab i snart 3 år så bliver så mærkeligt..

Så nu skal vi i gang med at finde nye lejere og har ikke sovet særlig meget hele natten, for hvad mon vi så finder ?! Skal siges vi har været meget uheldige 3 gange før dette fantastiske par flyttede ind.

Men har allerede spurgt venner om de skulle kende nogle og søgt på boligportalen, så håber at vi finder nogle søde mennesker som vil bo "hos os" :O)

Men syntes det er lidt svært lige at finde ud af, selvom man jo viste at tiden kom på et tidspunkt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye lejere - en mærkelig følelse
  • #2   1. nov 2011 JA det må vi og jeg er allerede startet for pludselig er der ikke længe til den 1. februar 2012..

    Men en lidt mærkelig følelse at nogle man har haft så meget med pludselig skal flytte...


  • #4   1. nov 2011 Ja selvom man viste det kom, kom det nu pludseligt da de for ikke længe siden havde fået nej til at købe og ikke havde snakket om de stadig var i gang selvom jeg havde det på fornemmelsen...

    Hun har åbenbart fortalt det til en del andre, så er da også lidt skuffet men sådan er det nu bare men kan mærke jeg da syntes det er en mærkelig følelse jeg har i kroppen overfor hende nu som tidligere... Men er sikker på vi nok skal finde nogle gode lejere igen, håber i hvert fald det bedste...


  • #6   1. nov 2011 Bare mærkeligt når vi var fuldt indraget sidst at man så vælger denne gang ikke at sige et ord, tror min kæreste er mere skuffet end mig men det er nok bare lige fordi vi lige skal fordøje det..

  • #8   1. nov 2011 Jo det kan da godt være, første gang var vi bare med ude og se det hus de havde set på og var med hele forløbet igennem , så syntes det er sjovt vi slat ikke høre de har set på et andet også...

    Men sådan er det og går nok også, bare en skam de så skal flytte deres dreng igen igen da han lige er startet i børnehave selvom han først bliver 3 år til december, da han ikke kunne blive ved den dagpljer har var ved som var den 3 dagplejer han har været hos.

    Så troede man måske ventede lidt, men det er jo deres beslutning...


Kommentér på:
Nye lejere - en mærkelig følelse

Annonce