{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Til jer der tog meget på {{forumTopicSubject}}

Hvor meget tog i på i graviditeten og hvor hurtigt tabte i det igen? hvis i gjorde.. I skal selvfølgelig ikke svar hvis i ikke vil.

Jeg er lidt nervøs for at jeg aldrig kommer af med mit for troede aldrig at jeg ville tage så meget på.
Jeg har lige siden 5 klasse vejet 53 kg og aldrig et gram mere. Vægten stod bare stille i 10 år uden jeg gjorde noget.
har aldrig kunne tage på men nu hvor jeg er blevet gravid vælter det på uden jeg synes at jeg gør noget for at det skal ske så voldsomt.

Min mor synes at jeg spiser FOR sundt men det gør jeg jo så nok ikke!

Jeg har taget 28 kg på nu, så ville lige høre hvordan det gik med jer bagefter at I havde født? Og hvad gjorde I for at de kom af igen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer der tog meget på
  • #1   17. feb 2009 er du stadig her... burde du ikke ligge på hospi eller passe din pige smiley


  • #2   17. feb 2009 Jo men hun vil ikke ud. Så skal sættes i gang fredag morgen -hvis der da ikke sker noget inden. Ville være skønt hvis jeg selv kunne gå i gang

  • #3   17. feb 2009 Jeg tog 35 kg på med den første, og jeg tabte ikke ret meget før jeg blev gravid med nr to, da nr 2 var 2½ år tabte jeg pludselig 17 kg uden jeg selv gjorde noget men der sad jo så stadig 10 kg til over efter min første graviditet, men da jeg så blev gravid men nr 3 4 år senere tog jeg kun 6 kg på og smed, 15 kg efter jeg havde født ham så jeg røg under den vægt som inden jeg fik børn så nå vejer jeg det samme som da jeg var 16 år skønt......

  • #4   17. feb 2009 Har lige været inde og lure din profil og de billeder der er taget i 40+3 så ser du jo slet ikke ud til at have taget andet end maks 10 kg så er da helt sikker på at du taber det meget hurtigt kan jo være vand det meste.

  • #5   17. feb 2009 jeg tog 28kg på, og efter 3 mdr havde jeg tabt mig 33 kg,bare ved at gp ture med barnevognen, gjor intet andet for det da jeg fik kejsersnit og ikke måtte lave særligt meget...

  • #6   17. feb 2009 jeg har også altid vejet omkring de 50 kg smiley men da jeg fik den første tog jeg 18 kg på men er aldrig kommet ned på den vægt igen hehe med nadja tog jeg 10-12 kg på og efter det har jeg vejet 62 kg som også er min ideal vægt. husker ikke hvor meget jeg tog på med Noah men gik ret hurtig så var jeg på de 62 kg igen og nu har jeg taget 7 kg på indtil videre :O)

    ved ikke om det kunne bruges til noget *gg*


  • #7   17. feb 2009 Jeg vejede 48kg inden jeg blev gravid.
    Jeg tog 22kg på imens jeg var gravid og mangler stadig og tabe 10kg og det er snart 5mdr siden jeg fødte


  • #8   17. feb 2009 Jeg tog 30 kg på og tabte de første 20 på 2.Måneder uden at gøre noget som helst.. Derefter tabte jeg ig lidt igen...Uden at gøre noget smiley Og nu et år efter mangler jeg 5 kg, så vejer jeg det jeg gjorde før jeg blev gravid. Men jeg ville sagtens kunne have tabt mig, hvis jeg havde spist sundere og trænet, har jeg bare ikke haft overskud til og så elsker jeg mad smiley

  • #9   17. feb 2009 første gang tog jeg 14 kg på... og jeg havde sådan set tabt de 10 meget hurtigt efter jeg havde født.. de sidste 4 kom jeg først af med da jeg arbejde igen et år efter... og så smid jeg yderlig 10kg da jeg var blevet overvægtigt inden jeg blev gravid med min datter...

    denne gang har jeg indtil videre taget 15kg på og har ca. 8 uger igen


  • #10   17. feb 2009 Ved den første vejede jeg 60 kg og dagen inden jeg fødte vejede jeg så 83 kg.. Så det var lige 23 kg, tror os det var fordi jeg stoppede med at ryge da jeg fandt ud af at jeg var gravid, at jeg tog så meget på.

    ved nr 2, tog jeg kun 8 kg på, og et par dage efter fødslen var jeg af med de 8 kg og lidt til smiley


  • #12   17. feb 2009 Jeg tog næsten 40kg på... Jeg vejede 60kg inden jeg blev gravid, og den sidste måned har vægten stået stille på 76kg... Så nu har jeg aftalt med en veninde at vi skal i træningscenter hver tirsdag og torsdag.. =)

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #13   17. feb 2009 jeg tog 37 kg på. dog var det meste vand og inden for en uge havde jeg smidt 25 kg. de sidste røg af da jeg begyndte at arbejde.

  • #14   17. feb 2009 jeg tog 23 kg på.....5 dage efter havde jeg tabt mig de 13 kg af dem!!! nu mangler jeg bare de sidste men går mange ture med barnevognen... og når jeg får overskud skal de trænes af de sidste :0)

  • #15   17. feb 2009 Jeg tog 14 kg på og mangler at smide 2 kg. Det er 1 måned siden jeg fødte.

  • #16   17. feb 2009 Jeg tog 29 kilo på. Havde tabt 9 da jeg kom hjem fra sygehuset efter 4 dage, og ugen efter havde jeg tabt 7 mere. Jeg fødte d 16/1 og har nu tabt 18 kilo.

  • #17   17. feb 2009 jeg vejede inden fødslen 48 kg og tog i alt 17 kg på under graviditeten.

    3 dage efter fødslen vedede jeg 58, så havde tabt 7 kg allerede der..

    Ved ikke hvad jeg vejer nu 41 dage efter fødslen, da jeg ikke har en badevægt!! det irritere mig hehe.. men er lidt nervøs, for har kommet til at drikke meget coa og spise slik og flødekartofler osv, og dyrker ikke motion for tiden:( så måske står vægten stille?? håber ikke, thi hi..


  • #19   8. mar 2009 Jeg har allerde nu taget ca 9-10 kg på - er i uge 21, så frygter lidt hvor meget jeg ender med. Spiser ellers ganske sundt, men tror allerede jeg døjer med lidt væske i kroppen - min vægt kan nemlig svinge med ca 4 kilo fra dag til dag.

Kommentér på:
Til jer der tog meget på

Annonce