{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.114 visninger | Oprettet:

NannaNas :
NannaNas :
Tilmeldt:
27. jun 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Til jer der prøver... {{forumTopicSubject}}

Hej alle jer der prøver. Her kommer lige et lidt privat spørgsmål smiley
Når i er igang på lagnerne, og er færdige, ligger i så med stængerne i vejret, så sæden kan løbe ind?? Eller sker dette helt af sig selv??

Vi prøver, og er ude i 4. forsøg nu, og synes da gerne der snart må ske noget smiley Egentlig er det ikke sådan jeg går og tænker over det hele tiden, vi tager det meget afslappet, men vi glæder os da, og er spændte da det er vores første. I de foregående måneder har vi haft sex hver dag, ikke fordi vi er desperate, men fordi vi har haft lyst smiley
Denne gang har jeg så sagt vi må nøjes med hver anden dag, da jeg har læst det er bedst. Hvad gør i??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer der prøver...
  • #1   6. aug 2012 da vi prøvet at blive gravid med vors dreng havde vi næsten hverdag sex måske dert var en eller 2 dag der smutte om ugen eller hvor vi ikke havde løse og efter 1 eller 2 mdr så var han der men det har jo noget med at i skal ramme æggeløsningen og der kan man købe nogle æggeløsningteste

  • #3   6. aug 2012 Når manden skyder sæd af, så er det med en ret stor kraft.. Det er ikke nødvendigt at ligge med benene oppe smiley
    Og det gør heller ikke nogen betydelig forskel om man går på lokum lige efter smiley

    Vi er igang med vores rigtige første forsøg men smed præventionen i april smiley

    Jeg synes at have læst et sted, at man ikke skal sexe For meget, for manden sæd bliver tyndere og tyndere hver gang. Det skulle være bedre at "sparer op" til frugtbarhedsperioden, så sæden er dejlig tyk smiley hahahah


  • #4   6. aug 2012 Sex hver 2. Dag i din frugtbare periode er vist vejen frem. Hvis altså kæresten har normale svømmere vil hver 2. Dag være optimalt, for du vil altid ha levende svømmere oppe, ventene på ægget og hans sæd når at blive klar igen indtil næste gang.

  • NannaNas :
    NannaNas : Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #5   6. aug 2012 Super, så bliver benene altså hvor de er, for må nok indrømme jeg ville føle mig lidt latterlig med benene i luften smiley Så må vi håbe der er held nu her om en uges tid, når der gerne skulle være ægløsning..


  • #6   6. aug 2012 Der er nogen, der siger, at en pude under bagdelen bagefter skulle kunne gøre forskellen. Om det virker, skal jeg ik ku sige, men det skader vel aldrig - og det virker knapt så latterligt som at ligge med bentøjet i vejret! smiley

  • #7   6. aug 2012 Jeg blev altid liggende med sæden 'inde i mig' natten over. Desuden lå jeg også lige med en pude under numsen i et kvarters tid efter smiley Blev gravid i andet forsøg så det gik rigtig hurtigt. Om det har haft noget med det at gøre er jo ikke til at sige smiley

  • #8   6. aug 2012 Malene P: At sove med sæden "derinde" er genvejen til infektioner. smiley Det anbefales, at man altid tisser efter sex..

  • #10   6. aug 2012 Dina: Det tror jeg kommer an på hvem man er, vi har prøvede i 2år og HVER måned omkring ægløsning har jeg sovet med sæden deroppe og jeg har aldrig haft underlivsbetændelse smiley

  • #12   6. aug 2012 Har i nogen link på det med underlivs infektioner ?

    Jeg har sovet med sæd oppe i over ti år, og aldrig fejlet noget..


  • #14   6. aug 2012 Det med at sæden bliver tyndere holder ikke smiley
    Der går ikke mange timer fra udløsning til der er produceret en ny portion. smiley

    Det virker heller ikke at lige med måsen o vejret, da der som nævnt er godt med tryk på, og sædcellerne selv kan svømme opad selvom man stod op og hoppede.

    Det tager den tid det tager, selvom det er rigtig træls!
    Vi prøvede i rigtig lang tid uden held. Vi kom så af med min hankat og vupti! 1 stk positiv test! smiley

    Min hankat havde simpelthen fungeret som en slags p-pille. smiley


  • #15   6. aug 2012 jeg gik på wc dengang vi skulle lave vores dreng. smiley og han er lavet på 1½ forsøg smiley de kan ikke finde ud af om det skete i første eller andet forsøg smiley sådan med hans størrelse, min termin osv smiley

  • #16   6. aug 2012 Det med infektioner er lægens ord. Jeg fik det at vide i forbindelse med blærebetændelse. Havde haft blærebetændelse et par gange inden for ret kort tid, hvorefter jeg fik at vide, at jeg skulle tisse efter sex - også selvom det ikke er det mest charmerende at storme på toilettet lige efter. Det er 6 år siden, og jeg har altså ikke haft blærebetændelse siden.
    Men ligesom med alt andet, er det jo forskelligt fra person til person, hvor modtagelig man er over for sygdomme.


  • #18   6. aug 2012 Det er blære betændelse der er risiko for og det har altså intet med sæd at gøre . Det er de bakterier der er fra hans kønsdele. Så selvom han ikke kommer oppe i sig bør du stadig gå på toilettet og "skylle" de bakterier væk smiley

  • #19   6. aug 2012 Tja.. Ved os gjorde sex hver dag i hvert fald intet skidt ;p
    Her blev jeg gravid, og også uplanlagt smiley


  • #20   6. aug 2012 Jeg er en af de kvinder der kan se hvornår man har ægløsning..
    Og ja 4 forsøg så var der bid.. Det gik meget hurtigere end vi lige havde regnet med
    så vi var ret overrasket over det skete i 4 forsøg...

    Men jeg har hørt at hvis man går for meget op i at blive gravid og det gerne må ske nu.. så gør psyken noget ved ens krop og så sker der bare ikke.. ?
    så i skal vel bare sexe når i har lyst og så sker det når det sker ?


  • NannaNas :
    NannaNas : Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #21   7. aug 2012 Majbrit: Jo det er lige nøjagtig sådan jeg gerne vil have det. Bare sådan lidt uformelt smiley Jeg har frygtet lidt det ville blive sådan baby fabrik agtigt, men sådan har det slet ikke været. Vi har bare gjort det når vi havde lyst, og jeg tror måske vi bare fortsætter sådan - for det med sex hver anden dag går det ikke så godt med smiley


  • #22   7. aug 2012 Med vanessa (nr 2) prøvede vi nogle gange med puden under numsen, fødderne i vindueskarmen fra sengen ell, trods jeg aldrig har troet på det, men var "desperat" ;p der virkede IKKE, tog mere end 6 mdr og lave hende,

    Tino ( nr 3 i maven nu) tog 14 mdr men mistede også 2 gange, men der har vi bare sexet. Nøj lang tid tog det synes jeg :-I


Kommentér på:
Til jer der prøver...

Annonce