{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ridning og gravid ???
  • #2   5. feb 2009 Prøv at spørge din jordmoder.

(link fjernet)

• #3   5. feb 2009 Du abotere ikke ved at ride, du kan gøre det hvis du falder af hesten.

• #4   5. feb 2009 jeg red med min den første men harikke gjort det i denne graviditet.. men kunne sagtens finde på at skridte en tur

• #5   5. feb 2009 Der sker sikkert ikke noget.. Men HVIS nu du faldt af så ville du nok fortryde pænt meget om der skete noget med barnet..

Jeg ser det sådan :
    Det er 9 mdr af ens liv, hvor man passer lidt på sig selv og skruer ned for ting som risikosport, tunge løft osv..
    Der ér kun 9 mdr af et helt liv man skal være varsom smiley

Men det er bare min holdning, det er jo op til folk selv hvad de synes er ok !

• #6   5. feb 2009 Jeg red indtil uge 20, så kunne jeg ikke mere pga bækkenløsning og den sidste uge op til stop var kun skridt ture med "fodmand" hvis der skulle ske noget. så om du vil ride er op til dig selv og om din/dine heste er rolige og til at stole på. Men husk at lytte til din krop hvis du beslutter dig for at ride!

• #7   5. feb 2009 Jeg har redet indtil for et par uger siden, på mine to hopper, jeg har termin d 25 feb. Jeg er kun stoppet pga bækken smerter, ellers havde jeg redet helt op til termin.
    Jeg tror det er meget forskelligt, jeg har flere veninder der stoppede med at ride, da de fandt ud af at de var gravide

• #8   5. feb 2009 tja jeg red indtil jeg var halvvejs i min graviditet.. så kunne jeg ikke mere pga bækkenløsning.. jeg skridtede og travede mest , lidt galop på banen ... jeg vil jo mene at det er sundt at ride i graviditeten (hvis man plejer at ride) pga bækkenbunden og motionen, jeg havde kæresten til at muge ud og slæbe rundt med foderet osv, tungt arbejde .. jeg stolede også på Eleisa (hesten) og hun er en gammel idiotsikker fjoldebolle., som engang gik på en rideskole (: ... jeg ville ikke sætte mig op på en unghest/hingst/tilride osv jeg ville ikke sætte mig op på en hest, jeg ikke kender eller som virker for frisk/opmærksom.. idiotsikre heste kan da også lave balade , og ja eleisa var da vågen nok til tider , men ja, det er vist op til en selv smiley

• #9   5. feb 2009 Man fraråder, men der er mange der stadig skridter på deres heste..

Jeg vil nok ikke anbefalde trav, galop, spring og så at tilride en unghest smiley

• #10   5. feb 2009 nu tænker jeg mer epå bumbene i trav og gallop smiley Jeg regner ikke med folk falder af bare lige sådan

• #11   5. feb 2009 Jeg har redet i noget af min gravilitet , men fraråder det fordi selvom at hesten er noget så sød så kan den blive bange og du kan falde af , og så kan bebs jo komme til skade, eller du kan få ufrivvilig abort smiley så.

Og Sarah selvom man stoler på hesten er den sku et levende dyr !

Jeg fraråder det stærkt !!!

• #12   5. feb 2009 Louise T -
    Tror bare at du skal prise dig lykkelig for at din datter slap uskadt fra "flere fald om dagen" smiley

Min svigerinde snublede og faldt på maven under sin graviditet og der var hun indlagt til observation og lægerne var meget urolige for fosteret !
    Og det var ikke fra højden på en hest hun faldt..

• #13   5. feb 2009 hej alle sammen tak for jeres svar . der er godt nok mange delte meninger så jeg står vist sammen sted som før smiley mellem at jeg ikka kan finde ud af om jeg skal eller ikke skal ride. den hest jeg ville ride er en elev hest som jeg har redet længe men dog holdt en lille pause på smiley men jeg må være ærlig at sige at jeg står stadig på bar bund ???

• #14   5. feb 2009 Jeg har vildt at lade være med at ride de første 12 uger.... Også vil jeg ride stille og roligt til uge 22 ca. derefter frarådede min læge mig at ride... Men jeg arbejder meget med min fra jorden og skridter ham....

• #15   5. feb 2009 kender en der red sin hest gennem stort set hele hendes graviditet... og hendes datter er idag 5 år....
    jeg havde også selv redet hvis jeg havde haft mulighed for det....

men hvis ens krop er vant til at ride sker der ikke så meget ved det hvis bare man sætter tempoet lidt ned smiley

Kommentér på:
ridning og gravid ???

Annonce