{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.980 visninger | Oprettet:

har du født på Skejby? {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at jeg pludselig skal føde på Skejby sygehus i stedet for Horsens pga en omgang sukkersyge.

Jeg havde egentligt en masse spørgsmål jeg skulle have haft svar på da jeg var til kontrol igår, men pga stressede læger fik jeg ikke mulighed for at stille dem.
Så nu håber jeg at der er nogen herinde der kan svare på mine spørgsmål smiley (kommer først til Skejby igen på torsdag hvor jeg skal indlægges)

Hvad skal jeg have med af ting til babyen? Tænker på om jeg selv skal have dyne og sengetøj med? Og hvad med bleer osv?

Hvad skal jeg have med af ting til mig selv? Går ud fra at jeg bare skal bruge deres sengetøj osv, men har de feks bind man kan bruge eller skal jeg selv have det med?

Hvad med tøj og huer til baby, hvor meget skal jeg selv have med?

Er der andet jeg ikke lige har tænkt på som jeg skal have styr på? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har du født på Skejby?
  • #1   14. dec 2012 Jeg fødte på Skejby.
    Jeg havde tøj med til mig selv og baby (til hjemrejsen), makeup (bare i nødstilfælde) og tøj til faren. Kamera, autostol. Men det gik så stærkt at det var ude af døren med det samme at vandet gik. og at vi glemt f.eks tandbørst, shampoo. osv så det kom min lillesøster med. Bleer har de. HUSK Oplader til både mobil og til kameraet. evt batterier..!

De har/havde bind til efter fødsel (jeg vil vove at påstå at dem du kan købe er for små, ihvertfald til så meget som jeg blødte, de havde engangsvaskeklude.

www.Skejbybaby.dk prøv at gå derind smiley Også vil jeg sige, du føder ikke et bedre sted end der, jeg var rigtig glad for deres behandling.

• #4   14. dec 2012 (link fjernet)

Jeg kunne ihvertfald ikke bruge de bind jeg havde taget med.. smiley Lige præcis Line. de var ikke lukket. fik også lov til at tag nogle stykker med hjem smiley

• #5   14. dec 2012 Du skal ha det med du skal ha på efter fødslen og det baby skal ha på hjem. Resten har de. Som de andre skriver så husk kamera osv... smiley
    Husk sutter(ved ikke om syghuset har nogen) men det er jo ikke sikkert at hvis de har at det er dem I vil bruge. Da jeg fødte fik vi en en mandsstue hvor manden også kunne sove smiley Bare husk at manden skal betale for maden, det skal du ikke.

Kommentér på:
har du født på Skejby?

Annonce