har du født på Skejby? {{forumTopicSubject}}
Jeg står i den situation at jeg pludselig skal føde på Skejby sygehus i stedet for Horsens pga en omgang sukkersyge.
Jeg havde egentligt en masse spørgsmål jeg skulle have haft svar på da jeg var til kontrol igår, men pga stressede læger fik jeg ikke mulighed for at stille dem.
Så nu håber jeg at der er nogen herinde der kan svare på mine spørgsmål (kommer først til Skejby igen på torsdag hvor jeg skal indlægges)
Hvad skal jeg have med af ting til babyen? Tænker på om jeg selv skal have dyne og sengetøj med? Og hvad med bleer osv?
Hvad skal jeg have med af ting til mig selv? Går ud fra at jeg bare skal bruge deres sengetøj osv, men har de feks bind man kan bruge eller skal jeg selv have det med?
Hvad med tøj og huer til baby, hvor meget skal jeg selv have med?
Er der andet jeg ikke lige har tænkt på som jeg skal have styr på?
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 48 Svar: 486
Jeg havde tøj med til mig selv og baby (til hjemrejsen), makeup (bare i nødstilfælde) og tøj til faren. Kamera, autostol. Men det gik så stærkt at det var ude af døren med det samme at vandet gik. og at vi glemt f.eks tandbørst, shampoo. osv så det kom min lillesøster med. Bleer har de. HUSK Oplader til både mobil og til kameraet. evt batterier..!
De har/havde bind til efter fødsel (jeg vil vove at påstå at dem du kan købe er for små, ihvertfald til så meget som jeg blødte, de havde engangsvaskeklude.
www.Skejbybaby.dk prøv at gå derind
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 48 Svar: 486
Jeg kunne ihvertfald ikke bruge de bind jeg havde taget med..
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 3 Emner: 40 Svar: 304
Husk sutter(ved ikke om syghuset har nogen) men det er jo ikke sikkert at hvis de har at det er dem I vil bruge. Da jeg fødte fik vi en en mandsstue hvor manden også kunne sove
har du født på Skejby?