{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.846 visninger | Oprettet:

FB :-) {{forumTopicSubject}}

Så må jeg vist hellere få fortalt om lille Emil’s vej til verden d. 9/10-2011.

Det hele starter natten mellem lørdag og søndag hvor jeg ligger og sover. Jeg skal vende mig og da jeg drejer rundt mærker jeg et lille smæld i maven og så kommer der ellers bare vand ud.
Jeg vækker min mand og siger at vandet er gået og han springer op og henter håndklæde osv.

Nå men klokken er 00.30 og jeg får ringet op på FG og fortæller at vandet er gået, men at jeg ikke har veer eller noget som helst. Jordemoderen vil dog gerne se mig og vi beslutter at smide vores hunde i bilen og aflevere dem ved mine svigerforældre og så tage derfra og op på FG.

Kl. 01.20 ankommer vi på FG og jeg bliver undersøgt at en jordemoder som kan konstatere at vandet er gået, men at jeg kun er 1 cm åben. Jeg får kørt en strimmel og bette manden har det godt, så de sender os selvfølgelig hjem igen. Vi aftaler dog at jeg skal komme næste morgen kl 10 til en igangsættelse, da jeg jo ingen veer havde.
Humøret er højt på vej hjem i bilen og vi aftaler at tage hjem og gøre vuggen klar, sætte tingene på plads på puslebordet og så hoppe under dynen.

Kl. 02.15 kommer vi hjem igen og efter ca. 15 min får jeg den første ve og jeg skal så lige love for at det begynder at gå stærkt. Efter ca. yderligere 15 min har jeg mere eller mindre veer konstant. Jeg har ingen pauser mellem veerne og de er virkelig voldsomme. Jeg prøver at gå i bad og ellers prøver jeg bare at finde en stilling hvor jeg nogenlunde kan holde det ud.

Kl. 03.45 ringer jeg op på FG og spørger om råd, da jeg slet slet ikke kan holde det ud og veerne nærmest bare strømmer ind over mig. Jeg får at vide at mine veer der varer 30 sek og at jeg derfor stadig skal blive hjemme og vente på de tager yderligere til i styrke.

Kl 04.15 ringer min mand op på fødegangen og siger at han altså kører mig derop, da han virkelig ikke syntes at han tør have mig hjemme mere, jordemoderen siger ok for det og vi kører umiddelbart efter hjemmefra.

Kl.04.45 ankommer jeg på fødegangen og da jeg er på vej ind får jeg en ubeskrivelig lyst til at presse og jeg fortæller det til jordemoderen som bare siger at jeg skal slappe lidt af, da hun er meget sikker på at jeg ikke allerede har presse veer.. Nå men jeg kommer op på en briks og hun vil til at kører en strimmel da jeg igen fortæller hende jeg har lyst til at presse. Hun fortæller mig at hun lige vil se hvor meget jeg har åbnet mig, da det måske kan berolige mig lidt og at hun så derefter vil kører en strimmel. Jordemoderen tager mine bukser af og så går det ellers stærkt.

Da hun vil undersøge mig kan hun se hovedet og jeg bliver derfor omgående kørt ind på en fødestue. 8 min efter føder jeg en sund og velskabt dreng på 3660 gram og 50 cm.

Vi har det alle tre helt fantastisk og han er simpelthen så ubeskrivelig dejlig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FB :-)
Kommentér på:
FB :-)

Annonce