{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan startede jeres veer ?
  • #1   28. sep 2009 Første gang gik vandet først.

Men anden gang begyndte det at nive lidt i underlivet..
    Tænkte ikke over det først, men så blev det værre..
    Begyndte diskret at tage tid (Var på besøg) men kunne ikke få det til at hænge sammen for der var kun 3 minutter mellem smerterne..
    Men det vár veer og da vi rejste os for at tage på hospitalet SÅ kom de for alvor haglende !

Held og lykke hvis det ér veer !!!!! smiley

• #2   29. sep 2009 sådan var mine veer også, både foran på maven som mens smerter og i lænden, så måske det er dine veer der tager ved nu??? Synes du skal ringe til fg og hører ad. Pøj Pøj med det :o)

• #3   29. sep 2009 vil da gerne høre hvis der sker mere smiley

• #4   29. sep 2009 Mine veer startede kl 3.30.. Jeg skulle op og tisse og da jeg ville ligge mig ned igen, følte jeg det som en mild krampe i lænden, som gik væk og kom igen og da det blev ved hver 20 minut tænkte jeg, at det var måske veer... Og det var det..

• #5   29. sep 2009 ved mig kom det meget pludseligt som om der var en der stak en kniv i ryggen på mig og rev den hele vejen ned til lænden og om i maven

• #6   29. sep 2009 Mine veer startede kl.8 om morgenen hvor det enlig var sådan nogen milde milde små jag i underliet, så jeg tænkte ikk over det før omkring kl.19 hvor de var blevet noget voldsommere, men de var stadig meget uregelmæssige, så kl.23.15 der kunne vi endelig ringe til fg... smiley

• #7   29. sep 2009 Ved mig har de somregel kommet ud af den blå luft lige pludselig . Men her sidsta gang havde jeg murren i maven lige som mens smærter og de veer jeg fik var ikke regelmessige overhovedet, så var meget i tvivl. Og det var alt fra 1 min i mellem til halvanden time. Sagde også det til dem på fødegangen da jeg ringet. Så da jeg kom ind og blev tjekket var jeg næsten 5 cm åben hehe og stadig ikke regelmessige veer *Gg*

• #8   29. sep 2009 tak for alle jeres svar . ved stadig ikke hvad det er jeg har . det gik lidt i sig sev igen så jeg gik i seng men vågnede dog nogle gange pga det kom igen . har ikke ringet til fg. var der ude igår pga jeg troede for 2 gang at min vand var gået uden det var det så vil ikke ringe før jeg er sikker på hvad det lige er . om det er noget der holder op igen . hvis jeg får det igen i dag ringer jeg der ind . for det gør godt nok ondt syntes jeg .

• #9   29. sep 2009 første gang startede de bare lige så stille om morgenen anden gang gik vandet

• #11   29. sep 2009 Mine veer startede med ve-drop ... vandet gik, jeg ventede maksimal tid på veer , var 5cm åben uden veer , inden jeg fik drop smiley

• #12   29. sep 2009 EN UGE ??? omg det holder jeg godt nok ikke til . det er som at få stukket en kniv i ryggen . de er faktisk kommet lidt igen idag . de går bare meget hurtig over men der er ca 20 min imellem dem igen .

• #14   29. sep 2009 håber det er veer.. men håber godt nok ikke de skal vare en uge . men kunne være dejligt med en nem fødsel. smiley ville være meget nemmere hvis vandet bare gik med et stort plask så var man ikke i tvivl om at der vil ske noget . har været på fg 2 gange fordi jeg troede vandet gik men begge gange var det bare øget udflåt ævæv.. så nu er jeg lidt mere stille med at ringe der ud .
    men jeg har da også selv en lille ide om at det er veer . bare træls der er så langt i mellem dem og at de ikke vare ret længe.

• #16   29. sep 2009 ja det er min første . nu har de varet siden omkring kl 5 . smiley syntes ikke de tager til men bare bliver som de er. og kommer med ca . 15-20 min imellem.

• #17   30. sep 2009 Stadig det samme idag?

• #18   30. sep 2009 har ikke mærket nogle enndu .. smiley

Kommentér på:
hvordan startede jeres veer ?

Annonce