{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan startede det?
  • #1   27. sep 2009 Da jeg fødte fik jeg veer med det samme , de kom med 3-4 min mellemrum med det samme . Og mit vand gik først da jeg var ved at presse hende ud smiley

• #2   27. sep 2009 mit vand gik om morgen, fik veer kl 16 og fødte kl 18.15

• #3   27. sep 2009 jeg var ved at støvsuge under en radiator og avs det gjore nas ned gennem ryggen og om i maven, det gik dog først op for mig et par timer senere at det måske var veer og først da vi var på fødegangen blev jeg helt overbevist, mit vand blev taget da jeg var helt åben og skulle til at presse.

• #4   27. sep 2009 Hej Mie.

Dagene før min termin var jeg så spændt på at se min lille prinsesse at jeg forsøgte med alle de gamle tricks (dog ikke at springe op og ned fra køkkenbordet, for der er temmelig langt op når man er højgravid ) men jeg var med kæresten ude og hjælpe vores kammerat med at flytte fra en lejlighed på 2 sal til hans nye lejlighed på 5 sal. Masser af trapper, og så kunne jeg jo tage alle de ting der ikke var alt for tunge og løbe op og ned. Det gjorde jeg så hele dagen, og var helt sikker på at nu måtte der da ske noget, det var jo 3 dage før min termin, men intet skete. Næste dag tog vi hundene og gik en tur på knap 6 km i raskt tempo, for nu var der jo kun 2 dage til og så måtte det da bare hjælpe, men nej. Jeg spiste ananas til jeg var ved at sprække, og søgte opskrifter på vekager, havde masser af sex med kæresten og hele baduljen, men intet hjalp. Så snakkede jeg med min mormor på min terminsdato, og fortalte hende at nu måtte hun bare gerne komme ud til sin mor og far, og at jeg bare havde prøvet alt: Min mormor grinede og spøgte med at så skulle jeg bare tage amerikansk olie, for det havde både min mor og mormor selv gjort, og så havde de fået masser af veer. AHA tænkte jeg og ringede til kæresten med det samme og sagde at han bare kunne dytte når han kom hjem, for så ville jeg komme ned og så skulle vi i helsebutikken og hente olie! Jeg søgte i mellemiden på nettet og fandt ud af at ganske rigtigt som min mormor havde sagt det blev amerikansk olie i hvidtøl i gamle dage brugt til at sætte fødslen igang på hospitalerne. Kæresten kom hjem, og vi kørte i helsebutikken og i brugsen for at hente hvidtøl, og da vi kom hjem åbnede jeg hvidtøllen, skænkede et glas, hældte 3 spsk amerikansk olie i og så bare ned med det. Hmm, 3 timer efter var kl halv 11, ingenting var sket, og vi var på vej i seng.... Måske jeg havde taget for lidt?? Jeg skænkede et glas mere, og på ny tog jeg 3 spsk amerikansk olie i glasset. sådan, så kunne jeg bare ikke sove af bare spænding. Kl 1 måtte jeg give op og faldt i søvn. kl 03 vågnede jeg ved ubehag i maven, og tænkte først ÅH NEJ nu skal jeg bare på potten pga. det amerikanske olie, jeg skulle aldrig have gjort det. Jeg satte mig ud på toiletter, men skulle ingenting, så satte mig ind i bruseren med varm vand på maven, det lindrede dejligt, og omkring kl halv 5 kunne jeg lægge mig ind i seng igen. Jeg vågnede dog med mindre end halve timers mellemrum og vendte mig fordi maven gjorde ondt, men det var slet ike sådan jeg havde forestillet mig at veer skulle være så jeg troede ikke at det var det. Kl halv 7 hører jeg er ordentlig pop imaven, og tænker hvad var det? Jeg rejser mig op for at gå ud på toilettet, og så står det bare ud af mig i en ordentlig sø ud over hele gulvet i soveværelset. Min kæreste springer op med et ordentligt smil på læben, helt frisk og siger.... Jamen skat, nu er vores pige da vist på vej... Jeg var ligeså glad, og vi kunne slet ikke få smilende tørret af ansigterne, det var simpelthen så spændene. Vi ringede til FG og til vores venner og familie og sagde at nu var hun ude indenfor 24 timer for vandet var gået. Vi kørte på FG og fik taget strimmel og mærket på, og ganske rigtigt, jeg havde både veer og vandet var gået. Kl 03.12 næste nat, præcis 24 timer efter min første ve kom vores lille prinsesse ud i vores arme, det var et helt fantastisk øjeblik:)

• #5   27. sep 2009 Jeg fik småveer mens jeg gik med min hund og 5 timer senere blev Lui født smiley

• #6   27. sep 2009 kunne være man skulle prøve den med olien smiley hvor købes det henne?

• #7   27. sep 2009 Du kan købe den på apoteket eller i alm helsebutikker:) Det virker helt sikkert på dig nu hvor du er over tid:)

Held og lykke, og lad lige vide hvis du prøver.

• #8   27. sep 2009 og den koster vist 42kr eller sådan noget lignene:)

• #9   27. sep 2009 min startede hvor jeg vågnede BRAT op med de voldsommeste smerter, havde aldrig oplevet noget lignende. havde heller dårligt nogle pauser, og under 5 ½ time senere fødte jeg..! da jeg kom til fødegangev var jeg 9 cm åben!! ;O

• #10   27. sep 2009 Mine veer startede, da jeg løb efter min hund, som var stukket af da vi havde ledt et par timer efter ham, så jeg ham endelig og fik ham hjem . da vi kom hjem sov jeg 1 time også havde jeg ellers veer de næste 38 timer smiley

- efter 38 timer kom jeg på fødegangen også var prinsessen hurtigt ude smiley

• #11   27. sep 2009 Kan ikke købe det på en søndag, og skal tilbage til hospitalet i morgen..

• #12   27. sep 2009 I må da have et døgnapotek?

• #13   27. sep 2009 ved jeg faktisk ikke om vi har hehehe..

• #14   27. sep 2009 det burde i, for hvad hvis man skal have medicin fra lægevagten....

• #15   27. sep 2009 altså når jeg når 40+ og der ikke er sket noget så vil jeg osse prøve med amrikans olie ... men jeg VIL være over 40 uger ...

syntes at dem der gør det FØR termin er onsvage !

• #16   27. sep 2009 kl 9 om morgen fik jeg veer men underlige veer der kunne gå 30 min imellem også 15 og 10 og 2 og 6 så 30 igen . så var sikker på det måske bare var et eller andet anden .. men til sidst ringede jeg til fødegangen de ville gerne lige se mig så kl 14:10 hentede min veninde mig og kørte mig derop der gik lidt tid før vi kom ind . når blev tjekket 14:30 ca .. og hun sagde så jeg ikke skulle regne med at føde men måtte hellere tjekke om jeg var ved at åbne mig hun fik et stort chok da det viste sig jeg var 9 cm åben . så de gjorde klar 10-20 efter ville jeg på wc hun sagde lov mig ikke at press hovsa smiley .. så råbte jeg efter lgen og hun bedte mig lægge mig på alle 4 smiley .. 3-4 press veer efter vupti .. jeg håber inderligt min næste fødsel går lige så godt

• #18   27. sep 2009 jamen Mie skulle du ikke have været sat i gang ???

4 fødsler, heraf tre med vandafgang i en kæmpeskylle og en med veer som startede ganske stille . 2 gange er jeg gået 10 dage over termin ( 2 +3 gang ) 1 gang har jeg født 25 dage før termin og 1 gang 12 dage før termin.

• #19   27. sep 2009
    mit vand gik og efter 12 timer fik jeg taget vandet helt og mine veer gik igang....

jeg cyklede 10km og det satte det igang.

• #20   27. sep 2009 vågnede kl 06.00 og sku på wc.
    Der var en masse slim og blod i mine trusser og da jeg tørrede mig var der bare en masse slim over der hele på mig og papiret og i toilettet.. ret klamt. Ja det var jo så slimproppen, der røg der.
    tog bind på og gik i seng igen, regnede ik med der kom mere selvom jeg var 1 uge over tid. men nåede kun at lægge mig så begyndte veerne at komme.
    til fg første gang ved 11 tiden ig igen ved et-to tiden og blev indlagt og
    fik taget vandet af jordmoderen ved 17 tiden og fødte kl 18.50

det var den korte versoin

• #22   27. sep 2009 mit vand gik kl 21 og tog direkte på fødegangen. Kl 22 kom den første ve og kl 6.20 var hun født smiley

• #23   27. sep 2009 mit vand gik 2.45 kl 3 startede veerne og 3.15 kørte vi på syghuset og kl 4.59 var hun født smiley

Kommentér på:
hvordan startede det?

Annonce