{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Hvordan startede det? {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Jeg er 37+0 i dag og har smerter on/off i siden/ryggen.
Sover dårligt da jeg ikke kan ligge på siden. Den anden side har jeg blå ribben. AV!
Mit udflåd er rigtig tyndt.

Hvordan startede jeres fødsel mht veer og hvor langtid før osv?
Kan de være veer i ryggen evt?

Gør bare ondt og er træt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan startede det?
  • #1   28. aug 2012 ved mig startede det sådan:

vågnede om morgen ved kl 6, at jeg ik kunne sove mere ppgrund af jeg havde ondt i ryggen, og maven og det hele. men lå lidt på sofaen og synes det gik lidt væk, men det gjorde det ik alligevel.
    da kl var 10 ringede jeg til fødegang og snakkede med dem, men valgte ik at tage derover nu, for ville blive sendt hjem igen hvis jeg ik var i fødsel. og der var 2 timer derover. så kl 1 ringede jeg til min jordmor for at se om hun ik kunne undersøge mig og se om jeg sku afsted. det gjorde hun ved halv 2 tiden. da var jeg 3 cm åben så skulle afsted. vi kørte med det samme derover da vi var hjemme efter taskerne. ved kl 4 er vi der og får andet tøj på og det. halv seks har jeg det simpelhen så dårligt at hun undersøger mig og siger at jeg skal på fødestuen, som jeg er på. alt går hurtig og kl 19.12 kommer min søn til verden og alle smerter er væk, såå skønt smiley

men synes da godt dit måske kunne lyde som om det måske er ved at gå igeng

• #3   28. aug 2012 med drengene er jeg blevet sat igang så det kan du nok ikk rigtig bruge til noget smiley med min datter startede det omkring kl 16 d 25 maj hvor jeg begyndte og ha noget seriøst murren i maven som så fik over i noget diarre..

Omkring kl 23 om aften fik jeg mange plukveer men ikk nogle der gjor ondt overhovedet meen efter en snak via tlf med min søster kørte manden og jeg mod sygehuset og blev tjekket og fik afvide at der intet var igang og livmoderhalsen var 3cm endnu.. øv øv men hjem med os igen (var hjemme igen kl 02.45..

kl 03 fik jeg en MEGET slem ve og det fortsatte ellers bar og kl 04,04 er vores datter født hjemme på stue gulvet og "jordmoderen" var hendes far smiley falk kom først 10-15min efter hun var født smiley

• #4   28. aug 2012 følger lige med har samme problemer som dig:0) og noget siger mig jeg snart går igang.

• #5   28. aug 2012 Fik lige lidt over en time på sofaen dejligt.
    Marlene- Nå nu du skriver modningsveer... Hvad mener du så? Altså hvordan var de?

Jeg håber der er noget på vej... Høre bare alle sige du går 14 dage over tid.
    Jeg er førstegangs. Så ved ikke hvordan en ve er osv.
    Ved godt de kloge siger man ikke er i tvivl.

• #7   28. aug 2012 Nej det jo det :0)

• #8   28. aug 2012 Mit vand gik mands kl 11.15 og vr inde og få kørt en kurve kl 16.30 samme dag, men der var Ingen ti g at mærke. Så jeg skulle ringe og få tid til igangsættelsen tirsdag morgen.. Hvis ikke der var sket noget. Havde lidt muren/mens smerter en ikke noget vildt.. Får en tid og kommer på fødegangen kl 15.30 og de undersøger mig og der er jeg tre cm åben, så de vil give mig to timer mere for t se om jeg åbner en cm mere. Og det gør jeg, og derefter begynder mens smerterne stille at tae ved, og ved en 21 tiden begynder de at nive mere og mere, og kl 00.52 er ha født.. Så mit startede også som mens smerter, og vr egentlig ikke ret smertefulde, det var først op mod pressefasen de begyndte t gøre ondt.. Så måske det også er snart for dig?? smiley

• #9   28. aug 2012 Og mht at gå over tid, jeg troede også at jg ville gå over tid, for har på intet tidspunkt haft ondt eller plukveer under min graviditet. men jeg fødte natten hvor jeg gik over og hed 38+0.

En ve er en sammentrækning i underlivet, som længere fremme i fødslen går om og niver omme i lænden også.. Nej man er ikke i tvivl smiley men den var eg inden også træt af at høre.. Mens smerter kan også være veer. For sådan føltes mine til jeg var ca 7cm åben.. Og først derefter blev de til sammentrækninger, det føles som om hele underlivet trækker sig sammen et minut og dø stille slapper af igen.. smiley

• #11   28. aug 2012 Er glad for at høre jeres historier.
    Baby er meget aktiv syntes jeg.
    Vi må se hvad der sker...
    Men modningsveer kan så være som mens smerter??

• #13   28. aug 2012 Jeg havde ret spontan vandafgang. Havde intet mærket før da. Efter lidt tid fik jeg veer, og et par timer senere kom min søn.

• #14   29. aug 2012 Tak. Så jeg med...:0)

Kommentér på:
Hvordan startede det?

Annonce