1.139 visninger
|
Oprettet:
Hvordan startede det? {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Jeg er 37+0 i dag og har smerter on/off i siden/ryggen.
Sover dårligt da jeg ikke kan ligge på siden. Den anden side har jeg blå ribben. AV!
Mit udflåd er rigtig tyndt.
Hvordan startede jeres fødsel mht veer og hvor langtid før osv?
Kan de være veer i ryggen evt?
Gør bare ondt og er træt.
jul 2011
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 202
vågnede om morgen ved kl 6, at jeg ik kunne sove mere ppgrund af jeg havde ondt i ryggen, og maven og det hele. men lå lidt på sofaen og synes det gik lidt væk, men det gjorde det ik alligevel.
da kl var 10 ringede jeg til fødegang og snakkede med dem, men valgte ik at tage derover nu, for ville blive sendt hjem igen hvis jeg ik var i fødsel. og der var 2 timer derover. så kl 1 ringede jeg til min jordmor for at se om hun ik kunne undersøge mig og se om jeg sku afsted. det gjorde hun ved halv 2 tiden. da var jeg 3 cm åben så skulle afsted. vi kørte med det samme derover da vi var hjemme efter taskerne. ved kl 4 er vi der og får andet tøj på og det. halv seks har jeg det simpelhen så dårligt at hun undersøger mig og siger at jeg skal på fødestuen, som jeg er på. alt går hurtig og kl 19.12 kommer min søn til verden og alle smerter er væk, såå skønt
men synes da godt dit måske kunne lyde som om det måske er ved at gå igeng
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 202
Omkring kl 23 om aften fik jeg mange plukveer men ikk nogle der gjor ondt overhovedet meen efter en snak via tlf med min søster kørte manden og jeg mod sygehuset og blev tjekket og fik afvide at der intet var igang og livmoderhalsen var 3cm endnu.. øv øv men hjem med os igen (var hjemme igen kl 02.45..
kl 03 fik jeg en MEGET slem ve og det fortsatte ellers bar og kl 04,04 er vores datter født hjemme på stue gulvet og "jordmoderen" var hendes far
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 148 Svar: 746
Marlene- Nå nu du skriver modningsveer... Hvad mener du så? Altså hvordan var de?
Jeg håber der er noget på vej... Høre bare alle sige du går 14 dage over tid.
Jeg er førstegangs. Så ved ikke hvordan en ve er osv.
Ved godt de kloge siger man ikke er i tvivl.
feb 2010
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
En ve er en sammentrækning i underlivet, som længere fremme i fødslen går om og niver omme i lænden også.. Nej man er ikke i tvivl
feb 2010
Baby er meget aktiv syntes jeg.
Vi må se hvad der sker...
Men modningsveer kan så være som mens smerter??
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
feb 2010
Hvordan startede det?