1.024 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

update Hjælp!! update Hjælp!!

Så har vi været en tur ved vagtlægen, og fik a ivde at Noah har lidt mavekatar, og det er derfor han har meget afføring og er pyllert, også er han snottet..

udover det mente han at der muligvis var en tand på vej også..
så ikk noget at sige til min lillemand er lidt pyllert...

her til aften efter vi har været der ude, virker han lidt mere glad.. han sidder lidt i sin skråstol og slapper lidt af inden han kommer i seng..

han er en anelse overtræt, men har heller ikke sovet meget mere end 5 timer fra igår eftermiddags...

vi håber han snart går det bedre igen den lille trold...

fortsat god aften herfra...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  update Hjælp!!
  • #1   17. dec 2008 åhh det er dejligt at høre at det hverken er ulykken eller rs virus..

hvad med dig selv blev du tjekket..?

• #2   17. dec 2008 altså self er det ikke sjovt at han har mavekatar. men det er heldigvis ikke så alvorligt som det andet;-)
    kram og god bedring

• #3   18. dec 2008 jeg er ikke selv blevet tjekket da der ingen grund er til det..
    Noah har i nat smittet mig, så jeg har det godt nok skidt her til morgen.. han har sovet mellem Jesper og jeg i nat, så jeg han samtidig sovet så dårligt, vågnede på et tidspunkt hvor min ryg var helt smadret, så fik vi stille og rolig rykket Noah lidt over mod jesper, og jeg kunne så ligge ordenligt..

nej, det er godt nok ikke sjovt han er så pint den lille mand, men heldigvis ved vi hvordan vi skal forholde os til det hele...

Kommentér på:
update Hjælp!!

Annonce