21. jun 2009 Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 123 Svar: 832
Update fra "symptomer - hjælp" {{forumTopicSubject}}
Jeg skrev i torsdags et indlæg om mine symptomer som jeg frygtede var svangersskabsforgiftning. Jeg ringede til FG som gerne ville have mig ind, så vi tog der ind og blev tjekket igennem. De troede at det "bare" var en blærebetændelseog de ville ha klar svar om mandagen. I weekenden har jeg det stadig skidt og har meget ondt. Mandag aften ringer lægen fra FG og siger at blodprøverne var fine. Jeg siger så at jeg stadig har smerter osv. og han vil så gerne ha at jeg kommer ind i dag (tirsdag) så de kan se hvad det er.
Så vi tog på FG i dag og vi fik en super god jordmoder, som gav sig rigtig god tid til os samt tjekkede alt fra baby til hvordan min livmoderhals er. Hun fandt så ud af at min livmoderhals er lidt blød og hvis hun ville ku hun få sine fingre helt op (hvilket hun ik burde ku på nuværende tidspunkt) En læge kom så og scannede min livmoder og trykkede på mit skamben, hvilket gjrode ekstrem ondt =/
Blev så sendt hjem og ska slap af også ska der ringes til FG i morgen og fortælle hvordan det er gået efter vi kom hjem.
Jeg har stadig de mens lignende smerter som jordmoderen fortalte ikke sku være der og blir det værre ska vi ud på FG igen =/
Er der andre der har prøvet at livmoderen gik lidt igang så langt inden terminsdato? Jeg er i dag 29+4
Undskyld det blev lidt langt, men måtte lige ud med det, for det bekymre mig en del =/
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Update fra "symptomer - hjælp"