{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.104 visninger | Oprettet:

Tanja H
Tanja H
Tilmeldt:
22. mar 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

hjælp mig!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige en kamp inde i mig selv.
jeg har fulgt mange forskellige debatter på sidelinien, men må nu oprette min egen i håb om svar fra nogle af jer :)..

Jeg stoppede på p piller den 19/3, skulle ha startet den 18/3 efter mens, men ved beslutning om at droppe dem fik jeg taget dem alligevel denne ene dag(dårlig vane).
den 21/3 fik jeg lidt brunt udflåd og efterfølgende en meget svag mens, som jeg stadig har..
Jeg lidt kvalme, hovedpine og træthed.
Er diss symtomer normale efter stop, jeg spiste p piller i 9-10 mrd men stoppede igen, da beslutning om PB startede for alvor!!
Er jeg muligvis gravid? eller er det bare min krop der ter sig.
Vi ønsker virkelig graviditet men ved jo også tiden kan være lang da p piller gør ens krop forvirret når man så stopper.
men tænker hele tiden er jeg mon gravid og læser om det nærmst 24/7, så håber nogle kan hjælpe mig og evt få styret tankerne.
på forhånd tak
Dejlig weekend til alle..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp mig!!
  • #1   22. mar 2013 når du har taget en p-pille efter endt pause og så er stoppet. vil din krop krop den nu igen har mens pause. Derfor får du det bruneudflåd.

    Tror ikke du er gravid, så skulle dette være sket mens du har på p-piller eftersom ægløsning ligger ca. 14 dage fra mens.
    Så tror bare det er din krop der driller dig. Men test da midt/slut i april hvis din mens ikke kommer


  • #2   22. mar 2013 Det tvivler jeg stærkt på du er. Det ville du jo ikke kunne nå alligevel.
    Mange får blødning hvis de ikke tager pillerne som de skal (tager et par stykker og så stopper).


  • #3   22. mar 2013 Kan sagtes bare være fordi du er stoppet med dem så skal kroppen lige vende sig til at du ikke få de homoner mere.

    Og ikke tænk så meget over at blive gravid så kan man få falske sympt. Og gør det normale uden at tage p-piller.


  • Tanja H
    Tanja H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   22. mar 2013 tusind tak for hjælpen!

  • Tanja H
    Tanja H Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   22. mar 2013 Tak for støtten og hjælpen allesammen..

  • #6   22. mar 2013 En jeg kender blev gravid samme måned hun stoppede på p-piller og hun tog dem i flere år så det kan altså godt lade sig gøre smiley

  • #7   22. mar 2013 Solva det er heller ikke umuligt. Men hvis hun stoppede d 19 er det usandsynligt. Det er jo ikke engang en uge siden

  • #8   22. mar 2013 Næh men man skal aldrig sige aldrig ^^

  • #9   23. mar 2013 Jeg tror ikke at du er gravid da du jo har været på p-piller da du kunne blive gravid -altså de 14 dage før du stoppede.

    når man stopper på p-piller sker der jo en omvæltning i hormonbalancen så din krop kan godt lige få en rutchetur med de ting som hormoner kan påvirke smiley såsom bryster, menstruation og lignende ting smiley

    Hvis du er heldig kan du jo måske tælle 14 dage frem fra den dag hvor din mens skulle starte og være heldig at blive gravid der.

    men p-pillerne har også tvunget din krop ind i en kunstig cyklus så den skal lige tilbage igen til normalen så du også kan vide hvornår du har ægløsning og hvor lang din egen cyklus er smiley


Kommentér på:
hjælp mig!!

Annonce