{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
981 visninger | Oprettet:

Hjælp mig..! {{forumTopicSubject}}

jeg har en søn på 15 måneder som skriger hele tiden små piber og er bare rigtig Trals af høre på... Jeg gik fra hans far for 2 måneder siden og har nu en anden kæreste... Min søn er rigtig glad for min nye kæreste... Og efter hvad jeg har fået opfattelsen af så piber han kun på den her måde når jeg er hjemme eller når han er hjemme hos sin far i weekenden... Kunne godt bruge nogle gode råd for ved ikke hvad jeg skal gøre med ham mere...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig..!
  • #2   10. sep 2011 Der er sket så meget på kort tid, det kan altså godt være rigtig svært!!
    Jeg tror det er en reaktion.


  • #3   10. sep 2011 Det er en naturlig reaktion på alle de ting som er sket i han liv den sidste tid, og vil også tror at det kan blive noget værre inden det kommer tilbage til normalen igen. vi andre bliver da også lidt forvirret hvis der pludselig sker en masse forandringer uden vi ved det og for ham er det jo de to han kender aller mest og som han er tryggest ved som pludselig ikke er sammen mere

  • #4   10. sep 2011 fuldstændig enig med dig Betina

  • #5   10. sep 2011 Det er et urdtyk for at han er forvirret og ikke kan finde ud af hvad der sker. Ingenting er som de plejer, og oven i hatten er der også pludselig en anden mand. Han kan ikke udtrykke sig på anden måde sikkert, eller det her han gør er hans måde at gøre opmærksom på at han har det svært.

    Hvis han ikke stolede på at du og hans far kunne rumme hans smerte, så ville han ikke gøre det. Gjorde han ingenting ville jeg være mere urolig.
    Så du kan egentlig se det som en tillidserklæring fra hans side.

    Lad ham gøre som han gør, men vær rigtig god til at forklare ham hvad du gør, og at du kommer tilbage igen. Han kan sagtens have frygten for om mor kommer hjem igen, for det gjorde far ikke... De er ikke dumme de små der.


Kommentér på:
Hjælp mig..!

Annonce