{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.684 visninger | Oprettet:

HJÆLP mig!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Min kæreste og jeg har nu forsøgt at blive gravide i næsten 3 år. Vi har lige været igennem 3 behandling på sygehuset og nu er min mens udeblevet siden mandag. Tog en test her til morgen og den var positiv. Vi blev overlykkelige og tog ud for at kæbe et par stykker mere og her kommer problemet.
Drak en masse og tog en så hurtigt jeg kunne, men den var negativ? Hvor normalt er det? For er fuldstændig knust nu smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP mig!!
Kommentér på:
HJÆLP mig!!

Annonce