{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.808 visninger | Oprettet:

kommer man nogensinde over tabet {{forumTopicSubject}}

ja som i ved er vi i gang med projekt baby. Jeg har mistet 3 gange og det kommer op hele tiden i øjeblikket. græder når folk fortæller om at mærke første spark eller som nu hvor jeg ser hospitalet hvor der er en der har mistet i 23. uge.
bliver det nogle sinde mig der mærker følelsen af små spark inden fra. syntes jeg har snakket det meget igennem.

havde bare lige brug for at komme af med det så er det j skønt man har jer herinde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kommer man nogensinde over tabet
  • #1   22. jan 2013 jeg tror at jo længere henne man er i graviditeten når man mister, jo sværre bliver det. Jeg mistede selv i uge 13, og vil sige jeg er kommet over det, men har også efterfølgende fået 2 velskabte og dejlige drenge.

tænker da på det ind i mellem, tænker over hvordan han eller hun havde været, men samtidig tænker jeg, at jeg ikke ville have de 2 skønne børn jeg har idag..

Man skal huske på, at de tidlige aborter, så er det som regel pga der er noget galt med fosteret, og så er det måske for det bedste.

Krydser fingre for at du kommer til at opleve at gennemføre en graviditet og ikke mindst have dit lille vidunder i armene

• #2   22. jan 2013 Kan godt følge dig..
    Jeg mistede i uge 6.. så var ikke så langt henne. Men nåede til scanning osv. Og vi havde kæmpet i 2 år for at det skulle lykkes..
    Jeg tænker stadig meget over det. Og det er 9 mdr siden.

Vi må bare håbe at det en dag bliver vores tur! Op med modet. Selvom det er hårdt..

• Lærke L
    Lærke L Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55
    #3   22. jan 2013 Kender det osse.... mistede uge 7+3 ... vi havde lige set hjerteblink 5 dage før og fik afvide at det hele så super ud... så det var ligsom at falde ned fra en høj klippe da jeg så mistede... og jeg vil sige at det tog meget mere hårdt på mig end jeg trode de første to dage var ok for jeg havde det på fornemmelsen at noget var galt. men som dagene gik gjorde det mere og mere ondt vi har oss prøvet i 2 år.... og venter kun på vi kan prøve igen men min mens vil ikk rigtig dukke op og vi må ikke prøve før den har værert der smiley

Håber det snart lykkedes for oss alle sammen ...

• #4   22. jan 2013 Jeg har tabt 2 gange og fået fjernet et foster. Har jordens dejligste dreng og venter en pige. Alle gange har det været meget svært og må indrømme at frygten for at miste sidder dybt i mig. Tror ikke der en eneste dag i min nuværende graviditet jeg ikke har været nervøs... Men tænker samtidig at der har været en grund til at de 3 graviditeter ikke er blevet til.noget....

• #7   22. jan 2013 Smerten forsvinder aldrig. Men man lærer at leve med det og på et tidspunkt bliver tabet og savnet mindre og man kommer til at tænke mindre på det.
    Men det vil aldrig forsvinde.
    Jeg har også måtte acceptere at det bare er en del af mig idag.
    Håber at du snart får noget medvind og det vil lykkes for dig.

• #11   22. jan 2013 er ked af jeres tab er glad for jeg ikke nåede så langt og så skulle miste det i er nogle seje kvinder

• #12   23. jan 2013 Mistede den sejeste minimand aka Jamie i 40+3, ville hellere have mistet tidligere. Har tit tænkt på at hvis skæbnen fra start havde besluttet at han ikke skulle leve, hvorfor kunne vi så ikke have sagt farvel for længe siden. Jeg ønsker aldrig for nogen at de skal begrave deres eget lille barn. Bare det at føde sit døde barn, sidde med et helt perfekt barn i sine arme og bare se døden ændre barnet. Jeg er så heller ikke i tvivl om at det er hårdt at miste, uanset hvor langt henne man er. Men tror jeg ville have nemmere ved at komme "over" det, hvis jeg havde mistet langt tidligere. Nu her er det lidt over 6 mdr. siden det hele startede/sluttede og det er da blevet nemmere, men for dælen jeg savner ham, alle de drømme jeg havde om det at blive en lille familie, den fremtid jeg kunne ane i det fjerne, alt det blev taget fra os den dag vi så vores lille nyfødte livløse søn. Og ved ikke om jeg nogensinde kommer over det, tror bare jeg lærer at leve med det.

Kommentér på:
kommer man nogensinde over tabet

Annonce