1.808 visninger
|
Oprettet:
kommer man nogensinde over tabet {{forumTopicSubject}}
ja som i ved er vi i gang med projekt baby. Jeg har mistet 3 gange og det kommer op hele tiden i øjeblikket. græder når folk fortæller om at mærke første spark eller som nu hvor jeg ser hospitalet hvor der er en der har mistet i 23. uge.
bliver det nogle sinde mig der mærker følelsen af små spark inden fra. syntes jeg har snakket det meget igennem.
havde bare lige brug for at komme af med det så er det j skønt man har jer herinde
mar 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 1.160
tænker da på det ind i mellem, tænker over hvordan han eller hun havde været, men samtidig tænker jeg, at jeg ikke ville have de 2 skønne børn jeg har idag..
Man skal huske på, at de tidlige aborter, så er det som regel pga der er noget galt med fosteret, og så er det måske for det bedste.
Krydser fingre for at du kommer til at opleve at gennemføre en graviditet og ikke mindst have dit lille vidunder i armene
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Jeg mistede i uge 6.. så var ikke så langt henne. Men nåede til scanning osv. Og vi havde kæmpet i 2 år for at det skulle lykkes..
Jeg tænker stadig meget over det. Og det er 9 mdr siden.
Vi må bare håbe at det en dag bliver vores tur! Op med modet. Selvom det er hårdt..
dec 2011
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 55
Håber det snart lykkedes for oss alle sammen ...
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 46 Svar: 318
maj 2011
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 142
Men det vil aldrig forsvinde.
Jeg har også måtte acceptere at det bare er en del af mig idag.
Håber at du snart får noget medvind og det vil lykkes for dig.
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 53 Svar: 203
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 18 Svar: 104
kommer man nogensinde over tabet