Bliver man nogensinde klar? Børn {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg er en 27 årig pige som har været i fast forhold med en sød fyr i knap 6 år. Jeg har altid gerne ville have børn, og vil stadig gerne. Men jeg synes ikke jeg føler den iver som nogen beskriver til at hoppe ud i det! Jeg bliver helt svedig ved tanken og føler mig presset(Af mig selv) Og jeg kan bliver meget lettet når jeg siger til mig selv"Så vent dog et år"...
Nogen dage kan jeg synes at nu springer vi bare ud i det, og dagen efter tænker jeg bare.... No way!
Jeg er og¨så bange for det at man kunne blive alene mor? Og hvad med ens heste og hunde- vil jeg svigte dem? Vi bor på gård, og det gør det jo en del nemmere at det er her hjemme.
Eii- jeg ville ønske at noget i mig sagde "Jeg vil gerne have en lille"! Altså med 100% sikkerhed. Jeg føler bare at jeg svinger meget mellem at gerne ville og være skrækslagen!
Jeg er angst for læger- har aldrig fået taget en blodprøve f.eks. Jeg bliver faktsisk helt svimmel blot ved tanken. Og hvad nu hvis graviditeten bliver et mareridt og fødslen også???
Jeg er nok sådan en der gerne vil vide 100% i kasser og rammer hvad der kommer til at ske, og hvor ondt det vil gøre osv.
Følte i andre jer klar? Og hvad gjorde i ved evt. angst? Er det normalt at være bange for forløbet?
Mange spørgsmål der måtte ud!
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Man vokser jo med opgaven, ligesom man lærer at ride letridning, lave traversader osv..
Så jeg kan ikke sige andet end, spring ud i det, man vokser helt af sig selv med opgaven.
jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68
Det er jo et mega stort skridt, og det er ukendt. Og derfor skræmmer det mig.
Det er da 100% sikkert at barnet vil blive vores et og alt, det er jeg ikke det mindste i tvivl om.
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 39
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Vi er begge 23 og Lui er nu 4 mdr.