Bliver man nogensinde klar? Børn {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Jeg er en 27 årig pige som har været i fast forhold med en sød fyr i knap 6 år. Jeg har altid gerne ville have børn, og vil stadig gerne. Men jeg synes ikke jeg føler den iver som nogen beskriver til at hoppe ud i det! Jeg bliver helt svedig ved tanken og føler mig presset(Af mig selv) Og jeg kan bliver meget lettet når jeg siger til mig selv"Så vent dog et år"...
Nogen dage kan jeg synes at nu springer vi bare ud i det, og dagen efter tænker jeg bare.... No way!
Jeg er og¨så bange for det at man kunne blive alene mor? Og hvad med ens heste og hunde- vil jeg svigte dem? Vi bor på gård, og det gør det jo en del nemmere at det er her hjemme.
Eii- jeg ville ønske at noget i mig sagde "Jeg vil gerne have en lille"! Altså med 100% sikkerhed. Jeg føler bare at jeg svinger meget mellem at gerne ville og være skrækslagen!
Jeg er angst for læger- har aldrig fået taget en blodprøve f.eks. Jeg bliver faktsisk helt svimmel blot ved tanken. Og hvad nu hvis graviditeten bliver et mareridt og fødslen også???
Jeg er nok sådan en der gerne vil vide 100% i kasser og rammer hvad der kommer til at ske, og hvor ondt det vil gøre osv.
Følte i andre jer klar? Og hvad gjorde i ved evt. angst? Er det normalt at være bange for forløbet?
Mange spørgsmål der måtte ud!
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Man vokser jo med opgaven, ligesom man lærer at ride letridning, lave traversader osv..
Så jeg kan ikke sige andet end, spring ud i det, man vokser helt af sig selv med opgaven.
jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68
Det er jo et mega stort skridt, og det er ukendt. Og derfor skræmmer det mig.
Det er da 100% sikkert at barnet vil blive vores et og alt, det er jeg ikke det mindste i tvivl om.
mar 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 39
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
Vi er begge 23 og Lui er nu 4 mdr.
Vi var bare så klar til at lave en baby og da jeg blev gravid var vi så lykkelige...
Nu havde jeg en meget nem fødsel og Lui er et meget nemt barn der sover igennem og altid er glad så vi har været meget heldige i forhold til mange andre. Så det har faktisk ikke ændret vores liv det store ud over det selvfølgelig er det største og faktisk mest romantiske man kan opleve at få et barn sammen.
Ikke for at skræmme dig men du vil jo gerne vide bla om det gør ondt at føde og jeg har aldrig prøvet noget værre, det gør så ondt synes jeg, ikke selve det at føde men veerne. Det kan slet ikke beskrives.
Men det er bare det hele værd og jeg vil til enhver tid gøre det igen og nu ved jeg at bedøvelse måske er en god ide næste gang
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
Jeg bliver også nogle gange bange for om jeg kan klare opgaven. Men jeg tror også at man vokser med opgaven og ved du hvad, hvis alle andre kan klare det kan vi også
Jeg synes i skal springe ud i det. det med at blive alene, ja det kan man vel, men det er jo kun dig selv der ved om jeres forhold er stærkt nok. I har været sammen 6 år, så det kan ikke være helt galt
Held og lykke med projektet!
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
Camille hvor er det dejligt at læse sådan en positiv og romantisk indstilling. det er lige det vi der prøver at blive gravide godt vil høre
jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 68
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 3 Emner: 36 Svar: 641
Jeg vidste ikke at jeg indeholdt så meget kærlighed som jeg føler nu, vil for intet i verden undvære min lille skat.
men jeg har allerede prøvet at være alene med min datter inden jeg fandt en ny, og det er ikke så slemt. jo det kan da være hårdt men det er kun til man finder en rytme i hverdagen
og den lille kan jo sagtens sove i barnevognen mens du rider hvis du rider på bane. og hunden/hundene kan du jo have med ud når du går tur med baby i barnevognen.
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Bliver man nogensinde klar? Børn