1.820 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til tabt barn og blive gravid igen.. og tester {{forumTopicSubject}}
hej min kærste tabte vores barn her for en 14 dages tid siden hun var ca 7 uger henne.. vi vil jo self prøve et forsøg igen for ikk bare at opgive men har lige et par spørgsmål..
er det rigtigt man bliver meget hurtiger gravid når man lige har tabt sit barn end hvis man ikk havde tabt det eller hvordan og hvorledes..
og hvornår burde man kunne teste positiv hvis hun er gravid dvs hvor mange dage/uger
håber der er nogle som kan hjælpe med at besvare vores spørgsmål
da vi syndes hun har fået lidt mave på igen hihi
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
Så den mave der er vist bare lidt for god mad
Held og lykke
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
Fødte, og 1 måned senere ville vi igang med at lave den sidste baby til vores lille familie, der gik 9 lange måneder før jeg blev gravid =mistede i uge 6.
Nå 14!!! Måneder var gået fra vi begyndte og blev så gravid (også rettere (5) måneder efter den sidste spontane abort) = missede i uge 6 IGEN!
Ja og så bløder man jo. Men da jeg stoppede efter en uges tid med at bløde, så ca 12-14 dage efter den første blødnings dag i min nr 2 abort blev jeg så befrugtet og 1 måned efter jeg Aborerede testede jeg positiv med det barn jeg har i maven nu
Så der kan du både høre om chancen hos mig i dette tilfælde, for både at blive gravid efter fødsel og spontan abort.
Men til dit spørgsmål tog det både 5 måneder og 12-14 dage og blive gravid fra jeg / vi mistede .
Hjælp til tabt barn og blive gravid igen.. og tester