{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.820 visninger | Oprettet:

Patrick F
Patrick F
Følger: 1 Emner: 26 Svar: 71

Hjælp til tabt barn og blive gravid igen.. og tester {{forumTopicSubject}}

hej min kærste tabte vores barn her for en 14 dages tid siden hun var ca 7 uger henne.. vi vil jo self prøve et forsøg igen for ikk bare at opgive men har lige et par spørgsmål..

er det rigtigt man bliver meget hurtiger gravid når man lige har tabt sit barn end hvis man ikk havde tabt det eller hvordan og hvorledes..

og hvornår burde man kunne teste positiv hvis hun er gravid dvs hvor mange dage/uger smiley

håber der er nogle som kan hjælpe med at besvare vores spørgsmål smiley

da vi syndes hun har fået lidt mave på igen hihi smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til tabt barn og blive gravid igen.. og tester
  • #1   7. aug 2012 Du kan i hvert fald ikke se noget på maven endnu - for 14 dage siden, så det vil sige, at hun er ved en evt. ægløsning nu, og så skal der gå 2 uger mere, før man kan teste (nogle gør før, men standarden er 14 dage).
    Så den mave der er vist bare lidt for god mad smiley

Held og lykke

• #3   8. aug 2012 Nej det går ikke hurtigere, men nogle sige at man nemmere/hurtigere bliver gravid når man lige har født, der passede så heller ikke på mig smiley

Fødte, og 1 måned senere ville vi igang med at lave den sidste baby til vores lille familie, der gik 9 lange måneder før jeg blev gravid =mistede i uge 6.
    Nå 14!!! Måneder var gået fra vi begyndte og blev så gravid (også rettere (5) måneder efter den sidste spontane abort) = missede i uge 6 IGEN!

Ja og så bløder man jo. Men da jeg stoppede efter en uges tid med at bløde, så ca 12-14 dage efter den første blødnings dag i min nr 2 abort blev jeg så befrugtet og 1 måned efter jeg Aborerede testede jeg positiv med det barn jeg har i maven nu smiley

Så der kan du både høre om chancen hos mig i dette tilfælde, for både at blive gravid efter fødsel og spontan abort.

Men til dit spørgsmål tog det både 5 måneder og 12-14 dage og blive gravid fra jeg / vi mistede .

Kommentér på:
Hjælp til tabt barn og blive gravid igen.. og tester

Annonce