20. sep 2011 Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 61 Svar: 455
Hjælp til at blive gravid {{forumTopicSubject}}
Hej De damer, jeg har lige 3 spørgsmål som jeg håber der er nogen der kan hjælpe med.
1 : Jeg har pco og manden har fantastiske svømmere.
Jeg er blevet sat igang med pergotime for første gange i denne mdr og jeg skulle meget gerne have ægløsning idag.
vi sad og snakket om igår at vi håbede på at vi selv kunne klare den nu, ved at jeg fik pergotime og så kunne få ægløsning af sig selv.
mens så kom jeg til at tænke på er der nogen der aner om hvor mange gange de vil lade en forsøge at klare det selv på den måde inden de går videre til næste skridt ?
2: De kloge siger jo at man helst skal dyrke sex hver 2 dag for at så er hans '' tank'' fyldt op med friske sædceller .. Hvordan gjorde I lige omkring ægløsningen ? sørgede i for at hygge hver dag, eller overholdt i de der 2 dage ?
3: Er der andre der slet ikke kan mærke symp ved ægløsning?
Jeg synes altid der dukker så mange spørgsmål op når man er igennem alt det her (: men så det godt man har nogen dejlige damer at spørge til råds
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
Vi skal kun prøve en gang selv, inden vi går ovet til inseminationsbehandling
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 61 Svar: 455
Jeg skal have taget blodprøver i næste uge for at se om jeg har haft ægløsning . men det er jeg næsten sikker på da jeg havde det lidt mystisk
Så vi må vente at se tden an
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Jeg bliver sulten, irriteret og humørsvingende.
Få gange kan jeg endda mærke, når ægget "løsner" sig, eller hvad man skal sige. Så giver det et bestemt jag i underlivet, og jeg VED bare, når det er det.
Ret spøjst..
Hjælp til at blive gravid