{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.380 visninger | Oprettet:

Christina S
Christina S
Tilmeldt:
17. jan 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Hjælp til køb at autostole {{forumTopicSubject}}

Jeg har ikke selv børn så håber på at jeg kan får lidt hjælp herinde jeg har et vennepar som har en søn dem har jeg lov at hjælp nu når han start i vuggestue her til maj hvis der er en dag de har brug for hjælp til at hente og jeg går derfor og overvej at købe en autostole som jeg kan havde i bil hele tiden så de ikke skal sætte hans af hele tide og det ikke skal kom at på det. Man hvad skal jeg kig efter??? og hvordan ved jeg om den er sikker??? Jeg har set man kan kom dem brug er det noget i vil anbefale og hvad skal opmærksom på ?? Jeg har kig på denne her http://www.varerum.dk/autostole/9-36-kg-fra-9-mdr-12-ar/britax-romer-evolva-1-2-3/autostol-romer-evolva-1-2-3-plus-chili-pepper-2013-model.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til køb at autostole
  • #1   18. jan 2014 Det er jo rigtig vigtigt at den passer til at kg. Højde og motoriske udvikling smiley
    Så lidt info om det vil hjælpe meget.

    Men hold op en sød tanke.
    Jeg har selv en cybex Pallas II som jeg klart vil anbefale


  • Pigen
    Pigen Tilmeldt:
    sep 2013

    Følger: 1 Svar: 53
    #2   19. jan 2014 Jeg vil råde dig til ikke at købe autostole fra biltema, de billig mærker fra bilka og coop osv.

    Den du har kig på er en autostol af de gode mærker og jeg tror det er en god autostol. Hvis du har isofix i din bil vil jeg vælge en isofix autostol.
    Jeg er tilhængere af at børn sidder bagudvendt så lang tid som muligt, men de fylder også en del i bilen.
    Hvis du har isofix så vil jeg sige Cybex Juno Fix. Den er med mavepude.


  • Christina S
    Christina S Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #4   19. jan 2014 God aften jeg siger mange tak for de råd i er kommet med end til vider smiley

  • #5   19. jan 2014 Tjak autostol.dk der kan du testresultater af de forskellige stole.
    Men hvorfor ikke spørge forældrene ? - personligt vil jeg i hvert fald selv bestemme hvilke stole mine børn skal fragtes i ..


  • Christina S
    Christina S Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #6   23. jan 2014 Anna jeg sendt det link der er inde til hans mor den andre dag da de ikke selv har fund nogle stol endnu men de skal ud og kig på. En hun synes den så god ud og kunne også godt se ide i af jeg havde de i min bil da det jo ikke er alt man kan planlægge der er kan jo ske noget når han far skal hjem som arbejd i købehavn smiley

Kommentér på:
Hjælp til køb at autostole

Annonce