Operation overstået... {{forumTopicSubject}}
Hej piger..
Jeg blev opereret igår, fordi jegs skulle have fjernet ve. æggeleder + en styr cyste/dermoid. Jeg skulle også kigges i livmoderhulen, da vi havde fået at vide på skanninger, at den var meget bicorn (google evt billeder af dette). Vi har selvfølgelig været MEGET bemkymrede over fremtiden mhb på at få børn. (Vi har prøvet 1 år nu).
Da jeg så vågner igår, har jeg stadig begge æggeledere, der er fri passage i begge to, jeg har INGEN bicorn livmoder, ej heller nogen cyste. Det er sompelthen så vildt. Fra at gå til at tro vi ikke kunne få børn (svært at holde på dem, når man har bicorn livmoder) til at jeg absolut intet fejler derinde/nede.
Dog var livmoderhalsens passage så snæver/stram, at han måtte stikke et instrument ind og udvide den, så nu er vores chancer yderligere forhøjet.
Jeg slap med 2 sting - 1 i navlen og 1 skråt nede ved symfysen.. Har haft meget ondt, været meget svimmel og fået alvorlige allergiske reaktioner, så har sovet hele dagen væk igår.. I dag synes jeg dog mere frisk og ok - ketogan kan gøre meget!!
Det er selvfølgelig en skøn nyhedm, og vi græd begge af lykke og takkede lægen mange, mange gange. For nu kan vi begynde med det samme med hormonbehandling og ikke vente 6 mdr på IVF.
Nu kommer det mærkelige.. Da vi så kommer hjem, bliver manden mere og mere fjern, er irriteret og snerrer af mig (jeg har ondt og kan kun hviske pga intubationen). Endelig sent aften siger han noegt med, at han er meget stresset, og meget sur over at de læger har taget så meget fejl, og ladet os gå igennem så mange bekymringer uden grund.. Men hvad sker der lige for ham??? Han er også meget mærkelig til morgen og vil ikke snakke om det..
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 465
Men kan måske godt lidt forstå at din mand er lidt utilfreds med at lægerne ikke har haft styr på noget som helst, for det lyder da som om at de har haft dig under kniven, nærmest uden grund?
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 795
Og dejligt at du er frisk
jan 2009
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
så det kan være det samme for din mand og nu kan han slappe af og vide i snart kan få bebs.. det er mange ting ovenpå at du lige har været under knuven.
jan 2009
Tror bare jeg lader ham få en bette pause uden at spørge hele tiden
Operation overstået...