22. apr 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
så er det i morgen.... {{forumTopicSubject}}
ja så er det i morgen vi bliver indlagt... ved ikke om vi må have computeren med inde på stuen... men vil hvertfald sige tusind tak for jeres ord her inde... nu glæder jeg mig bare til det er overstået...
vi bliver indlagt i morgen og skal igennem en masse samtaler med sygeplejeske, læge og narkose-læge osv. og så skal den lille faste 6 timer før operationen dog må hun få sukkervand indtil 2 timer før operationen... så det bliver nok en hård nat fra mandag til tirsdag... tirsdag morgen/formiddag regner vi med at hun bliver kørt til operation.... er mega nervøs for det hele men min lille prinsesse er stærk...
tirsdag skal hun så have lavet sin læbe spalte samt den bløde del af ganen... selve læben samler de med ikke mindre end 50 sting (hvert fald hvad vi har fået afvide... ) det er delmer en del... og den bløde del af ganen samler de nu for at hun har en mulighed for at lære og tale...
vi har lavet en hjemmeside om hende til familie, venner og andre nysgerrige mennesker som hedder www.amalie.sjelhoej.dk i velkommen til at tage et kig og evt ligge en besked i gæste bogen... der er en masse billeder fra hendes første ½ leve år...
ha en dejlig søndag alle sammen samt en dejlig uge... jeg glæder mig til at komme hjem med min prinsesse igen...
knus her fra os...
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
- Har kigget jeres hjemmeside, den er dejlig og sikke nogle skønne billeder af jeres lille prinsesse, hun er bare SÅÅÅÅ fin..
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 64 Svar: 1.160
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
jan 2009
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 204
Har skrevet i Jeres hj.side før..
Hva er det Jeres hj.side udbyder hedder,ser så nem og overskuelig ud
Mvh Susanne
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
Tak til Jer alle... Vi håber det går som det skal, og skal nok opdatere, så snart vi kan komme til det.
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
held og lykke til jer alle...
så er det i morgen....