{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.578 visninger | Oprettet:

operation/sys...bade/ferie? {{forumTopicSubject}}

Her 6mdr efter fødsel skal jeg op og sys i mellemkødet idet de har fundet ud af jeg åbentbart sprak, men ikke blev syet efter fødsel... når men hvor om alting er, så skulle jeg have været deroppe 8.juni, blev sendt hjem igen da anæstesilægens kæreste var pludselig død, så blev jeg indkaldt igen med besked om at komme til 21. sept. det sagde jeg så jeg ikke kunne da vi er på ferie og nu har jeg så fået en ny indkaldelse til 31. august...
HER KOMMER SÅ MIT DILEMMA. ..Er det ikk noget med at jeg ikke må bade i en måned efter man er blevet syet?? Hvad kan der ske efter 2-3 uger? er det kun pool eller også havvand??

Åhh..Jeg magter ikke at tage på min første ferie i 2½ år og så ikke måtte bade smiley men samtidig kan jeg heller ikke lide at få lavet min tid om igen igen.. vil også gerne have det overstået, og komme videre med mit liv, hvis I forstår

hører gerne jeres erfaring og historier.
tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  operation/sys...bade/ferie?
  • #1   23. aug 2011 Jeg mener bestemt jeg var i svømmehallen ca 2,5 uge efter jeg blev opereret i mit knæ smiley så længe man er obs på tegn til infektion og skyller såret. Nu ved jeg ikke om man kan sætte plaster på der? Men ellers køb sygehus plaster, det er altså super effektivt og vandtæt.
    Det brugte jeg i starten. Brugte meget vandgymnastik som optræning. At det så ikke hjalp er noget helt andet smiley

• #2   23. aug 2011 Hej mette, tak for din historie. Hmm, Jeg kan jo sagtens skylle godt igennem når dagen er omme og vaske med desinficerende sæbe osv. men plaster kan man vist ikke lige sætte på "dernede" eller deroppe om det vel hedder smiley

• #3   23. aug 2011 Efter min fødsel hvor mellemkødet + ringmuskel var bristet fik jeg besked på at jeg ABSOLUT ikke måtte gå i pools eller svømmehal de næste 3 mdr.
    Ved ikke om det er det samme, når det er en reoperation af mellemkødet. Ring og spørg på sygehuset, så får du det rigtige svar, og kan så tage en beslutning.
    Jeg ville da heller ikke kunne holde ud ikka at måtte gå i poolen på en ferie...

• #4   23. aug 2011 Når jeg er blevet syet andre steder, f.eks efter fjernelse af modermærker osv, har jeg fået lov at lade det blive vådt efter stingene er fjernede.

Nu om dage fjerner man jo ikke, men så er der nok en tidsramme.

Efter min fødsel fik jeg at vide jeg gerne måtte tage korte svømmeture i vores pool, efter ca 14 dage når stingene var opløste.

Normalt når man snakker 8 uger, er det jo fordi man i starten efter en fødsel er pivåben. Det vil du jo ikke være, så mit bud vil være at du må bade når stingene er opløste, ca. efter 14 dage. Men vil råde dig til at ringe og spørge dem..

• #5   24. aug 2011 tak tøser. det med stingene giver mening. ringer til dem i dag og hører ad smiley

Kommentér på:
operation/sys...bade/ferie?

Annonce