operation/sys...bade/ferie? {{forumTopicSubject}}
Her 6mdr efter fødsel skal jeg op og sys i mellemkødet idet de har fundet ud af jeg åbentbart sprak, men ikke blev syet efter fødsel... når men hvor om alting er, så skulle jeg have været deroppe 8.juni, blev sendt hjem igen da anæstesilægens kæreste var pludselig død, så blev jeg indkaldt igen med besked om at komme til 21. sept. det sagde jeg så jeg ikke kunne da vi er på ferie og nu har jeg så fået en ny indkaldelse til 31. august...
HER KOMMER SÅ MIT DILEMMA. ..Er det ikk noget med at jeg ikke må bade i en måned efter man er blevet syet?? Hvad kan der ske efter 2-3 uger? er det kun pool eller også havvand??
Åhh..Jeg magter ikke at tage på min første ferie i 2½ år og så ikke måtte bade men samtidig kan jeg heller ikke lide at få lavet min tid om igen igen.. vil også gerne have det overstået, og komme videre med mit liv, hvis I forstår
hører gerne jeres erfaring og historier.
tak
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Det brugte jeg i starten. Brugte meget vandgymnastik som optræning. At det så ikke hjalp er noget helt andet
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 671
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Ved ikke om det er det samme, når det er en reoperation af mellemkødet. Ring og spørg på sygehuset, så får du det rigtige svar, og kan så tage en beslutning.
Jeg ville da heller ikke kunne holde ud ikka at måtte gå i poolen på en ferie...
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Nu om dage fjerner man jo ikke, men så er der nok en tidsramme.
Efter min fødsel fik jeg at vide jeg gerne måtte tage korte svømmeture i vores pool, efter ca 14 dage når stingene var opløste.
Normalt når man snakker 8 uger, er det jo fordi man i starten efter en fødsel er pivåben. Det vil du jo ikke være, så mit bud vil være at du må bade når stingene er opløste, ca. efter 14 dage. Men vil råde dig til at ringe og spørge dem..
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 671
operation/sys...bade/ferie?