12. okt 2010 Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Synes ventetiden er lang :( {{forumTopicSubject}}
Vi var endelig til gynækolog igår, og jeg blev undersøgt..
3 forskellige læger havde forinden fortalt mig at jeg havde for mange mandlige kønshormoner, men gynækologen sagde at tallene så fine ud.. Mine æggestokke så også fine ud, og der var massere af folikler.. Min kæreste skulle have taget ny sædkvalitetstest, da hun sagde at Nykøbing var dårlige til det, så vi ikke kunne bruge den til noget..
Vi skal begge have taget diverse blodprøver for hiv, aids osv..
men vi får først svar d. 15 marts.. og kan først komme videre med forløbet der, hvor vi får at vide hvilken behandling vi er kvalificeret til.. Årh hvor jeg bare synes der er lææænge til..
Nu har vi lige ventet i 3 mdr på tiden hos gynækologen, og så er det bare mere ventetid
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 394
okt 2010
Ja, det er rigtig trist..
Skulle have taget blodprøver på 2. blødningsdag.. Men nu kommer min mens bare ikke.. den skulle komme igår, og har også menssmerter.. men intet blod.. Kan det være fordi hun har "rodet" deroppe?
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Men held og lykke med det
sep 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 62 Svar: 973
Har du overvejet at du måske er gravid når nu din mens ikke er kommet?? ;o) held og lykke... Ventetiden før man bliver gravid kan være meget lang, men nu er jeg gravid i uge 36 + og HOLD da op ventetiden er lang lige nu!!!!
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
okt 2010
jeg prøver at lade være med at tænke på det.. men kan simpelthen ikke.. vågner om natten, og tænker: bare det var fordi jeg skulle op og amme eller skifte.. når jeg går med hundene, tænker jeg : Bare jeg havde en barnevogn med.. Når jeg ser tv, tænker jeg : bare jeg havde en bebs liggende i mine arme.. ser babyer og gravide overalt..
Kigger på barnevogne, senge, tøj osv. så alt er planlagt hvad jeg skal købe..
Ved det kan lyde sygeligt.. men det er bare så hårdt og gå og vente.,
Håber bare der snart sker noget :s
Nej, tror ikke jeg er gravid.. har mens smerter,, det er nok bare fordi hun har rodet deroppe.. hun kunne i hvert fald ikke se noget der tydede på at jeg var gravid igår..
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
Så kender ALT til ventetiderne imellem undersøgelserne... Det er bare om at glemme det imellem tiden.
okt 2010
Og synes også det er utrolig hårdt for parforholdet
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
okt 2010
Synes ventetiden er lang :(