{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Synes ventetiden er lang :( {{forumTopicSubject}}

Vi var endelig til gynækolog igår, og jeg blev undersøgt..
3 forskellige læger havde forinden fortalt mig at jeg havde for mange mandlige kønshormoner, men gynækologen sagde at tallene så fine ud.. Mine æggestokke så også fine ud, og der var massere af folikler.. Min kæreste skulle have taget ny sædkvalitetstest, da hun sagde at Nykøbing var dårlige til det, så vi ikke kunne bruge den til noget..
Vi skal begge have taget diverse blodprøver for hiv, aids osv..
men vi får først svar d. 15 marts.. og kan først komme videre med forløbet der, hvor vi får at vide hvilken behandling vi er kvalificeret til.. Årh hvor jeg bare synes der er lææænge til..
Nu har vi lige ventet i 3 mdr på tiden hos gynækologen, og så er det bare mere ventetid smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Synes ventetiden er lang :(
  • #1   20. dec 2011 Ved ikke rigtig hvad jeg ville med det her emne.. men havde lovet at opdatere..

• #2   20. dec 2011 Ventetiden må være rigtig øv smiley Ønsker jer alt held og lykke når vi kommer tre måneder senere hen smiley

• #3   20. dec 2011 Mange tak..
    Ja, det er rigtig trist..
    Skulle have taget blodprøver på 2. blødningsdag.. Men nu kommer min mens bare ikke.. den skulle komme igår, og har også menssmerter.. men intet blod.. Kan det være fordi hun har "rodet" deroppe?

• #4   20. dec 2011 Har selv været hele møllen igennem så kender til det med ventetid.. vi startede med at blive testet i maj og var først færdige til oktober... så kender det alt for godt..

Men held og lykke med det smiley

• #6   20. dec 2011 Ja det kan det sagtens, men måske du/i skulle tænke på den her ventetid som en pause? Det er trods alt hårdt at gå og tænke på at man måske ikke kan få barn/børn? Og mange bliver faktisk gravide når de stopper med at tænke over det i en periode??

Har du overvejet at du måske er gravid når nu din mens ikke er kommet?? ;o) held og lykke... Ventetiden før man bliver gravid kan være meget lang, men nu er jeg gravid i uge 36 + og HOLD da op ventetiden er lang lige nu!!!! smiley heldigvis kommer juleaften lige om lidt og ligedan nytår så håber jeg tiden flyver af sted.......... smiley

• #7   20. dec 2011 når først i kommer igang så går tiuden vi har osse selv været det hele igennem det tog omkring 1 år til vi blev gravid så der ikk meget glæde ved det før den sidder men jeg holdte mig helt fra baby sider brugte dog bg vis jeg skulle spærge om noget eller ingen børn det hjalp en del men held med det

• #8   20. dec 2011 Tak..
    jeg prøver at lade være med at tænke på det.. men kan simpelthen ikke.. vågner om natten, og tænker: bare det var fordi jeg skulle op og amme eller skifte.. når jeg går med hundene, tænker jeg : Bare jeg havde en barnevogn med.. Når jeg ser tv, tænker jeg : bare jeg havde en bebs liggende i mine arme.. ser babyer og gravide overalt..
    Kigger på barnevogne, senge, tøj osv. så alt er planlagt hvad jeg skal købe..
    Ved det kan lyde sygeligt.. men det er bare så hårdt og gå og vente.,

Håber bare der snart sker noget :s

Nej, tror ikke jeg er gravid.. har mens smerter,, det er nok bare fordi hun har rodet deroppe.. hun kunne i hvert fald ikke se noget der tydede på at jeg var gravid igår..

• #9   20. dec 2011 Vi har også været i gang med undersøgelser siden sep 2011. Jeg skal opereres d. 6 feb, og så hvis jeg skal have IVF skal der gå yderligere 6 mdr, inden vi kan begynde.. Ellers kan jeg få bhandling for min PCO, når jeg er helet op igen
    Så kender ALT til ventetiderne imellem undersøgelserne... Det er bare om at glemme det imellem tiden.

• #11   20. dec 2011 ja det synes jeg godt nok..
    Og synes også det er utrolig hårdt for parforholdet smiley Man går og bliver så trist, og så bliver man sur og små uvenner.. rigtig dumt..

• #12   21. dec 2011 Det er MEGET hårdt for parforholdet smiley Men vi er simpelthen blevet enige om, at selvfølgelig bliver jeg da gravid med hjælp, og så skal vi bare nyde hinanden indtil da smiley

• #13   21. dec 2011 ja.. det håber vi også. og prøver..

Kommentér på:
Synes ventetiden er lang :(

Annonce