Ventetiden og uvisheden er HÅRD og LANG! {{forumTopicSubject}}
Jeg går nu og venter på min mens (ikke!!!!!) skal komme og synes bare at ventetiden og uvisheden er SÅ lang, træls og forfærdelig!
Jeg har i forgårs og lidt igår haft nogen stik/prik/jag og ikke mindst bobler i mit underliv.
Jeg er træt konstant. Hver dag efter arbejde må jeg hjem og sove en time på sofaen, og ikke nok med det sov jeg 1 time over imorges! I forgårs var jeg ved at falde i søvn på vej hjem fra arbejde i bilen. Ret skræmmende!!
Jeg føler mig lidt svimmel og "ved siden af mig selv" nogen gange i løbet af dagen - mest imens jeg er på job egentlig.
Og er måske (??) lidt mere sulten end jeg plejer. Eller måske jeg bare lægger mere mærke til min sult lige for tiden.. Who knows!
Sidst men ikke mindst - imorges da jeg stod op, totalt forvirret og sur over jeg var sovet over, sad jeg på toilettet og der var lidt udflåd i mine hotpants. Jeg synes det så ud som om der var lidt lyserødt udflåd/blod, men er virkelig i tvivl, da mine hotpants (selvfølgelig) havde en masse farver! Ork, hvorfor var det ikke de hvide jeg havde på!?!!!!
Jeg tør virkelig ikke håbe på noget som helst, da jeg er bange for at blive banket i jorden og sparket på imens jeg i forvejen lægger ned igen igen. Men inderst inde håber jeg konstant og tænker konstant på, at jeg har en god mulighed for at være heldig denne gang. Og jeg tror måske lidt på det inderst inde. Men er så nervøs ved siden af, hele tiden. Siger tit til mig selv, at jeg skal stoppe med at tænke på det, for hvorfor bruge så meget energi på noget, som ikke er der..
Synes sku det er lidt hårdt!
Det blev vist ret langt? Og ja, hvad vil jeg med dette indlæg? Ikke en dyt, bare ud med min tanker og frustrationer tror jeg......
Ha en dejlig weekend piger
okt 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 7 Svar: 89
Krydser fingre for vi begge snart står med de to gyldne streger
aug 2011
Følger: 26 Følgere: 27 Babyer: 1 Emner: 118 Svar: 1.088
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 64 Svar: 732
nov 2009
nov 2009
jul 2011
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 100
Camilla - hvor længe har I været igang?
Havde selv æl igår, så håber på et positivt resultat.... Men tør ik håbe.. Havde aldrig troet det kunne fylde så meget i ens tanker - eller i hvert fald ik i mine..
okt 2010
har testdag den 13 dec ca:-)
nov 2009
Vi har været igang i 8 måneder
nov 2009
okt 2010
puhh 8 måneder- håber meget snart det lykkedes for jer.
syntes det er så svært ikke at gå og tænke på det konstant, selvom man prøver at lade være- kroppen bliver nok helt stresset af alle de tanker:-S
jul 2011
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
nov 2009
Michelle: ja, det er lang tid det har stået på nu, synes jeg..
mar 2009
Følger: 7 Følgere: 9 Emner: 4 Svar: 77
Camilla: Jeg ved hvor svært det kan være, og du må endelig ikke opgive.. Når du mindst venter det, så sker det. Ved det er lettere sagt end gjort, men det skal nok lykkes. Måske i alt det her julehalløj og det nye år på vej, så kan tankerne komme på lidt andet og så kommer de to streger
Krydser alt hvad der krydses kan for jer.. Og sender lige en masse positive tanker
jul 2011
nov 2009
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
og vi er i uge 9 nu så vores prøvetid var ikke så lang
han sagde at han ville ha et sommerbarn og det får han
terminen er sat d. 18 juli hihi
held og lykke til jer begge 2 krydser finger
Ventetiden og uvisheden er HÅRD og LANG!