{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

Ventetiden og uvisheden er HÅRD og LANG! {{forumTopicSubject}}

Jeg går nu og venter på min mens (ikke!!!!!) skal komme og synes bare at ventetiden og uvisheden er SÅ lang, træls og forfærdelig!

Jeg har i forgårs og lidt igår haft nogen stik/prik/jag og ikke mindst bobler i mit underliv.
Jeg er træt konstant. Hver dag efter arbejde må jeg hjem og sove en time på sofaen, og ikke nok med det sov jeg 1 time over imorges! I forgårs var jeg ved at falde i søvn på vej hjem fra arbejde i bilen. Ret skræmmende!!
Jeg føler mig lidt svimmel og "ved siden af mig selv" nogen gange i løbet af dagen - mest imens jeg er på job egentlig.
Og er måske (??) lidt mere sulten end jeg plejer. Eller måske jeg bare lægger mere mærke til min sult lige for tiden.. Who knows!

Sidst men ikke mindst - imorges da jeg stod op, totalt forvirret og sur over jeg var sovet over, sad jeg på toilettet og der var lidt udflåd i mine hotpants. Jeg synes det så ud som om der var lidt lyserødt udflåd/blod, men er virkelig i tvivl, da mine hotpants (selvfølgelig) havde en masse farver! Ork, hvorfor var det ikke de hvide jeg havde på!?!!!!

Jeg tør virkelig ikke håbe på noget som helst, da jeg er bange for at blive banket i jorden og sparket på imens jeg i forvejen lægger ned igen igen. smiley Men inderst inde håber jeg konstant og tænker konstant på, at jeg har en god mulighed for at være heldig denne gang. Og jeg tror måske lidt på det inderst inde. Men er så nervøs ved siden af, hele tiden. Siger tit til mig selv, at jeg skal stoppe med at tænke på det, for hvorfor bruge så meget energi på noget, som ikke er der..

Synes sku det er lidt hårdt!

Det blev vist ret langt? Og ja, hvad vil jeg med dette indlæg? Ikke en dyt, bare ud med min tanker og frustrationer tror jeg......

Ha en dejlig weekend piger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ventetiden og uvisheden er HÅRD og LANG!
Kommentér på:
Ventetiden og uvisheden er HÅRD og LANG!

Annonce