1.770 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Små "sten" = Dårlig sædkvalitet Små "sten" = Dårlig sædkvalitet

Ja vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften.. Og måske et lidt pinligt spørgsmål ...
Men vi har hørt at hvis manden har små sten (eller hvad i kalder dem) kan det være grunden til at han har dårlig sædkvalitet.. Men hvornår er sten små?
Er der andre der har erfaring med dette som vil dele deres viden eller erfaringen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutte udendørs sauna. Det er 400v til saunaovnen og 230 til lys. Kabel skal trækkes og gruppearbejde i tavlen 3.000 kr.
  • At hænge et fjernsyn op på væggen og sætte loftlampen op 610 kr.
  • Ophæng af gardinstang 1.350 kr.
  • Tilslut markise til strøm på loft. 850 kr.
  • Rep. af opvaskemaskine - der ikke tømmes for vand 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små "sten" = Dårlig sædkvalitet
  • #1   6. jun 2010 jeg har nu hørt at det ingen betydning har om de er store eller små... kender en hvor kun den ene var faldet ned og de har da 3 børn i dag så nej det tror jeg ikke har nogen betydning som sådan...

• #3   6. jun 2010 Nej enig.
    Størrelsen har ingen betydning - og som andre skriver har jeg også mødt flere mænd på mit arbejde med kun en sten og de har også flere børn..
    Det eneste jeg lige kan komme i tanker om har indflydelse på stenene er, hvis de ikke falder ned i pungen som de skal som spæd. Vi har opereret flere små drenge hvor stenene skulle hentes ned fra lysken og sys fast. De kan have problemer med fertiliteten når de bliver voksne. De sten der ikke falder ned og bliver i lysken i flere år har som regel ikke god kvalitet.

• #5   6. jun 2010 Ej hvor er det mystisk.. Lægen spurgte min mand om han havde små sten hvortil han så svarede at det vidste han jo ikke lige .. for hvad er små sten? Og så fik han at vide at han skulle nuldre dem så de blev større og producerede bedre.. og det samme fortalte ham den anden læge på klinikken.. :-S Meget underligt..

• #7   6. jun 2010 Har heller aldrig hørt det men som du siger har jeg også hørt omd et med stramme bukser og det..

Det er svært at forklare hvad små sten er... for vil da mene at min mands er små i den forstand når man ligesom mærker efter dem *SS* for det er jo bare sådan en lille kugle noget inde i den der pung.. Lidt svært at forklare..:-)

• #8   6. jun 2010 Lyder sgu sært at man skulle kunne nulre sine testikler større...???
    Men at nulre giver da større blodforsyning og måske med mere aktivitet til følge.
    Andet kan jeg ikke se det skulle have nogen indvirkning på..

Men nulr da bare løs :o) Skader da ikke.

• #9   6. jun 2010 Jeg fatter det heller ikke helt må jeg indrømme..
    Jah det er da et forsøg værd men tror heller ikke det vilde på det smiley

• #10   6. jun 2010 Næh... tror heller ikke rigtig på det. Skulle det så give bedre sædkv. til følge? Hmm.....
    Det må vi forske lidt i..

• #11   6. jun 2010 Nåhr da.. faldt lige over en side hvor der står at hvis mandens testikler er på størrelse med en ært eller mandel så bør man søge læge hvis man prøver at få børn.. men manden mener da bestemt at de er større end det.. :-S

• #12   6. jun 2010 Ja der er selvf forskel på hvor små og store småt og stort er..
    Vil nok også sige, at ært eller mandel næsten må være at betragte som "ikke eksisterende" testikel.... :o)
    Dem vi henter ned fra lysken hos de små drenge er som regel også små, men de er jo også underudviklede deroppe så dem er der ingen gang i siger de kloge.

• #13   6. jun 2010 Pyhh håber godt nok at min mands er større som han selv siger.. Synes de virker meget små men det er også svært for mig at sige smiley

• #14   6. jun 2010 Ja der er forskel men jeg kan da sige, at dem jeg har set blottet ( altså taget ud af pungen og uden "indpakning" - men KUN testikel) har været på ca 4 cm i længde og 3 cm i bredde.
    Det synes jeg sådan ca har været gennemsnitlig dem jeg har set - som ikke har fejlet noget.
    De har så heller ikke haft hinder osv pakket omkring sig så hvis man føler på dem uden på pungen vil de føles en anelse større.
    Og det må siges at være ret så mange jeg efterhånden har haft fat i , ha ha!

Håber du kan bruge det til noget :o)

• #15   7. jun 2010 Haha det er svært at sige om det ligesom passer i størrelsen smiley Men måske ikke det er der omkring smiley

• #16   7. jun 2010 ;o)

Kommentér på:
Små "sten" = Dårlig sædkvalitet

Annonce