{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slår
  • #1   30. dec 2012 Er der bestemte situationer det sker i?
    Min søn er meget udadreagerende, når han bliver overstimuleret. Han kan ikke altid selv sige fra endnu og kan så finde på at slå eller bide.
    Jeg har fundet ud af, at det ikke hjælper at skælde ud i selve situationen. Han får en pause på sit værelse, og når han så er faldet ned snakker vi om, hvad der skete.
    Jeg er godt klar over, at alle nok ikke vil vælge værelset til en pause, men det gør jeg, fordi det er det Liam selv vælger, når han selv kan mærke at han trænger til en pause. Så går han simpelthen ind på værelset og lukker døren.
    Han bestemmer selv længden af hans pause, jeg har forsøgt med at sætte tid på, men det fungerer ikke for ham. Når han får en pause (eller selv vælger det) kan det tage alt mellem 5 & 20 min, når han selv kommer ud fra værelset eller kalder på mig, så snakker vi om hvad der skete. Han er begyndt at spørge om, hvorfor han bliver så sur og så snakker vi om det på et niveau hvor han kan forholde sig til det.

• #2   30. dec 2012 Min søn slår sig eller os når han er frustreret, ked af det eller får et nej.
    når han får nej er det for det meste ham selv han slår.

jeg aner heller ikk lige hva jeg skal gøre....

plejer at sige bestemt at jeg ikk vil have han slår og så sætter jeg ham fra mig og går væk og håber det med tiden vil afhjælpe problemet

• #3   30. dec 2012 Liam kan også finde på det, hvis der bliver sagt nej. Så får han også at vide med det samme, at dét vil jeg ikke have.
    Pauserne bliver brugt, når det er pga f.eks. en hektisk dag i BH og han så bliver frustreret pga overstimuleringen. I de situationer mener jeg det er vigtigt, at snakke om det bagefter, fordi man på den måde anerkender deres følelser og godt kan forstå det kan være svært for dem, at sætte ord på deres følelser.

• #4   30. dec 2012 Min søn er 5 år og gør det hvis man driller ham eller der bliver leget lidt vildt

• #5   30. dec 2012 Så ser jeg det helt klart som hans måde, at sige fra på. Stop de vilde lege og stop med at drille, så tror jeg du efter et stykke tid vil opleve, at han stopper med at slå.
    Ik for at fornærme, men helt personligt kan jeg heller ikke se nogen grund til at drille ham, jeg lærer i hvert fald Liam, at man ikke må drille andre fordi de bliver kede af det, så i sådan en situation ville han helt sikkert også slå. For han vil ikke kunne forstå, at jeg må drille, når han ikke må.
    Vilde lege er også no go herhjemme, fordi jeg ved at han ikke vil kunne stoppe igen. Selvfølgelig tumler vi, men jeg sørger altid for, at stoppe inden det går over gevind.

• #6   30. dec 2012 Min forlovet siger til hans søn han bare skal slå igen det mener jeg nu ikke for løser intet

Kommentér på:
Slår

Annonce