{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slår lillesøster
  • #2   25. sep 2012 Frank vil rigtig gerne lege med Lykkes ting, og det får han også lov til, men så må han give hende noget af sit legetøj, og dette fungere også fint. Vores lejlighed er ikke så stor, så Frank leger tit inde i stuen med sine biler osv, og sål bliver Lykke nysgerrig og vil hen og have fat i tingene. Hun forstår jo ikke, at hun ikke må tage hans ting. Det er i sådanne situationer, at han slår hende. Også nogen gange uden grund:-(

• #3   25. sep 2012 tror måske at man skal opveje tingene lidt - for self er Lykke ikke så gammel endnu - men tror bare at man skal over for Frank også fortælle Lykke at hun skal spørge inden hun låner - og så må man som forældre spørge for den lille der ikke selv kan spørge - det samme at hvis Frank vil lege med det Lykke sidder med , jamen så må han finde noget andet og så bytte med lillesøster ..
    Og når han så slår må han have afvide at hvis man slår bliver de andre kede af det og at man skal sige undskyld - og hvis man ikke vil det jamen så må man ud og sidde og tænke over hvad man har gjort ind til man kan sige undskyld ..

forstår du hvad jeg mener ?

• #4   25. sep 2012 Ja det gør jeg - vil lige sige, at når Lykke forsøger at tage Franks ting, siger jeg selvfølgelig både henvendt til Frank, men også til Lykke, at dette leger Frank med.

• #5   26. sep 2012 Hej mor til 3 .. Åhhh kender og de gør det stadig når de blir store..

Ved ikke hvor gammel Frank er .. Når han slår skal di self sige nej men vigtist af alt er at få ham til også at kigge på lykke og sige se hvor ked at det hun bliver og. Det er tavligt og rigtigt go ide med han tilbyder noget andet..

Men aller vigtist som vi alle mødre glemmer. Især mig. Hé hé er når man er 9md. Så. Forstår man godt nej , så for den store ikke. Altid skal føle det er han skyld. Så. Er det vigtig at når man kan se den lille er på. Vej der hen så tag det. I opløbet. Og. Sige nej lykke og aflede med noget andet..

Dfe ved opnår man hun lære hun ikke må og. Frank. Får ikk skæld ud..

Kommentér på:
Slår lillesøster

Annonce