8. apr 2010 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 140
Opdragelse {{forumTopicSubject}}
Igår oplevelse jeg min datter gå helt i baglås da vi havde været på legepladsen - hun ville ikke med hjem og lagde sig ned og skreg - da jeg så tog hende op og ville forklare hende at vi kunne komme tilbage imorgen, begyndte hun at råbe "av mor det gør ondt" - jeg bestemte mig for at bære hende hjem, hvor hun hele vejen hjem råbte "vil ikke hjem, det gør ondt".
Hun siger hele tiden at det gør ondt, hvis det ikke lige passer damen, at få tøj på osv
Lige før hun blev 2 år flyttede hendes far og jeg fra hinanden, det var en kæmpe omvæltning for hende, at skulle starte et nyt liv et nyt sted og med ny dagpleje - lige kort efter mistede vi lillesøster i uge 38 og selvom hun som sådan ikke forstår det, mærkede hun jo hele familien i kæmpe sorg.
Hun har haft svært ved at falde til hos den nye dagpleje, men der lykkes så til sidst, det er nu galt igen - så slemt at dagplejen må ringe efter mig da hun ikke kan trøste hende.
Jeg vil rigtig gerne have min dejlige pige tilbage som jeg ikke skal kæmpe med hver eneste dag - jeg er godt klar over at det er min egen skyld at hun er blevet en stædig dame der er vant til at få sin vilje, fordi jeg ikke har haft overskuddet til at tage "kampen" op
Mit spørgsmål er om jeg skal sætte hælene i og tage kampen over en kamp og hun igen vil opleve en omvæltning i hendes liv eller skal jeg tage en lille "kamp" ad gangen?
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 140
Jeg vil prøve at stå fast og så tage kampen på en gang, så er den forhåbentlig også hurtigt overstået
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 140
Vi gør alle hvad vi kan for at gøre det rette for vores børn og jeg tror ikke at der er rigtig og forkert, vi gør tingene på vores måde og det må være det rigtige da det virker for hver vores familie
Opdragelse