{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Opdragelse {{forumTopicSubject}}

Igår oplevelse jeg min datter gå helt i baglås da vi havde været på legepladsen - hun ville ikke med hjem og lagde sig ned og skreg - da jeg så tog hende op og ville forklare hende at vi kunne komme tilbage imorgen, begyndte hun at råbe "av mor det gør ondt" - jeg bestemte mig for at bære hende hjem, hvor hun hele vejen hjem råbte "vil ikke hjem, det gør ondt".

Hun siger hele tiden at det gør ondt, hvis det ikke lige passer damen, at få tøj på osv

Lige før hun blev 2 år flyttede hendes far og jeg fra hinanden, det var en kæmpe omvæltning for hende, at skulle starte et nyt liv et nyt sted og med ny dagpleje - lige kort efter mistede vi lillesøster i uge 38 og selvom hun som sådan ikke forstår det, mærkede hun jo hele familien i kæmpe sorg.

Hun har haft svært ved at falde til hos den nye dagpleje, men der lykkes så til sidst, det er nu galt igen - så slemt at dagplejen må ringe efter mig da hun ikke kan trøste hende.

Jeg vil rigtig gerne have min dejlige pige tilbage som jeg ikke skal kæmpe med hver eneste dag - jeg er godt klar over at det er min egen skyld at hun er blevet en stædig dame der er vant til at få sin vilje, fordi jeg ikke har haft overskuddet til at tage "kampen" op

Mit spørgsmål er om jeg skal sætte hælene i og tage kampen over en kamp og hun igen vil opleve en omvæltning i hendes liv eller skal jeg tage en lille "kamp" ad gangen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdragelse
Kommentér på:
Opdragelse

Annonce