{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.543 visninger | Oprettet:

Alternativ opdragelse? :s {{forumTopicSubject}}

Sad i toget igår, hvor en mor kommer ned med sin 3 årige datter, hun råber og taler meget hårdt.
Så er det vigtigt at få lagt makeup (der var nu ellers rigeligt af det i forvejen)

Barnet løb rundt og pjattede, det gør Monique altså normalt også når hun er frisk og der ikke er for mange mennesker.
Det fik hun skældud for, blev truet med at blive sat af toget og efterladt.

Så vil mor have at hun skal have elastik i håret, det vil pigen ikke. Så må du bare være grim. Dumme grimme pige.

For at få sin vilje med håret lokker mor med en is og så vil barnet jo gerne.

Jeg var mildest talt chokeret.

Hvis moren er herinde er jeg da ked af det, men det var en noget specielt oplevelse..

Ikke nok med det, så sad der en udlænding med hendes helt nye lille pige, i sommertøj o_O der var nok varmt puttet nede i vognen men sgu da ikke SÅ varmt i toget udenfor vognen.
Og seriøst.. det var ikke mange uger gammelt og havde PIERCET ØRERNE.

Ad siger jeg bare..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alternativ opdragelse? :s
  • #1   2. mar 2013 Sikke nogle mødre.. Synes bortset fra det at det er uacceptabelt at børn løber og leger i toget- det kan være ret generende for andre medpassagerer- også selvom der ikke er så mange:)

• #2   2. mar 2013 Så kan man da snakke om at forvirre sit barn totalt. Stakkels pige....

Også er jeg enig med pædagogen i at børn slet ikke skal løbe i et tog, med mindre man er helt alene i kupeen.

• #3   2. mar 2013 Hvis man sidder nede i barnevogns afdelingen må man sgu acceptere at børnene er der.
    Min datter skal ikke sidde spændt i 2,5 time!

• #5   2. mar 2013 Jeg ved ikke noget om barnevognsafdelinger, jeg snakkede om en ganske almindelig togvogn. smiley

• #6   2. mar 2013 Syntes ikke hål i öronen er så slemt, men det er det delede meninger om

• #7   2. mar 2013 jeg havde da os huller i ørene da jeg var helt lille, der hvor jeg kommer fra er det altså meget normalt og jeg har sjovt nok ingen skade taget.

• #8   2. mar 2013 Man skal passe på med at pege fingre af andre når det kun er øjebliksbilleder man ser. Måske de var på vej til noget specielt siden alt det make up sku på og hun gerne ville have pigens hår sat smiley men bestemt ik ok og kalde hende grim osv. At hun lokker med is ja det har jeg da også gjort. Nogle situationer kræver bestikkelse smiley ig hun kan jo også have været mega belastende inden toget så mors lunten var lidt kort. Nu kører jeg ik i tog men hvis jeg gjorde fik mine børn ik lov at rende rundt.

• #9   2. mar 2013 Kathrine.
    Der hvor man parkerer sin barnevogn skal der være plads til børnene og zkan man ikke tåle de er der så må man sgu finde et andet sted at være.

Barnet opførte sig som et helt almindeligt barn i den alder.
    Jeg kan da også sige til monique at så går mor og gå et par skridt. Men kunne ikke drømme om at sige at hun bare blev sat af på nærmeste station uden mor.

Jeg ville ALDRIG sende mit barn i seng uden mad. Jeg ville sige at det siger man ikke om mad.

Jeg ved at jeg ikke synes opførslen var ok.

Mht piercede ører synes jeg at det er et overgreb på børn. Man giver dem bare ikke huller i ørerne før barnet selv beder om det

• #12   3. mar 2013 Det er nemt at se forskel på køn hvis man holder dem i hhv pigetøj og drengetøj.
    Jeg synes det er så klamt at pierce en baby.
    Vi rejser i 2,5-3 timer og jeg forventer ikke at hun sidder stille på hele turen.
    Nu har hun så fået en tablet i fødselsdagsgave så er det nemmere at holde ro når hun kan koncentrere sig som noget andet

• #13   3. mar 2013 Tja min store pige kan ikke sidde stille særlig længe afgangen, vi prøver da at aflede hende og aktiverer hende bare ikke altid det hjælper.. Min datter fik hul i ørene da hun var 4 smiley

• #14   3. mar 2013 Self må man godt ha sine meninger, men dem syntes jag da også man kan holde før sig selv, Jag fik selv hul i ørene som 4 månaders, Syntes ikke min mor er klam fordi han valgte det. Min lillesøster på 5 fik det som 4 åring og blev nød til at ta dem ud da hun ikke kunne lade vær att pille ved dem. Og hun græd som en sindsyg når hun fik lavet dem. Jag mærkede ikke noget. Og personligt syntes jag det er pisseirriterande med unger som ränner runt i tog o.s.v.

Kommentér på:
Alternativ opdragelse? :s

Annonce