Alternativ opdragelse? :s {{forumTopicSubject}}
Sad i toget igår, hvor en mor kommer ned med sin 3 årige datter, hun råber og taler meget hårdt.
Så er det vigtigt at få lagt makeup (der var nu ellers rigeligt af det i forvejen)
Barnet løb rundt og pjattede, det gør Monique altså normalt også når hun er frisk og der ikke er for mange mennesker.
Det fik hun skældud for, blev truet med at blive sat af toget og efterladt.
Så vil mor have at hun skal have elastik i håret, det vil pigen ikke. Så må du bare være grim. Dumme grimme pige.
For at få sin vilje med håret lokker mor med en is og så vil barnet jo gerne.
Jeg var mildest talt chokeret.
Hvis moren er herinde er jeg da ked af det, men det var en noget specielt oplevelse..
Ikke nok med det, så sad der en udlænding med hendes helt nye lille pige, i sommertøj o_O der var nok varmt puttet nede i vognen men sgu da ikke SÅ varmt i toget udenfor vognen.
Og seriøst.. det var ikke mange uger gammelt og havde PIERCET ØRERNE.
Ad siger jeg bare..
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Også er jeg enig med pædagogen i at børn slet ikke skal løbe i et tog, med mindre man er helt alene i kupeen.
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
Min datter skal ikke sidde spændt i 2,5 time!
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 207
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
okt 2012
Der hvor man parkerer sin barnevogn skal der være plads til børnene og zkan man ikke tåle de er der så må man sgu finde et andet sted at være.
Barnet opførte sig som et helt almindeligt barn i den alder.
Jeg kan da også sige til monique at så går mor og gå et par skridt. Men kunne ikke drømme om at sige at hun bare blev sat af på nærmeste station uden mor.
Jeg ville ALDRIG sende mit barn i seng uden mad. Jeg ville sige at det siger man ikke om mad.
Jeg ved at jeg ikke synes opførslen var ok.
Mht piercede ører synes jeg at det er et overgreb på børn. Man giver dem bare ikke huller i ørerne før barnet selv beder om det
okt 2012
Jeg synes det er så klamt at pierce en baby.
Vi rejser i 2,5-3 timer og jeg forventer ikke at hun sidder stille på hele turen.
Nu har hun så fået en tablet i fødselsdagsgave så er det nemmere at holde ro når hun kan koncentrere sig som noget andet
jun 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 62 Svar: 416
dec 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 207
Alternativ opdragelse? :s