1. aug 2008 Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Hvad faen gør jeg????? {{forumTopicSubject}}
Er ved at være lidt trist....vi har 2 små børn, en på 2 år og en på 10 måneder og den store -vores datter- hun virker stadig meget jaloux overfor sin bror, til trods for at jeg virkelig prøver at fordele sol og vind ligeligt, hvilket til tider kan være svært da Kristian jo kun er 10 måneder og der bare er nogle ting han ikke kan selv.
Problemet (eller et af dem) er at hun åbentlyst slår ham og river ham i håret, hvilket han jo også gør, men ikke helt forstår at det må han ikke, han får selvfølgelig skæld ud og det samme gør hun....men jeg kan kigge på hende og så kigger hun tilbage med et helt bestemt blik og så udfører hun sin mission...og hun bliver ved indtil jeg kommer over til hende.
Kan godt se at det er et råb om opmærksomhed, men kan ikke se hvordan og hvorledes hun skal kunne få mere end hun allerede gør.....for synes jo ikke hun får lidt af det.
Hvad gør jeg....
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 162
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 43 Svar: 416
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 126 Svar: 482
Jeg bilder mig selv ind at det hele bliver lidt bedre, når Kristian selv kan gå....så jeg ikke altid behøver at bære rundt på ham.
Er bare så træt for tiden at det er svært at overskue de daglige konflikter og 4 uger med unger, nærmest 24 timer i døgnet...det er sg* lidt hårdt *S*
Hvad faen gør jeg?????