{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Hvad faen gør jeg????? {{forumTopicSubject}}

Er ved at være lidt trist....vi har 2 små børn, en på 2 år og en på 10 måneder og den store -vores datter- hun virker stadig meget jaloux overfor sin bror, til trods for at jeg virkelig prøver at fordele sol og vind ligeligt, hvilket til tider kan være svært da Kristian jo kun er 10 måneder og der bare er nogle ting han ikke kan selv.

Problemet (eller et af dem) er at hun åbentlyst slår ham og river ham i håret, hvilket han jo også gør, men ikke helt forstår at det må han ikke, han får selvfølgelig skæld ud og det samme gør hun....men jeg kan kigge på hende og så kigger hun tilbage med et helt bestemt blik og så udfører hun sin mission...og hun bliver ved indtil jeg kommer over til hende.

Kan godt se at det er et råb om opmærksomhed, men kan ikke se hvordan og hvorledes hun skal kunne få mere end hun allerede gør.....for synes jo ikke hun får lidt af det.

Hvad gør jeg....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad faen gør jeg?????
  • #1   30. jul 2011 har du prøvet med datte mor tid? har dog ikke selv to endnu, men jeg kan da huske fra min egen barndom, at min søster og mig har alt sloges om opmærksomhed, fordi vi aldrig har lavet noget alene med hverken mor og far.

• #3   30. jul 2011 min den store blev storebror da han var 23 måneder, og han både slog og bed sin lillebror. vi var ret hårde og satte ham i time out når han gjorde det. vi forklarede jo selvfølgelig også hvorfor han ikke måtte gøre det osv. børn på 2 år har ingen empati endnu, så det skal man huske. men som de andre skriver, så brug noget alene-tid med hende, sørg for at hun bliver hørt og set og vær nærværende, indrag hende i de ting hun kan være med til, fx hent sutten til lillebror osv. når det så er sagt, er det bare hårdt at blive storesøster/bror i sådan en ung alder og der er nogle ting man bare "må finde sig i" at sådan er det! det skal nok blive bedre når de begge bliver lidt ældre smiley

• #4   30. jul 2011 Så vidt det er muligt tager jeg mig også alene-tid med Ida, men det er ikke altid at det er muligt, desværre......hun bliver også ofte tilbudt at komme med ud og skifte Kristian og hun hjælper også med at hente sutten til ham.....sommetider er hun rigtig sød til at bringe ham legetøj hvis han sidder i højstolen.

Jeg bilder mig selv ind at det hele bliver lidt bedre, når Kristian selv kan gå....så jeg ikke altid behøver at bære rundt på ham.

Er bare så træt for tiden at det er svært at overskue de daglige konflikter og 4 uger med unger, nærmest 24 timer i døgnet...det er sg* lidt hårdt *S*

Kommentér på:
Hvad faen gør jeg?????

Annonce