{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Michélle B
Michélle B
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 100

Dåb og bryllup sammen... {{forumTopicSubject}}

Hej Bg

Jeg søger erfaringer med at holde barnedåben og bryllup sammen smiley

Vi står overfor at skulle giftes, men vi kan simpelthen ik finde ud af hvordan og hvorledes.... Om det skal være helt intimt på rådhuset og id og spise med de aller nærmeste, om det skal slåes sammen med dåben.. Eller om vi evt ska se på mulighederne for at blive gift på en ferie smiley

En ting er dog ret fast, det bliver ik et kæmpe prinsesse bryllup smiley

Jeg har lidt svært ved at forestille mig hvordan det kan slåes sammen med dåben uden at det bliver et bryllup hvor vores søn tilfældigvis også blev døbt..
Så derfor vil jeg gerne høre om jeres erfaringer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dåb og bryllup sammen...
  • #1   22. jan 2014 Personligt ville jeg ikke kombinere de to fantastiske dage - men det er der jo rigtig mange der gør...og hvor det bliver rigtig skønt.

Jeg ville holde dåb, og så bryllup på et senere tidspunkt, eller før, helt intimt som I ønsker det...

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #2   22. jan 2014 Jeg ville heller ikke holde dåb sammen med bryllup! smiley

Bryllup på en ferie kunne være helt fantastisk, det kunne jeg selv godt tænke mig

• #3   22. jan 2014 Vi blev gift da vores første barn blev døbt, men familien var kun inviteret til barnedåb, ingen vidste at vi skulle giftes. Da de andre dåbsbørn havde fået taget billeder bad vi familien om at komme ind ingen og dørene blev lukket. Jeg hev min far med ud i våbenhuset og sagde at nu skulle jeg giftes smiley På den måde blev Nannas barnedåb ikke overdøvet af vores bryllup, og vi havde en skøn dag smiley

• Michélle B
    Michélle B Tilmeldt:
    jul 2011

#4   22. jan 2014 Anne J, hvad med festen? Hvordan valgte I at gøre der?

• Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #5   22. jan 2014 Jeg har haft to par, som havde barnedåb og bryllup samtidig (er præst) og jeg synes, det fungerede rigtig godt!

• #6   22. jan 2014 Festen var bare alm. barnedåb og ikke andet smiley Familien skulle jo ikke vide at vi blev gift.

• Michélle B
    Michélle B Tilmeldt:
    jul 2011

#7   22. jan 2014 Anne J, sådan kunne jeg faktisk godt finde på at gøre det smiley også måske gøre lidt mere ud af maden og sådan end jeg oprindeligt havde tænkt til barnedåben....

Jaric W, var det så om lørdagen eller om søndagen? Og var der andre dåb samtidig?

• Jaric W
    Jaric W Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 70
    #8   22. jan 2014 Det var en lørdag den ene, og en søndag klokken tolv den anden. Nej, der var kun det ene par, jeg har aldrig to dåb på een gang om lørdagen (lille sogn)

Kommentér på:
Dåb og bryllup sammen...

Annonce