{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  invitationer dåb/bryllup
  • #1   15. okt 2009 Vi lavede vores egne invitationer til vores dåb/bryllup :o)
    Vi fandt noget flot mønstret pap i en råhvid farve og det foldede vi så der nærmest blev 2 døre hvis du forstår?? og så på den ene dør var der 2 hjerter for at symbolisere brylluppet og på den anden dør var der en blå bamse for at symbolisere vores lille søn :o)
    Så havde vi fundet et hvidt bånd som vi limede på bagsiden og så blev det ført om foran hvor det blev bundet sammen og det var så det der holdte dørene lukkede og så når man bandt det op og åbnede dørene sad invitationen indeni :o)
    Håber det var forståeligt og at du kan bruge det til noget :o)


  • #2   15. okt 2009 Det var egentlig en god ide :o) Må hellere finde blokken frem og skrive ned..
    Aner slet ikke hvor jeg skal starte og slutte


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #3   15. okt 2009 dengang mine forældre skulle giftes, fik de lavet sådan en form for et postkort, hvor der var et billed af mig på og en masse pige navne på forsiden. på bagsiden stod der. en noget med.
    Da jeg endnu intet navn har fået invitere mine forældre jer til dåb så jeg endelig kan få et navn. Og de vil i samme anledning blive gift.

    Mener det er sådan det stod, men kan lige finde det frem, og skrive hvad der præsic stod.


Kommentér på:
invitationer dåb/bryllup

Annonce