{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Bryllup og Dåb. {{forumTopicSubject}}

Hej tøser..

Jeg skal giftes den 28 maj, hvor vi også holder dåb samtidig med.

Men er der andre der har gjort sådan?
Evt hvordan forgik det i kirken?
Hvor langtid tog både vielse og dåb?

præsten vil først snakke med os 10 dage før selve begivenheden. og skal ud og snakke med feststedet i denne uge, så kunne da være dejligt og vide hvor langtid man mon skulle ligge af til kirken osv smiley
håber nogen kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bryllup og Dåb.
  • #1   7. mar 2011 Vi blev gift den dag. Vi havde kun inviteret til dåb fordi vi ikke ønskede det helt vilde. Så dåben foregik i den alm. gudstjeneste og efter sagde præsten at vores gæster gerne måtte blive i kirken. Så blev da sat stole op ved altret og så var det en helt alm. vielse hvor min far fuglte mig op. Det var bare en helt perfekt dag lige som vi gerne ville...:-)

• #2   7. mar 2011 da vi ringede der op kunne de ikke svare på det, da det kom an på hvordan vi ønskede det skule være osv.. men de burde da kunne give en ca. tid.. men nej det vill de ikke.. hvilket vi sys er mærkeligt.. smiley

• #3   7. mar 2011 vores tog ca 1time med både bryllup og dåb en lørdag

• #5   7. mar 2011 okay.. sys også vores præst er forfærdelig, men hun hører jo desværre med til kirken smiley okay så kan godt regne med 1 time plus minus lidt tid smiley

Camilla> tillykke med i går, håber det var en god dag. det var ihvertfald godt vejr smiley

Anne> uha er du ved at være klar til det hele så? her sejler alt endnu smiley

• camilla s
    camilla s Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 128
    #6   7. mar 2011 Vi skal holde bryllup og dåb d. 27 august, præsten sagde at det varede ca 35 min

• #7   7. mar 2011 hvordan har i planer om det skal forgå?

1. skal i giftes først og dåb bagefter eller omvendt?
    2. hvordan vil i gå ind, som familie altså mor, far og barn? eller skal bruden gå selv eller med barnet på armen?

håber det var til at forstå?

• camilla s
    camilla s Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 128
    #8   7. mar 2011 Jeg har planer om at min søster som skal gudmor går ind med felix, når alle gæster er kommet. og jeg går ind sammen med min far som man normalt vil gøre. det har vi oplevet et andet par der gjorde det sådan.
    Men jeg har ik lige snakket med præsten om det, men er til at snakke med, så vi får det nok som vi vil

• #9   7. mar 2011 jeg havde min søster oig store datter som brudepiger der gik ind efter mig og min svigermor med min mindste datter (dåbsbarnet) det var en rejse i livet mine børn skulle med på derfor gik de med mig op af gulvet. min mand stod ved alteret og min far første mig op. min søster var efterfølgende gudmor og vi tog bryllup først efterfulgt af dåb så vi som ægtefolk kunne give vores datter sit navn. synes også der virkede forkert at skulle stå ved døbefonten i brudekjole uden at være gift..

• #10   7. mar 2011 Karina> sådan som du skriver der, er også sådan noget i den stil jeg havde tænkt mig.. for det virker et eller andet sted bedst at blive gift før dåben.

• #11   7. mar 2011 for mig var det helt forkert med dåb først og så bryllup.

• #12   7. mar 2011 Vi havde også bryllup og dåb samme dag :o)
    jeg kan ikke lige huske hvor lang tid det tog i kirken da det var tilbage i 2008 men vores foregik sådan at min kære veninde var hjemme hos os om morgenen mens jeg blev gjort klar og så kørte vi afsted til kirken og mens vi blev gift ankom min veninde med min lille søn og gjorde ham klar i dåbskjolen og da vi så var blevet viet gik oldefar - som skulle bære ham til dåben ud i våbenhuset og hentede ham og så blev han døbt efter vi var blevet gift :o)

der er billeder i et album på min profil hvis du er interesseret :o)

Kommentér på:
Bryllup og Dåb.

Annonce