839 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

ånder i hjemmet ånder i hjemmet

Jeg ved godt nogen tror jeg er skør nu men er ret sikker på at jeg har en ånd i mit hjem

Min søn vågner midt om natten stiller sig op i sengen og begynder at snakke og sige mærkelige lyde og jeg ved han er vågen for han reagere når jeg snakker til ham osv.
Er der nogle der ved hvad man gør og evt. Om man kan kontakte nogen på den her tid af døgnet ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ånder i hjemmet
  • #1   1. jan 2014 Altså min søn kan oz godt finde på så noget, oz hvor han svarer mig....jeg tror ikke der er noget som helst...tror han drømmer. Børn kan virkelig gøre nogle underlige ting

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #2   2. jan 2014 Først slap af. .. der er ingen grund til at ringe til nogle nu...

To. Du finder en clavoiant og håber det er en du kan stole på og ikk spilder dine penge og så finder du ud af det.

Din dreng virker ikke ligefrem bange eller angst så slå koldt vand i blodet smiley

Og ja har haft en ånd af den ubehagelige slags og det hjalp.

• #3   2. jan 2014 Okey tak for jeres svar jeg prøver at se om jeg kan slappe af

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#4   2. jan 2014 Drik en øl.

Ved godt det kan være skræmmende men når dit barn ikk er bange tror jeg heller ikk du behøver

• #6   2. jan 2014 Ånder alle steder? Ikke i vores hus smiley

• #7   2. jan 2014 vi har også ånder her, de både leger med lyst, og løfter flasker op af kasser, eller tænder vores gps. men de gør intet, her, selv vores dyr er ligegalde med dem. men det jeg tænker hvis han er glad og snakker, kan det f.eks. være et familiemedlem der er død. har i evt det. nogen der måskede ikke nåede at se ham. eller??

• #8   2. jan 2014 Vibeke ja min farfar er gået bort for ca 5 år siden og da jeg var til Clayvoriant fortalte hun masse ting bla. At min farfar havde set jesper før jeg fik ham og at han havde udvalgt ham til mig om det passer kan man jo selv bedømme

• #10   2. jan 2014 Det kan man jo ikke sige er fakta. Det kommer jo helt an på hvad man tror på! smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

#11   2. jan 2014 Vil nu sige enig med mutti selvom jeg tror på spøgelser...

• #13   2. jan 2014 Altså Jonathan vågner også om aftenen når keg er gået i seng og så skriver han tydeligvis fordi han er bange. Jeg tror det er fordi han drømmer. Jeg er selv en meget livlig drømmer, kan grine, tudbrøle og faktisk vække mig selv med det p.g.a en drøm. Oplevede flere gange som barn at drømme så livagtigt og uhyggeligt at der gik flere minutter efter jeg var vågnet før jeg var ude af drømmen, og efter jeg er blevet voksen har jeg drømt jeg har gjort ting. Altså helt ligegyldige ting og så er jeg vågnet og har tænkt om det nu var noget jeg drømte eller om jeg havde gjort det.
    Det jeg egentlig mener er, tror du ikke det kan være sådan noget med din søn også ? At han bare måske drømmer så livligt det fortsætter ?

• #15   2. jan 2014 Hmm okay...der er vi så ikke enige smiley

• #16   2. jan 2014 Gaja vi flyttede fra hinanden for et halvt år siden

• #18   3. jan 2014 Ik rigtig noget han er kun 19mdr. Men altså vi er ikke typerne der skændes i hans nærvær hvis vi blir surer på hinanden mens han er der skriver vi smser sammen for netop ikke at skulle sidde og skændes mens han høre det self. Vil han stadigvæk kunne mærke spændningerne mellem os men vi prøver så vidt muligt at gøre det hele godt for ham ved at kunne holde nytår sammen, sove under samme tag osv.

• #20   3. jan 2014 Gøjas hvordan får man det hjælp? Er det noget vi selv skal gøre eller hvordan

Kommentér på:
ånder i hjemmet

Annonce