841 visninger
|
Oprettet:

26. aug 2008 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Kun for godt humør :) {{forumTopicSubject}}
Hej Piger
Lige en lille hygge tråd, kun til glade indlæg
Hvad laver i alle sammen ?
Jeg er på arbejde - sidder og nyder at mærke lillebror der sparker inde i maven....
Nyder det hyggelige forårs vejr, selvom solen ikke skinner... MEN jeg tror den kommer
Glæder mig over jeg har en dejlig mand, en skøn søn - nogle fantastiske ansatte i dag, som bare knokler
LIVET er da herligt....
Håber I andre også har en skøn dag eller får en super skøn dag
sep 2012
Følger: 7 Følgere: 7 Emner: 61 Svar: 419
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 135 Svar: 484
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Stine: Lyder som en super idé med invitationer
Christina: Så fedt !!!
Natasja: Ej hvor dejligt med en lille dreng
aug 2008
Jeg er slet ikke kreativ, så her er det lidt kedelige drenge værelser - men pyt - bare knægten gider lege derinde...
Men altid dejligt med farmands konto oplysninger... hehe
Godt at høre I er glade for det
Vi slap for dræn, ved 10 behandlinger af det, så her sætter jeg stor pris på det
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 507
Jeg nyder lidt solskin står ind af vinduerne, bettefisen er uden tvivl vågen
Og så er tvét tændt, imens jeg sidder og ligger en sund madplan, både for morgenmad, mellem frokost og aften, og jeg siger jeg det er lækkert, og super sundt !
Er bar i fantastisk humør for tiden, for ved i hvad ????? DER ER FORÅR I LUFTEN
nov 2012
Min kæreste HADER det også, for jeg kan hurtigt bliver fristet når jeg handler og får en god idé.
Når jeg siger sskkkaattt ?? Så svare han altid: Hvad har du nu af idéer ?!
Hehe
Vi skal sælge vores hus, og vi ved hvilken ejendom vi vil købe, og jeg har måtte downloade programmer for at indrette og tapesere det nye hus, fordi jeg havde så mange idéer, men vi kan jo ikke flytte før dette er solgt
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Manden har fået nyt arbejde og startede idag
Passer min mor's hund og hundene leger godt sammen
Ja det er det..
Jeg skal gøre rent snart og så skal jeg lige have flyttet lidt rundt på nogle ting
aug 2008
Mor til: Hvor lækkert med træning
Dejligt hundene kan lege sammen
nov 2012
Træls med at der var fugt !! Det er da ret træls, men godt der er styr på det, og et projekt mere at gå igang med
jeg vil også gerne have skiftet møblerne ud, synes dog ikke der er super meget at gøre med, med bebs på vej, lige købt ny bil og står med et huskøb forude. Det er lidt træls. men kigger på dba. for er tosset med den gamle landstil. så kigger efter nogle gamle møbler jeg kan male, i hvid og pastelfarver
nov 2012
Men nu har jeg fundet ud af at sy og hækle er jeg ret stærk til, og male større ting som møbler og vægge, vil så gerne male lærreder, men det kan jeg bar ikke må jeg nok indrømme
Jeg tror det er et spørgsmål om at kaste sig ud i det, og så finder man hurtigt sine stærke sider
aug 2008
Sy kan jeg, men min tålmodighed duer ikke til det mere... haha
Jeg har prøvet at male - og tro mig, der blev grint... Hehe.. jeg er slet ikke god til det... Jo en tandstiks mand
Men jeg tænker - så er det godt for dem der er kreative, de kan tjene penge på mig ...
nov 2012
Elsker også lige at hører andres meninger, for tit skal jeg selv kigge på det i noget tid for lige at finde ud af hvad jeg synes
aug 2008
Det kan jeg da godt forstå, ville jeg også vis jeg kunne
Jeg har selv et stor gammelt antik familie spisebord samt stole der skal bejses, MEN puha det er dyrt
nov 2012
Hmm, ja, jeg tænker også sådan en pastel grøn noget til et vitrine skab, måske med sådan noget hvidt maling der ser krakkeleret ud inde i skabet
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Ja det er lækkert at hunde kan lege sammen og være rolige sammen
Ja det var dejligt at træne - men skulle vist ikk have trænet ryg og så støvsuge bagefter. nu ligger jeg med ondt i ryggen på sofaen
men er stadig i godt humør
aug 2008
Min blev desværre fyret og han har ikke noget andet endnu - men det kommer forhåbentligt
Av av, skidt med ondt i ryggen - du må lige passe bedre på dig selv
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Glæder mig over at jeg har sådan en skøn nabo, som ville komme og kigge efter Simone, som har feber for 4. dag i stræk, imens!
aug 2008
Hehe, det er så SKØNT med rengøring...
Mor: Skønt med mødre gruppe
Puha, stakkels pige med feber, men dejligt med en skøn nabo
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Og tak! Det har været en hård uge med en sløj 3,5-årig hjemme sammen med krævende lillebror på knap 9 uger... Men jeg tager da lige en dag mere som fuldtidsopvarter i morgen igen...
aug 2008
Puha det tror jeg da på! Håber hun bliver frisk eller er blevet frisk nu, syge børn er aldrig sjovt
Fuldtidsopvarter
Kat: Hold da op, lidt er bedre end ingenting
Vil du låne min mand??
aug 2008
Min er lige en tand i overkanten med rengøring, men pyt - her er altid pænt og rent
Kun for godt humør :)