{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Kun for godt humør :) {{forumTopicSubject}}

Hej Piger smiley
Lige en lille hygge tråd, kun til glade indlæg smiley

Hvad laver i alle sammen ?

Jeg er på arbejde - sidder og nyder at mærke lillebror der sparker inde i maven.... smiley
Nyder det hyggelige forårs vejr, selvom solen ikke skinner... smiley MEN jeg tror den kommer smiley
Glæder mig over jeg har en dejlig mand, en skøn søn - nogle fantastiske ansatte i dag, som bare knokler smiley
LIVET er da herligt....

Håber I andre også har en skøn dag eller får en super skøn dag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kun for godt humør :)
  • #1   7. mar 2013 Nikoline er lagt til at sove, så nu vil jeg overfører billeder af hende fra mit kamera, så jeg kan få lavet invitationer til dåben smiley

• #3   7. mar 2013 Sidder og hygger med lidt sen morgenmad, imens lillepigen sover og jeg sidder og smiler over at jeg sent igår aftes fik besked om at jeg skal være faster til en lille dreng til juli... Glæder mig vildt til at shoppe drenge tøj, skulle tro det var mit eget barn smiley

• #4   7. mar 2013 Mutten: Det lyder super hyggeligt og skønt med zoneterapi smiley Har jeg gode erfaringer med smiley

Stine: Lyder som en super idé med invitationer smiley Hvornår skal hun døbes? smiley

Christina: Så fedt !!! smiley 800 kr er bestemt også penge smiley Dejligt han endelig går med til at betale Jer dem smiley De udlejer kan være nogle bisser !! smiley

Natasja: Ej hvor dejligt med en lille dreng smiley Det er altid sjovt at shoppe noget, man ikke selv har.. smiley Min veninde venter en pige og jeg har shoppet til hun har født... Har jo selv en dreng og en dreng mere på vej i juli smiley

• #5   7. mar 2013 Mutten: Hold da op, hvor er du vild smiley Men lyder til du er yderst kreativ smiley
    Jeg er slet ikke kreativ, så her er det lidt kedelige drenge værelser - men pyt - bare knægten gider lege derinde... smiley
    Men altid dejligt med farmands konto oplysninger... hehe smiley

Godt at høre I er glade for det smiley
    Vi slap for dræn, ved 10 behandlinger af det, så her sætter jeg stor pris på det smiley

• #6   7. mar 2013 Hehe, mutten, du lyder godt nok som mig, får også tit en idé, men ikke liiigggee altid det ser ud som jeg ville, så må man jo bar på hesten igen smiley Hehe
    Jeg nyder lidt solskin står ind af vinduerne, bettefisen er uden tvivl vågen smiley
    Og så er tvét tændt, imens jeg sidder og ligger en sund madplan, både for morgenmad, mellem frokost og aften, og jeg siger jeg det er lækkert, og super sundt ! smiley Jeg har lagt den ud fra den bog der hedder spis dig i balance, og det kunne jeg vidst godt trænge til. Håber at holde vægten resten af graviditeten, og muligvis tabe mig. (Har fået grønt lys af både læge og jordmoder) Kunne da også være fedt hvis man havde tabt sig lidt efter fødsel allerede smiley
    Er bar i fantastisk humør for tiden, for ved i hvad ????? DER ER FORÅR I LUFTEN smiley Så skønt smiley

• #7   7. mar 2013 Nej, jeg kan næsten ikke sove om aften hvis jeg lige har fået en idé, for så kunne jeg jo liigggee se om jeg måske kan få den hen osv smiley
    Min kæreste HADER det også, for jeg kan hurtigt bliver fristet når jeg handler og får en god idé.
    Når jeg siger sskkkaattt ?? Så svare han altid: Hvad har du nu af idéer ?!
    Hehe smiley Men er også rart at gå hjemme og få udlevet sin kreativitet lidt smiley

Vi skal sælge vores hus, og vi ved hvilken ejendom vi vil købe, og jeg har måtte downloade programmer for at indrette og tapesere det nye hus, fordi jeg havde så mange idéer, men vi kan jo ikke flytte før dette er solgt smiley

• #8   7. mar 2013 Jeg har været oppe og træne smiley
    Manden har fået nyt arbejde og startede idag smiley
    Passer min mor's hund og hundene leger godt sammen smiley
    Ja det er det..

Jeg skal gøre rent snart og så skal jeg lige have flyttet lidt rundt på nogle ting smiley

• #9   7. mar 2013 Mutten Og Jane : Hvor er i seje altså smiley Jeg ejer ikke kreativ sans desværre ! smiley Men jeg nyder at se billeder af andres smiley

Mor til: Hvor lækkert med træning smiley OG TILLYKKE med mandens nye arbejde smiley Det er ellers ikke nemt for tiden ... ( min mand går også hjemme, han blev fyret..) Men chefen er en nar, så det er bedre end at være hos sådan en tosse smiley

Dejligt hundene kan lege sammen smiley

• #10   7. mar 2013 Haha mutten, det kunne så meget lyde som mig smiley
    Træls med at der var fugt !! Det er da ret træls, men godt der er styr på det, og et projekt mere at gå igang med smiley
    jeg vil også gerne have skiftet møblerne ud, synes dog ikke der er super meget at gøre med, med bebs på vej, lige købt ny bil og står med et huskøb forude. Det er lidt træls. men kigger på dba. for er tosset med den gamle landstil. så kigger efter nogle gamle møbler jeg kan male, i hvid og pastelfarver smiley

• #11   7. mar 2013 fru tygesen, jeg er bar så tosset med at lave ting selv, har dog også mange kikset forsøg !!
    Men nu har jeg fundet ud af at sy og hækle er jeg ret stærk til, og male større ting som møbler og vægge, vil så gerne male lærreder, men det kan jeg bar ikke må jeg nok indrømme smiley
    Jeg tror det er et spørgsmål om at kaste sig ud i det, og så finder man hurtigt sine stærke sider smiley

• #12   7. mar 2013 Jeg ville ønske jeg kunne - men jeg er ikke god og betaler man hellere fra det smiley
    Sy kan jeg, men min tålmodighed duer ikke til det mere... haha smiley
    Jeg har prøvet at male - og tro mig, der blev grint... Hehe.. jeg er slet ikke god til det... Jo en tandstiks mand smiley
    Men jeg tænker - så er det godt for dem der er kreative, de kan tjene penge på mig ... smiley

• #13   7. mar 2013 Jah, jeg synes bar nogen gange de tager en ret god pris for deres møbler smiley
    Elsker også lige at hører andres meninger, for tit skal jeg selv kigge på det i noget tid for lige at finde ud af hvad jeg synes smiley

• #14   7. mar 2013 Mutten : Så lidt da smiley Ja må du da gerne - elsker at se andres kreativer smiley
    Det kan jeg da godt forstå, ville jeg også vis jeg kunne smiley

Jeg har selv et stor gammelt antik familie spisebord samt stole der skal bejses, MEN puha det er dyrt smiley Du har ret Jane, dem der ordner møbler - de er dyre smiley

• #15   7. mar 2013 Haha mutten ! Jeg tror på ånder men tænker nu ikke de sidder i kisten/vitrineskabet eller spisebordet smiley Hehe
    Hmm, ja, jeg tænker også sådan en pastel grøn noget til et vitrine skab, måske med sådan noget hvidt maling der ser krakkeleret ud inde i skabet smiley Men så er jeg begyndt at blive ret tændt på noget blomstret tapet også, så det får lidt ældre look, det er SÅ fedt. savler tit over det når jeg f.eks. ser de bruger det i bo bedre smiley

• #16   7. mar 2013 ja hans chef var os en nar - men han var heldig at finde dette job så det tog han - det er ikk så god løn men mere end akasse.

Ja det er lækkert at hunde kan lege sammen og være rolige sammen smiley

Ja det var dejligt at træne - men skulle vist ikk have trænet ryg og så støvsuge bagefter. nu ligger jeg med ondt i ryggen på sofaen smiley

men er stadig i godt humør smiley

• #17   7. mar 2013 mor til : Det var da super heldigt, han så fik noget andet smiley Så længe det giver mere end akasse smiley
    Min blev desværre fyret og han har ikke noget andet endnu - men det kommer forhåbentligt smiley

Av av, skidt med ondt i ryggen - du må lige passe bedre på dig selv smiley Så længe humøret stadig holder - så skal det nok gå smiley

• #18   7. mar 2013 Jeg er lige kommet hjem fra første møde med mødregruppe smiley
    Glæder mig over at jeg har sådan en skøn nabo, som ville komme og kigge efter Simone, som har feber for 4. dag i stræk, imens!

• #19   7. mar 2013 Lyder dejligt med frokost og så vente på mand og søn kat smiley
    Hehe, det er så SKØNT med rengøring... smiley bare ikke når det flyder - så er det altså svært at overskue smiley Du må bare sætte ham i sving smiley

Mor: Skønt med mødre gruppe smiley Gik det godt? smiley
    Puha, stakkels pige med feber, men dejligt med en skøn nabo smiley smiley

• #20   7. mar 2013 Ja, det var rigtig hyggeligt og snakken gik livligt frem og tilbage smiley
    Og tak! Det har været en hård uge med en sløj 3,5-årig hjemme sammen med krævende lillebror på knap 9 uger... Men jeg tager da lige en dag mere som fuldtidsopvarter i morgen igen...

• #21   8. mar 2013 Mor til: Dejligt når det er hyggeligt og man kan få snakket en hel masse smiley
    Puha det tror jeg da på! Håber hun bliver frisk eller er blevet frisk nu, syge børn er aldrig sjovt smiley
    Fuldtidsopvarter smiley Den havde jeg ikke hørt - men lyder som en god idé smiley Men er vel super MOM smiley

Kat: Hold da op, lidt er bedre end ingenting smiley
    Vil du låne min mand?? smiley Han ordner det hele hverdag .. ( Men kun fordi han er arbejdsløs ) smiley

• #22   10. mar 2013 Hvis han kan nusse, så slår det ALT smiley det er helt sikkert... smiley
    Min er lige en tand i overkanten med rengøring, men pyt - her er altid pænt og rent smiley

Kommentér på:
Kun for godt humør :)

Annonce