{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.872 visninger | Oprettet:

Kan ægløsning godt udeblive? {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Det bliver nok lidt langt.
Sagen er den at jeg gennem en længere periode sprang mange pauser over på p-piller. Omkring juli måned sidste år begyndte jeg at have meget uregelmæssig blødning, faktisk blødte jeg det meste af månederne. Min læge valgte så at skifte mig over på minipiller, men dette hjalp på ingen måde. Jeg begyndte at blive sur, deprimeret og ja blødningerne fortsatte. Min kæreste og jeg valgte derfor i november at jeg helt skulle stoppe med nogen former for prævention så min krop kunne finde sig selv igen. Dette gjorde jeg i midten af november. Jeg stoppede med at bløde to dage efter.

Jeg blødte så 17 dage da min rigtige menstruation kom (en uges tid efter jeg var stoppet med at bløde, efter stop på piller). Jeg prøvede derfor at teste for ægløsning nogle dage efter da blødningen stoppede. Jeg testede dog aldrig positiv. 1½ uge efter startede jeg med at bløde igen (det passede meget godt med at jeg skulle til at have menstruation igen der). Denne gang blødte jeg så "kun" 12 dage. Jeg har testet løs igen, der har kun været en morgen, hvor der har været en svag positiv streg og nogle timer senere var den væk igen. Har ikke testet positiv siden.

Kan det godt passe at man slet ikke får ægløsning, hvis ens cyklus er total rundt på gulvet? Er der andre, der har oplevet det samme?

Jeg har kigget lidt på en clearblue digital ægløsnings test. Kan man købe nye strimler til den når dem i pakken er brugt? eller skal man købe en helt ny test hver gang?

Vi har ikke travlt med at blive gravid. Jeg vil bare meget gerne lære min cyklus at kende igen. smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kan ægløsning godt udeblive?

Annonce