{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

godt råd ønskes ?! {{forumTopicSubject}}

jeg er lidt i et dilemma
har fået noget mærkeligt udslæt på kroppen og var ved lægen, han gav mig nolge piller og noget salve, jeg fortalte at vi prøvede at live gravide og han blev i tvivl omkring pillerne, jeg havde ÆL for en uge siden og han ville teste mig for en sikkerheds skyld som han sagde, men men men kan jeg nu også være sikker på at den test passer ( den var selvfølgelig negativ, da det kun er en uge siden ÆL )
det er godt 9 dage til min mens, skal ( helst ikke ) starte.

skal jeg mon tage pillerne og "håbe" jeg ikke er gravid eller håbe på det ikke skader hvis jeg er gravid ??

hvad synes i ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  godt råd ønskes ?!
  • #1   25. feb 2010 Kan godt forstå, det er lidt af et dilemma.. Den er rigtig svær...!!

Jeg tror ikke, at jeg ville stole på den test, da den er taget så tidligt..

Mon ikke du kan ringe til lægen, og høre om det er nødvendigt med de piller...?? Eller, om der evt er et alternativ, som du roligt kan tage..??

Jeg ved virkelig ikke hvad du skal gøre, men jeg tror, at jeg havde ringet til lægen en gang mere, og forklaret ham ,at jeg måske var en smule utryg ved 'bare' at tage pillerne..

Anja

• #2   25. feb 2010 hvad siger indlægsedlen ??

har du googlet dem måske står der noget mere info om pillerne og graviditet.

• #3   25. feb 2010 inlægssedlen siger det ikke er kendt hvad virkning det har på gravide men det anbefales ikke

Kommentér på:
godt råd ønskes ?!

Annonce