{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

trist forhold til sin mor :/ {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid været sådan at jeg har passet mig selv og mit liv, og ikke hængt i min mors skørter. Vi har selvfølgelig altid haft kontakt til hinanden osv.

Men vi snakker ikke sammen hver uge eller lign.
Men de sidste par år har det virkelig ændret sig.
Vi begyndte at ses mere, og besøgte hende tit, så fik hun sig en ny kæreste, og hendes tid til os forsvandt og ja der skete mange ting, som ik er nødvendigt at nævne pt.

Men kontakten blev mindre og det blev jeg ked af, da vi havde fået et rigtig godt forhold op at køre.

Sidste år, da de blev inviteret tl min søns 4 års fødselsdag, sagde de at de hellere ville komme dagen efter for det passede bedre, for da skulle de noget andet også, sa en kop kaffe var fint..jeg blev sur for det var altså hendes barnebarns fødselsdag hun var inviteret til..ikke en kop kaffe når det passede dem bedst... Det endte med at de kom den dag jeg havde inviteret.

Vi har haft en masse problemer..min far kender til dem..min mor aner intet om dem, da hun aldrig ringer eller skriver for at høre hvordan vi har det..
Fortalte i en sms vi sku flytte i hus, og var rigtig glad..fik sms tilbage at det var godt for os. Hun ringede ikke engang op for at høre, hvor vi skulle flytte hen, hvordan huset er osv..intet.

1 dec var vi til deres bryllup.

Vi flyttede mellem jul og nytår.. svigerfamilie har været og besøge og se huset, min far og bror har været her 2 gange (jeg snakker ofte med min far og bror, og min far ringer også selv når han sys det er længe siden vi har snakket...bør en mor ikke også gøre det?!) og min søster og kæreste kommer den 26 på besøg... Jeg har intet hørt fra min mor..hun har ikke engang spurgt om vi er faldet til eller noget som helst..

Skrev så til hende sidste weekend, og sagde at hvis de kedede sig, vidste jeg godt hvad de kunne lave :).. Fik et svar at de kedede sig ikke, de fik besøg om lidt...og intet mere..ingen spørgsmål til hvordan det går os..

Skrev til hende idag om de vil komme til kaffe i morgen eller tirsdag...
Nej de kan ik i morgen eller resten af ugen. Min mors mands mor har brækket hoften og er opereret, og har lungebetændelse, så de havde ikke så meget tid.
Og manden siger at de vil spise aftensmad her når de engang kommer...

Jeg har ikke svaret tilbage på den besked..
Jeg forventede et afslag igen, men blir stadig ked af det... og helt ærligt, han skal da ikke bestemme om de skal spise her eller ej.. jeg inviterede til kaffe.. det er vel os der bestemmer om de skal spise her eller ej, ikke ham...

Beklager, skulle bare ud med det, det er lidt frustrende, at have enmor, der mest kun har nok i sit nye liv og min søster, hendes børn og hund (mor har lige strikket et dækken til hendes hund)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trist forhold til sin mor :/
  • Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #1   20. jan 2013 Sådan en far har jeg også snakker ikke med ham...

• #2   20. jan 2013 Hvor må det var hårdt at føle svigt fra sin mor:-(

• #3   20. jan 2013 Sys bare det er så trist, for når vi endelig ser hinanden så savner jeg hende sådan...til deres bryllup, inden vi skulle hjem, sad jeg på et tidspunkt hende ved hende og holde hende i hånden..bare fordi jeg sådan savner hende... men det er desværre ikke ligeså gengæld har jeg indset efterhånden, og det er hårdt at vide smiley

Jeg vil da som mor altid kontakte mine børn og besøge dem.. han (de hvis vi får flere) er mit liv, og jeg vil da vide hvordan det går og vil da interessere mig for hvad der sker i hans liv, uanset alder.

• #4   20. jan 2013 Har fået en klump i halsen af at læse det, hvor er det bare synd for dig, ville delme også blive ked at det hvis det var min mor!

• #5   20. jan 2013 Har skrevet lidt med min mor. Hendes svigermor er blevet lagt i kunstig koma, da hofteoperationen ik gik som den skulle, og hun gled væk fra dem, så hun er på intensiv nu, og det kan gå begge veje..

Så forstår jeg godt de ikke kan denne gang

• #6   22. jan 2013 Sikke noget, det gør ondt at læse ddin beretning. Har du sagt til hende at hun gør dig ked af det, så hun ikke er i tvivl om hvordan du har det ?

• #7   22. jan 2013 Rigtig trist at hører ... Jeg syntes jeg har et okay forhold til min mor . Da min far stadig var i live, havde jeg et anstrengt forhold til hende, fordi jeg ikke syntes du passede nok på min far . Og var så gal påkende da min far døde sidst i feb 2012. At jeg ikke kunne trøste hende.. Og sjæklend tager telefonen når hun ringer . Jeg har aldrig bedt om hjælp fra mine forældre og altid klarer mig selv. I forhold til mine andre søskende . Men hun fik ny kæreste næsten lige efter min far var død. Og har rigtig svært ved det . Idag snakker jeg méd hende næsten hver dag. Det hende der ringer . Men ikke noget jeg egentlig gider . Føler had til hende hele tiden . Idag har hun det rigtig skidt fordi tiden er ve at nærme sig min fars dødsdag. Og hun er sygemeldt og sån. Og det jo rigtig synd for hende , så jeg bruger tid på hende af medlidenhed .
    Så hos mig er det lige omvendt end hos dig.
    Men tænkte lidt på om ikke du burde tage en snak med sin mor og fortælle hende hvordan du har det. For det lyser som om hun ikke aner h Orsan dit liv er pt . Og fortælle hende at du savner hende . Det kan jo være hun har en grund til at hun er som hun er eller er blevet sån ? Og måske hun ikke gør det med vilje ?
    Håber alt det bedste for dig smiley

Kommentér på:
trist forhold til sin mor :/

Annonce