trist forhold til sin mor :/ {{forumTopicSubject}}
Jeg har altid været sådan at jeg har passet mig selv og mit liv, og ikke hængt i min mors skørter. Vi har selvfølgelig altid haft kontakt til hinanden osv.
Men vi snakker ikke sammen hver uge eller lign.
Men de sidste par år har det virkelig ændret sig.
Vi begyndte at ses mere, og besøgte hende tit, så fik hun sig en ny kæreste, og hendes tid til os forsvandt og ja der skete mange ting, som ik er nødvendigt at nævne pt.
Men kontakten blev mindre og det blev jeg ked af, da vi havde fået et rigtig godt forhold op at køre.
Sidste år, da de blev inviteret tl min søns 4 års fødselsdag, sagde de at de hellere ville komme dagen efter for det passede bedre, for da skulle de noget andet også, sa en kop kaffe var fint..jeg blev sur for det var altså hendes barnebarns fødselsdag hun var inviteret til..ikke en kop kaffe når det passede dem bedst... Det endte med at de kom den dag jeg havde inviteret.
Vi har haft en masse problemer..min far kender til dem..min mor aner intet om dem, da hun aldrig ringer eller skriver for at høre hvordan vi har det..
Fortalte i en sms vi sku flytte i hus, og var rigtig glad..fik sms tilbage at det var godt for os. Hun ringede ikke engang op for at høre, hvor vi skulle flytte hen, hvordan huset er osv..intet.
1 dec var vi til deres bryllup.
Vi flyttede mellem jul og nytår.. svigerfamilie har været og besøge og se huset, min far og bror har været her 2 gange (jeg snakker ofte med min far og bror, og min far ringer også selv når han sys det er længe siden vi har snakket...bør en mor ikke også gøre det?!) og min søster og kæreste kommer den 26 på besøg... Jeg har intet hørt fra min mor..hun har ikke engang spurgt om vi er faldet til eller noget som helst..
Skrev så til hende sidste weekend, og sagde at hvis de kedede sig, vidste jeg godt hvad de kunne lave :).. Fik et svar at de kedede sig ikke, de fik besøg om lidt...og intet mere..ingen spørgsmål til hvordan det går os..
Skrev til hende idag om de vil komme til kaffe i morgen eller tirsdag...
Nej de kan ik i morgen eller resten af ugen. Min mors mands mor har brækket hoften og er opereret, og har lungebetændelse, så de havde ikke så meget tid.
Og manden siger at de vil spise aftensmad her når de engang kommer...
Jeg har ikke svaret tilbage på den besked..
Jeg forventede et afslag igen, men blir stadig ked af det... og helt ærligt, han skal da ikke bestemme om de skal spise her eller ej.. jeg inviterede til kaffe.. det er vel os der bestemmer om de skal spise her eller ej, ikke ham...
Beklager, skulle bare ud med det, det er lidt frustrende, at have enmor, der mest kun har nok i sit nye liv og min søster, hendes børn og hund (mor har lige strikket et dækken til hendes hund)
jan 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
aug 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 130 Svar: 750
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Jeg vil da som mor altid kontakte mine børn og besøge dem.. han (de hvis vi får flere) er mit liv, og jeg vil da vide hvordan det går og vil da interessere mig for hvad der sker i hans liv, uanset alder.
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Så forstår jeg godt de ikke kan denne gang
jun 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 1.049
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
Så hos mig er det lige omvendt end hos dig.
Men tænkte lidt på om ikke du burde tage en snak med sin mor og fortælle hende hvordan du har det. For det lyser som om hun ikke aner h Orsan dit liv er pt . Og fortælle hende at du savner hende . Det kan jo være hun har en grund til at hun er som hun er eller er blevet sån ? Og måske hun ikke gør det med vilje ?
Håber alt det bedste for dig
trist forhold til sin mor :/