En trist følelse :( {{forumTopicSubject}}
Jeg har en trist følelse af at være ked af at være gravid.. Føler ikke rigtig min kæreste/faren forstår når jeg er dårlig eller har ondt. Jeg lider utroligt meget af tidlig bækkenløsning
Er jo selvfølgelig ikke ked af at skal være mor, glæder mig helt vildt til den lille kommer til verden. Men har bare de sidste dage været ked af det og haft følelsen af at det måske er forkert. Vi har skændtes en del de sidste dage, jul, penge, skal finde ny bolig og alt det sædvanlige i et forhold.. Men syns vi er gode til at få talt om tingene.
Nu havde jeg os en lidt grim oplevelse igår, skulle ud og købe de sidste gaver men nåede ikk at få købt nogen før jeg besvimede inde i en butik, heldigvis var min kæreste under 5 min der fra så han kunne hente mig.. Har de sidste dage været ramt af en smule influenza, og ikke rigtig haft løst til noget og bare ville være der hjemme og slappe af..
Måtte bare ud med lidt fustrationer
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 40 Svar: 142
Han skal bare støtte dig og bakke dig op, længere er den ikke..... Håber tingene stilner lidt af, her når julen er overstået.
Trøste-knuz til dig
En trist følelse :(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside