{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

Foervirret og trist... {{forumTopicSubject}}

Nu er min kæreste begynd at skabe sig over han ikke får nok sex, fordi der er gået 6 dage uden sex bliver han helt hys og snakker om åbent forhold for han kommer nok til at bolle uden om hvis det bliver ved..
Ved ikke helt hvad jeg skal stille op det skal liges siges at han får sex gennemsnitlig 1 gnag om ugen og tit 2 gange samme dag, men i hans øjne er det ikke nok..
Har ikke den store lyst og har ikke haft så megt lyst siden den lille kom (Bor i stuen med begge børnm, da første salen ikke er færdig og den store har tit maridt, render tit2-8 gange om natten pga hende og den lille vågner mellem 1-3 gange hver nat)
Og ærlig talt hjælper det ikke på lysten at han skaber sig han får som før skrevet mindst en gang om uigen (en gang gik han lidt over 2 uger før han fik og DET ER DET HØJESTE HAN HAR GÅET)
Så da jeg sagde at jeg kunne forstå han var vrissen hvis han ikke fik i 3 mdr siger han at så længe blivger det bare aldrig til for det vil han ikke klare uden at bolle uden om..
Det gør mig forvirret og såre mig at han kun mener vores forhold er noget værd hvis vi har sex næsten dagligt.
Hvad skal jeg dog stille op????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foervirret og trist...
  • Susanne H B
    Susanne H B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 204
    #1   19. okt 2009 Undskyld sproget

Sikke en nar

Han sgu da li være glad for det han har(Dig og børnene mv)

Og til og med sex i ny og næ

Mvh

• #2   19. okt 2009 Hold da op, herhjemme kan der godt gå en mdr imellem, han får noget. Så tror da lige han skal klappe hesten engang og falde lidt ned til jorden.. Havde Jimmi sagt til mig at han ønskede et åbent forhold fordi han ikke fik nok sex, ja så havde jeg vidst lige taget vores forhold op til revudering. Ved godt der er børn blandet ind i det, og at det derfor blir svære, men sådan en besked havde jeg virkelig ikke fundet mig i.
    Håber i finder en løsning på det, og kan så udemærket forstå du er ked af det.

• #4   19. okt 2009 Jeg var smuttet på stedet INGEN partner skal true sig til sex ved at sige han knalder uden om ellers... Hvad fanden er han for et fjols? Ja undskyld mit indlæg bliver sgu helt harm smiley

• #6   19. okt 2009 Overvejer virkelig også hvad jeg skal gøre, ærligtalt føler jeg mig så provekeret at jeg leger med tanken om slet ikke at føje ham så må jeg se hvordan han reagere når han ikke får i en LANG periode..
    han syntes det er latterlig vi kun har sex når jeg har lyst, men siger så også til ham at man skal kun havde sex når begge har lyst..
    Før i tiden kunne han sagtens undvære sex men han er sku blevet så afhængi inden for det sidste halve års tid..

• #7   19. okt 2009 gid det var min mand *Gg* her er det mig der ikke mener jeg får nok ... vi kunne jo bytte mænd - jeg hedder os maiken v - så der vil da ikke blive den store forskel smiley !!!

ej spøg til side ...

jeg syntes i skal sætte jer ned og snakke , den som står med den største lyst har 3 valg muligheder : at leve med det, blive skilt (gå fra hinanden) eller bolle udenom ... den person føler at der bliver sagt, "jeg bestemmer så niks jeg vil ikke opfylde dine ønsker, gøre dig glad, dække dine behov .. og det er jo uanset om vi snakker sex eller at støvsuge og lave mad ...

Det fylder rigtigt meget for mig - jeg tror os din mand føler sig afvist konstant - da det jo os er kærlighed, tryghed, opmærksomhed osv .. Han tænker sikkert tilbage da han kunne tage hvem han ville med hjem i seng fra byen.. det gør jeg ... fordi : hvorfor gider den anden person ikke en? du giver ham utroligt lavt selværd ved ikke at have lyst til hans nærvær - lyst til at gi ham opmærksomhed ..

Jeg leder lige efter et link til dig (: - jeg læser tidens kvinder - og der var en rigtig god arktikel om det ...

Hvis jeg var jer - ville jeg aftale sex hver dag (ja det er en hård opgave, kræver meget, hygiegne, arbejde og sige ja okay sådan er aftalen) i en periode, mer vil have mer, og det skulle knytte jer mere sammen - føre jer tættere på hinanden- efter perioden smiley det er en form for selvhjælp, i stedet for proff hjælp ..

*MER' VIL HA MER'* - du kan få lysten igen ...

Håber at du ikke ser mit indlæg som et angreb - men som et kærligt klap på skulderen (da jeg os godt kan følge dig)

• #8   19. okt 2009 Tania - maiken har da ikke lige født (: vi er i samme termins gruppe (marts 09) ...

• #10   19. okt 2009 jamen problemet er jo ikke at jeg ikke har lyst til ham, har sku heller ikke lyst til at lege med mig selv. har tit givet efter for han skal få noget men sytes bestemt ikke det er sjovt at "Tvinge" sig selv til det og hvis han først får tit vil han sku ikke kunne stoppe igen..
    og tror at havde han ikke truet mig og i stedet bare acceptert det kunne det havde hjulpet længere henne af vejen, men når det er noget vi har diskuteret flere gange om mdr det sidste halve år. og det er hver gang der bare er gået en lille uge... Et forhold sakl ikke være baseret på sex.
    og skulle jeg føje ham, skulle han sku nok til at give en del mere på hjemmefronten, med hjælp til børnene når de vågner om natten, tage dem engang i mellem om morgen når jeg godt kunne bruge en time mere på øjet, gøre lidt rent, lave mad, rydde op efter ham selv og alt det som jeg ellers gør fordi han ikke lige hjælper med det..

• #11   19. okt 2009 havde thomas ( min kæreste ) sagt sådan til mig , var der ikk noget der hed os mere . jeg var skredet, du skal ikk finde dig i og blive behandlet sådan !! du fortjener bedre.. ja undskyld mig men det sys jeg ..
    håber du finder ud a det.

knuss michella

• #12   19. okt 2009 ejj jeg kender det her kan der hvetfald gå en måned uden sex .. jeg har sleeet ikke lyst til min kæreste netop også fordi han mindst engang om dagen blir sur over han ikke for nok .. og det har skadet vores forhold meget .. men syns han er et svin og sige han vil bolle uden om så så elsker han dig altså ikke nok .. sex i mine øjne er bare en luksus at have men det skal ikke være baseret på forholdet håber virkelig i finder ud af det derhjemme og syns du skal tale meget alvorligt med ham og sige 1 gang han siger det igen med at bolle udenom vidste han hvor døren var .. det havde jeg sagt smiley held og lykke:) mænd er bare ikke gode til at forstå det efter man har børn er det tit sådan gad de kunne prøve det

• #13   19. okt 2009 ja jeg får sørme heller ikke nok da smiley hehe..

men lige frem at true med åbent forhold synes jeg eddermame er for langt ude!

han må squ da acceptere du ikke lige magter det altså. Måske skal han bytte roller så det er ham der står op til jeres datter og trøster hende. Så kan det være han kunne se det fra din side af.

• #14   19. okt 2009 Venter også virkelig på hvad han suger i aften/ senere når han kommer hjem igen... Syntes virkelig lige nu han er en nar overfor mig.. Kan huske for nogle år siden at jeg var lidt trist og følte mig afvist fordi jeg ikke fik noget en mdr og han ikke sagde godnat eller lå og nussede eller puttet og der blev han sku sur på mig og sagde jeg var latterlig (der havde vi ingen børn og kun været sammen i 1 år ca)

• #15   19. okt 2009 Fæler det er en dårlig undskyldning fordi han vil havde vi går fra hinanden???

• #16   19. okt 2009 ved du hvad der kan du måske have ret , at det måske egetnlig er en undskyldning for han ikke gider det mere ikke hæng mig på den . men 110% du fortjener noget meget bedre end ham når han siger sådan .. i har 2 børn nu altså hvad havde han forventet det groft syns virkelig det synd for dig smiley

• #18   19. okt 2009 synes desuden også han piver lidt.. 1 gang om ugen altså. det er squ da helt fint da..

kunne da bedre forstå hvis der gik flere måneder i mellem altså..

ellers så kan han selv ordne det med sin hånd hvis han skal være så barnlig

• #19   19. okt 2009 syntes bestemt heller ikke sex ikke er vigtigt, men det er heller ikke basen for ens forhold..

• #20   19. okt 2009 viste jeg ham hvad folk skrev ville han flippe fuldstændig ud over jeg snakkede med andre om det..
    men han må godt snakke med sine venner om han syntes jeg er tør og kedelig på sex området..

• #21   19. okt 2009 tak for de søde ord fra jer...

Har sagt han bare kan spille den af hvis han vil havde lettet trykket..

• #23   19. okt 2009 uhh hvor jeg kender det , min kæreste flipper skot over jeg også kommer ud med problemerne her men jeg syns det en god måde så man kan høre hvad andre syns . og min kæreste snakker også bag min ryg om mig ??? mænd smiley .. håber han fatter det din kæreste når i snakker det godt igennem

• #24   19. okt 2009 ej undskyld hva fanden bilder han sig ind... såan en mand gad jeg sku ikk leve sammen med... Ivan har ikk fået sex siden jeg blev gravid, og det tar han sku pænt, ingen brok fra ham... ligefrem at sige, at han vil bolle udenom... Har sku ingen ord for hva han er... Har godt nok ondt af dig...

• #27   19. okt 2009 maiken - nu var det ikke et angreb - du svare jo med div. bandeord smiley
    MEN jo den anden part føler at det er fordi den der ikke gider sex, ikke gider personen .. jeg siger ikke at det er fordi du hellere vil med dig selv .. jeg siger bare hvad jeg har læst i alle de annoncer etc. og selv oplever og har snakket med andre om..

korrekt - et forhold skal ikke bygges på sex *min kæreste fik ikke noget de første 3mdr smiley

• tina w
    tina w Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
    #28   19. okt 2009 Min han fik sparket hvis han sagde sådan der til mig, imens han bare sad på sin flade røv og ikke hjalp til med børn og husholdning.

• #29   19. okt 2009 Det var nu heller ikke for at bande var/er bare så fustreret og ked at det var hvad der lige faldt mig ind, ved skam godt det ikke var et angreb smiley
    Og havde vi været i et af dissen der sex programmer var det sikkert også mig der var gal på den, men nu føler jeg bare lige at måden han siger det på sådan som han opføre sig på er lidt for lang ude..

• #30   19. okt 2009 har i fået snakket om noget her til aften smiley

• tina w
    tina w Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
    #31   19. okt 2009 Sex er nu engang noget begge parter ska have lyst og ikke mindst overksuddet til. Og har man mere overskud, så kommer lysten af sig selv.

Måske han skulle have at vide at han skal deltage noget mere i de sure pligter og så der blev lidt flere sjove ting også.

• #32   19. okt 2009 ja måden han siger det på er TÅBELIG ! og det skal han ikke have lov til - gør det klart for ham at det vil du fanme ikke have .. sig "du kunne have sagt - jeg føler du overser mig, at du ikke gider eller har lyst til mig" og så se hvd han siger , om det var noget i den stil han mente ?

• #33   19. okt 2009 han siger når vi har talt om det før at kan du da ikke lide mig eller hvad, hvor jeg svare at jo det kan jeg godt for ellers havde jeg da flyttet hvis det var derfor, men hans snakker som han ikke stoler på mig og som han tror jeg bare ligger og piller ved mig selv lige straks han er ude af døren.. nej har ikke talt med ham endnu. skal lige finde den rigtige måde at få startet den på uden han bliver underlig og sur..

• #34   19. okt 2009 okay underligt , smiley .. du skal da have lov at pille ved dig selv hvis du ville det eller ej sexologere siger hvis man ikke har lyst til sex er der 2 måder ene leger med sig selv eller man siger ingen sex i en måned kun hvis begge parter har lyst og man må ikke nævne sex overhovedet man skal putte pille uden det blir til frækt .. min kæreste fatter den bare ikke så der ikke noget der kan rede os smiley .. hmm syns du skal starte med at bare sige mente du egentlig det med at bolle uden om smiley han skal ned med nakken så han fatter det gør man ikke:)

• #35   19. okt 2009 maiken, jeg siger det samme til min kæreste - gider du mig ikke, hvem fanden boller du ellers med, er jeg blevet utiltrækkende, osv .... det er faktisk ikke sjovt at være den med mest lyst .. får man vil heller ikke "presse" den anden til det - det er da sket , men det jo knap så fedt hvis den anden alligevel ikke gider rigtigt..

• #36   21. okt 2009 GISP hvis min mand truede med at bolle uden om så fik han sparket lige med det samme... det fandme ikke noget man truer med...! jeg var tændt helt af...!

vi har en aftale om her hjemme at begge skal have lyst, her kan der godt gå nogle uger imellem og andre tidspunkter bliver det til hver dag i en periode... det meget forskelligt...

vi tager begge initiativ til en god omgang. det lidt forskelligt hvem af os det er og vi nyder begge at den anden kan finde ud af at vise at personen har lyst til den anden...

tror det er vigtigt at begge parter viser at man elsker den anden, at den ene part ikke bare "Tager i mod" og så må den anden kæmpe for at få noget.... men det også super vigtigt at man ikke presser eller truer den anden til sex... for sex er sku vigtigt at begge parter har lyst til... syntes det er SKRÆKKELIGT at han behandler dig sådan... det havde jeg absolut ikke fundet mig i...

held og lykke med det hele håber du finder en løsning der dur for dig og din kæreste/mand.

• #37   21. okt 2009 ikke for at være træls.. men jeg tænker, hvis han pludselig startede med at brokke sig for en ½ år siden, om at i ikke har nok sex og han ville finde noget ude i byen.. Så må noget være forandret.. Om det er fordi han har fat i noget, med at i ikke har lige så ofte sex som i plejede, kunne være en grund til, han ikke føler du "gider" ham mere..
    Men en anden tanke er, at han måske egentlig har lyst til at have sex med andre og bruger jeres "manglende" sex (selvom jeg ikke synes det er helt fair af ham, at sige sådan - da han sikkert får sex oftere end gennemsnittet) som en undskyldning for at få tilfældig sex i byen... ??

Jeg aner det ikke.. men jeg ville tænke mig gevaldigt om hvis jeg var dig, om du skulle føje ham, eller ej...

Kommentér på:
Foervirret og trist...

Annonce