9. feb 2009 Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 281 Svar: 1.653
Foervirret og trist... {{forumTopicSubject}}
Nu er min kæreste begynd at skabe sig over han ikke får nok sex, fordi der er gået 6 dage uden sex bliver han helt hys og snakker om åbent forhold for han kommer nok til at bolle uden om hvis det bliver ved..
Ved ikke helt hvad jeg skal stille op det skal liges siges at han får sex gennemsnitlig 1 gnag om ugen og tit 2 gange samme dag, men i hans øjne er det ikke nok..
Har ikke den store lyst og har ikke haft så megt lyst siden den lille kom (Bor i stuen med begge børnm, da første salen ikke er færdig og den store har tit maridt, render tit2-8 gange om natten pga hende og den lille vågner mellem 1-3 gange hver nat)
Og ærlig talt hjælper det ikke på lysten at han skaber sig han får som før skrevet mindst en gang om uigen (en gang gik han lidt over 2 uger før han fik og DET ER DET HØJESTE HAN HAR GÅET)
Så da jeg sagde at jeg kunne forstå han var vrissen hvis han ikke fik i 3 mdr siger han at så længe blivger det bare aldrig til for det vil han ikke klare uden at bolle uden om..
Det gør mig forvirret og såre mig at han kun mener vores forhold er noget værd hvis vi har sex næsten dagligt.
Hvad skal jeg dog stille op????
jan 2009
Følger: 1 Emner: 23 Svar: 204
Sikke en nar
Han sgu da li være glad for det han har(Dig og børnene mv)
Og til og med sex i ny og næ
Mvh
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
Håber i finder en løsning på det, og kan så udemærket forstå du er ked af det.
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 281 Svar: 1.653
han syntes det er latterlig vi kun har sex når jeg har lyst, men siger så også til ham at man skal kun havde sex når begge har lyst..
Før i tiden kunne han sagtens undvære sex men han er sku blevet så afhængi inden for det sidste halve års tid..
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
ej spøg til side ...
jeg syntes i skal sætte jer ned og snakke , den som står med den største lyst har 3 valg muligheder : at leve med det, blive skilt (gå fra hinanden) eller bolle udenom ... den person føler at der bliver sagt, "jeg bestemmer så niks jeg vil ikke opfylde dine ønsker, gøre dig glad, dække dine behov .. og det er jo uanset om vi snakker sex eller at støvsuge og lave mad ...
Det fylder rigtigt meget for mig - jeg tror os din mand føler sig afvist konstant - da det jo os er kærlighed, tryghed, opmærksomhed osv .. Han tænker sikkert tilbage da han kunne tage hvem han ville med hjem i seng fra byen.. det gør jeg ... fordi : hvorfor gider den anden person ikke en? du giver ham utroligt lavt selværd ved ikke at have lyst til hans nærvær - lyst til at gi ham opmærksomhed ..
Jeg leder lige efter et link til dig (: - jeg læser tidens kvinder - og der var en rigtig god arktikel om det ...
Hvis jeg var jer - ville jeg aftale sex hver dag (ja det er en hård opgave, kræver meget, hygiegne, arbejde og sige ja okay sådan er aftalen) i en periode, mer vil have mer, og det skulle knytte jer mere sammen - føre jer tættere på hinanden- efter perioden
*MER' VIL HA MER'* - du kan få lysten igen ...
Håber at du ikke ser mit indlæg som et angreb - men som et kærligt klap på skulderen (da jeg os godt kan følge dig)
jul 2008
feb 2009
og tror at havde han ikke truet mig og i stedet bare acceptert det kunne det havde hjulpet længere henne af vejen, men når det er noget vi har diskuteret flere gange om mdr det sidste halve år. og det er hver gang der bare er gået en lille uge... Et forhold sakl ikke være baseret på sex.
og skulle jeg føje ham, skulle han sku nok til at give en del mere på hjemmefronten, med hjælp til børnene når de vågner om natten, tage dem engang i mellem om morgen når jeg godt kunne bruge en time mere på øjet, gøre lidt rent, lave mad, rydde op efter ham selv og alt det som jeg ellers gør fordi han ikke lige hjælper med det..
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 32
håber du finder ud a det.
knuss michella
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 42 Svar: 457
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
men lige frem at true med åbent forhold synes jeg eddermame er for langt ude!
han må squ da acceptere du ikke lige magter det altså. Måske skal han bytte roller så det er ham der står op til jeres datter og trøster hende. Så kan det være han kunne se det fra din side af.
feb 2009
feb 2009
jun 2008
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
kunne da bedre forstå hvis der gik flere måneder i mellem altså..
ellers så kan han selv ordne det med sin hånd hvis han skal være så barnlig
feb 2009
feb 2009
men han må godt snakke med sine venner om han syntes jeg er tør og kedelig på sex området..
feb 2009
Har sagt han bare kan spille den af hvis han vil havde lettet trykket..
jun 2008
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
jul 2008
MEN jo den anden part føler at det er fordi den der ikke gider sex, ikke gider personen .. jeg siger ikke at det er fordi du hellere vil med dig selv .. jeg siger bare hvad jeg har læst i alle de annoncer etc. og selv oplever og har snakket med andre om..
korrekt - et forhold skal ikke bygges på sex *min kæreste fik ikke noget de første 3mdr
mar 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
feb 2009
Og havde vi været i et af dissen der sex programmer var det sikkert også mig der var gal på den, men nu føler jeg bare lige at måden han siger det på sådan som han opføre sig på er lidt for lang ude..
jun 2008
mar 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
Måske han skulle have at vide at han skal deltage noget mere i de sure pligter og så der blev lidt flere sjove ting også.
jul 2008
feb 2009
jun 2008
jul 2008
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
vi har en aftale om her hjemme at begge skal have lyst, her kan der godt gå nogle uger imellem og andre tidspunkter bliver det til hver dag i en periode... det meget forskelligt...
vi tager begge initiativ til en god omgang. det lidt forskelligt hvem af os det er og vi nyder begge at den anden kan finde ud af at vise at personen har lyst til den anden...
tror det er vigtigt at begge parter viser at man elsker den anden, at den ene part ikke bare "Tager i mod" og så må den anden kæmpe for at få noget.... men det også super vigtigt at man ikke presser eller truer den anden til sex... for sex er sku vigtigt at begge parter har lyst til... syntes det er SKRÆKKELIGT at han behandler dig sådan... det havde jeg absolut ikke fundet mig i...
held og lykke med det hele håber du finder en løsning der dur for dig og din kæreste/mand.
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 454
Men en anden tanke er, at han måske egentlig har lyst til at have sex med andre og bruger jeres "manglende" sex (selvom jeg ikke synes det er helt fair af ham, at sige sådan - da han sikkert får sex oftere end gennemsnittet) som en undskyldning for at få tilfældig sex i byen... ??
Jeg aner det ikke.. men jeg ville tænke mig gevaldigt om hvis jeg var dig, om du skulle føje ham, eller ej...
Foervirret og trist...