fortvivlet har brug for hjælp fra jer {{forumTopicSubject}}
hej alle dejlige mennesker herinde
sagen er den at jeg for næsten 3 år siden nu mistede min farfar
efter han gik bort har der været en masse familiesplid som påvirker mig rigtig meget i min hver dag
min farfar betød alt for mig han var der mere end mine egne forældre så derfor har det være utroligt svært at han ikke er her mere
jeg har så mange uopklaret spørgsmål ang. hans død som jeg bare ikke kan finde rundt i
mine tanker har gået lidt på at få fat i en der kan kontakte afdøde for at få svar på de ting
for jeg føler ikke at jeg i mit sind kan komme vider
jeg har virkelig så meget skyld og dårlig samvittighed
fordi jeg aflyste en aftale vi havde dagen inden han døde
mit spørgsmål til jer er:
er der nogen der har prøvet at komme i kontakt med afdøde?
har det virket ?
og hvem brugte i ?
håber i kan hjælpe mig
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
så jeg valgte desværre den dumme vej med en pakke pille og først derefter fik jeg hjælp
men det har ikke rigtig virket på det psykiske jeg går med til hverdag
og ja vil også gerne prøve det men ville lige høre om nogen andre herinde havde prøvet det
for det koster jo en del så vil ikke smide penge ud af vinduet hvis det er rent fup den slags
tror selv på at man godt kan men det er med at finde de rigtige der kan det
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
personligt tror jeg slet ikke på det, så har ikke "gidet" høre så meget om det, da jeg et eller andet sted synes det er lidt uhyggeligt.
Men hun har fået kontakt til sin afdøde mor.
Hun har en veninde der er sådan en der kan de ting.. hedder det clavoryant? (kan ikke stave til det)
det jeg har fået at vide er, at man skal tro på det, før man selv kan se det.. Så derfor vil jeg ikke tro på det..
Men det lyder jo til at du gør
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
men har prøvet hos en hvor hun bare sagde en masse som kunne passe på en hver person
så derfor vil jeg gerne finde den helt rigtige
har fundet hende som også har lavet en del af det i ude og hjemme bladet
men hun tager 1000 kr. for det.
derudover har jeg tjekket hendes feedback på hendes hjemmeside og det er kun positivt
nu er det bare manden herhjemme der synes det er noget pjat at bruge penge på
og jeg kan et eller andet sted godt se det fra hans side af
men det er også svært da det påvirker mig så meget
at jeg ikke kender den rigtige sandhed omkring hans død
mine forældre er sikker på at det er hans kones skyld at han er død fordi hun ikke ringede til lægen da han var syg.
også er der bare andre ting der heller ikke hænger sammen
min farfars kone har aldrig været morgen menneske men lige den morgen var hun vågen før ham, havde været i bad,lagt make up og havde lavet kaffe
jeg har dog valgt stadigvæk at være en del af hendes liv selvom alle andre udover hendes egen søster og datter har valgt at droppe hende
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 73 Svar: 2.001
Lyder ikke rart.
Altså min mor fik kontakt til sin mor, på den måde, at hun så hende.
Min mormor sad ved siden af min mor, siger hun.
Det var alt mulig halløj med en solgud osv.
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
Har godt nok aldrig prøvet det, men har også læst på hende fra ude og hjemme´s hjemme side, og ud fra det der står skulle hun være rigtig go
fortvivlet har brug for hjælp fra jer