{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

fortvivlet har brug for hjælp fra jer {{forumTopicSubject}}

hej alle dejlige mennesker herinde

sagen er den at jeg for næsten 3 år siden nu mistede min farfar

efter han gik bort har der været en masse familiesplid som påvirker mig rigtig meget i min hver dag

min farfar betød alt for mig han var der mere end mine egne forældre så derfor har det være utroligt svært at han ikke er her mere

jeg har så mange uopklaret spørgsmål ang. hans død som jeg bare ikke kan finde rundt i

mine tanker har gået lidt på at få fat i en der kan kontakte afdøde for at få svar på de ting
for jeg føler ikke at jeg i mit sind kan komme vider

jeg har virkelig så meget skyld og dårlig samvittighed
fordi jeg aflyste en aftale vi havde dagen inden han døde

mit spørgsmål til jer er:

er der nogen der har prøvet at komme i kontakt med afdøde?
har det virket ?
og hvem brugte i ?

håber i kan hjælpe mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fortvivlet har brug for hjælp fra jer
  • #1   28. dec 2012 Jeg synes det er en god ide. hvis det ikke virker så har du prøvet det. Og lad være med at have dårlig samvittighed, det kan du jo ikke bruge til noget, og du vidste vel ikke at han ville dø. har du overvejet en psykolog?

• #2   28. dec 2012 jeg har prøvet både psykolog og psykiater for efter han døde prøvede jeg at søge om hjælp men fik det ikke

så jeg valgte desværre den dumme vej med en pakke pille og først derefter fik jeg hjælp
    men det har ikke rigtig virket på det psykiske jeg går med til hverdag

og ja vil også gerne prøve det men ville lige høre om nogen andre herinde havde prøvet det
    for det koster jo en del så vil ikke smide penge ud af vinduet hvis det er rent fup den slags

tror selv på at man godt kan men det er med at finde de rigtige der kan det

• #3   28. dec 2012 min mor har prøvet det..

personligt tror jeg slet ikke på det, så har ikke "gidet" høre så meget om det, da jeg et eller andet sted synes det er lidt uhyggeligt.
    Men hun har fået kontakt til sin afdøde mor.
    Hun har en veninde der er sådan en der kan de ting.. hedder det clavoryant? (kan ikke stave til det)
    det jeg har fået at vide er, at man skal tro på det, før man selv kan se det.. Så derfor vil jeg ikke tro på det..
    Men det lyder jo til at du gør smiley Så det burde vel kunne hjælpe smiley

• #4   28. dec 2012 christina ja jeg tror selv på det

men har prøvet hos en hvor hun bare sagde en masse som kunne passe på en hver person
    så derfor vil jeg gerne finde den helt rigtige
    har fundet hende som også har lavet en del af det i ude og hjemme bladet
    men hun tager 1000 kr. for det.
    derudover har jeg tjekket hendes feedback på hendes hjemmeside og det er kun positivt

nu er det bare manden herhjemme der synes det er noget pjat at bruge penge på

og jeg kan et eller andet sted godt se det fra hans side af
    men det er også svært da det påvirker mig så meget
    at jeg ikke kender den rigtige sandhed omkring hans død

mine forældre er sikker på at det er hans kones skyld at han er død fordi hun ikke ringede til lægen da han var syg.

også er der bare andre ting der heller ikke hænger sammen
    min farfars kone har aldrig været morgen menneske men lige den morgen var hun vågen før ham, havde været i bad,lagt make up og havde lavet kaffe

jeg har dog valgt stadigvæk at være en del af hendes liv selvom alle andre udover hendes egen søster og datter har valgt at droppe hende

• #5   28. dec 2012 Okay :s
    Lyder ikke rart.

Altså min mor fik kontakt til sin mor, på den måde, at hun så hende.
    Min mormor sad ved siden af min mor, siger hun.

Det var alt mulig halløj med en solgud osv.

• #6   28. dec 2012 Jeg syntes det lyder som en go ide, og kan det hjælpe, ville det jo virkelig give dig så meget ro!

Har godt nok aldrig prøvet det, men har også læst på hende fra ude og hjemme´s hjemme side, og ud fra det der står skulle hun være rigtig go

Kommentér på:
fortvivlet har brug for hjælp fra jer

Annonce