{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.646 visninger | Oprettet:

Har virkelig brug for jeres hjælp, piger:'( {{forumTopicSubject}}

Prøver at gøre min historie kort.
Jeg lever sammen med min forlovede, som ikke er typen der overhovedet viser følelser. (Vi holder aldrig i hånd, kysser eller han siger søde ting til mig), men det kunne jeg måske leve med. Nu har vi en dreng sammen. Han gider på ingen måde deltage, og hjælper kun med at putte ham, da jeg kan lave mine studier så. Han vil aldrig med ud og gå en tur, eller en tur i svømmehallen eller vise interesse. Han laver aldrig mad, eller gør rent. Han har desuden to børn, hvor af pigen bor fast hos ham (dvs hun er hos HANS mor), og når drengen er her, så er det kun mig der sørger for, at de får en god weekend.

Jeg har givet op nu, og vil gerne videre i mit liv, jeg har måske søgt undskyldninger for, at det nok skulle blive bedre. Men jeg er sååååå bange, for min forlovedes mor er sååå dominerende, og har sagt, at min forlovede skal have vores dreng, hvis vi går fra hinanden. (Min forlovede skifter ikke engang vores drengs ble) Jeg vil gerne flytte til Odense (ca. 53 km hefra) Hvordan står jeg i forhold til, at få bopælsretten for vores dreng? Jeg vil aldrig kunne leve uden ham, eller kun have ham hver anden weekend. Jeg er bare så bange - især for hans mor.

Jeg er under uddannelse, og har altid kun fåes ros, som rollen Mor.

Er så fortvivlet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har virkelig brug for jeres hjælp, piger:'(
  • #3   22. maj 2011 åh nej smiley prøv at ta en snak med ham - og ja han skal jo tage kontakt til statsforvaldningen hvis i ikke selv kan blive enige om en ordning - men viser han ingen interresse kan de da godt se at han har bedst af at se ham hver anden weekend ? hvis han ikke "kæmper" - de kan vel også se at han ikke gider hans andre børn ? smiley eller det kan du jo fortælle så--

jeg syntes du skal snakke med ham og så må du lige finde nosserne frem i forhold til hans mor - det er jo ikke hendes barn

• #4   22. maj 2011 JO vi venter os igen - men der er bare sket noget for nogle dage siden, der gør, at jeg har fået øjnene op for det her. Og jeg vil ikke få fortaget en abort, bare fordi det nu ikke lige passer ind i mit kram. Jeg har stadig følelser for ham, men jeg mangler kærlighed og omsorg, og interesse for mig og vores dreng. Det har ALDRIG været så "slemt" før. Han er IKKE voldlig eller noget.

Det kan godt være, at han ikke vil kæmpe for, at få bopælsretten, men det vil hans mor tilgengæld tvinge ham til. (Forældrene bor ved siden af, og hun styrer ham fuldkommen) Så længe man kan være på talefod med hende, så længe er tingene godt. Jeg er så bange for hende.

Min forlovede er begyndt, at spille computer hele sin fritid. (han er på arbejde).

Han tager ikke del i noget som helst. Kan bare ikke mere.

Jeg har denne weekend været på besøg hos min søster. Da jeg kom hjem, sad han igen bare og spillede computer, og viste INGEN interesse over for sin søn. Jeg kan næsten ikke kende ham.

PT. Dette er ikke en debat, om HVORFOR VI SÅ VENTER NUMMER TO!!!

• #6   22. maj 2011 Nej det hentyder jeg heller ikke til. Men jeg spørger ind til hvordan I mener jeg ville stå, i forhold til bopælsretten, ikke andet.

• #7   22. maj 2011 Må lige pointere, uden at kende TS , at nu er det ikke lige altid man selv vælger at blive gravide...

Og til dig trådstarter, hvis du har overskuddet, og føler der er noget at kæmpe for, så syntes jeg bestemt, du enten skulle sætte dig ned, og skrive et brev til ham, med alle dine tanker, og følelser.. Måske han fik øjnene op?!
    Nogle mænd, lever bare i deres egen lille klokke, og skal egentlig have gravet det ind med skeer, før de egentlig fatter at der er et problem...

Og måske hans mor presser ham til at skulle kæmpe en sag, så er der jo langt fra garanti for, at han får jeres søn... Syntes du skal følge dit hjerte, dit barn og kommende barn, elsker jo at have en glad mor smiley

Hvis du føler for det, så kæmp for det, men hvis du derimod føler du har det bedst alene, så gå den retning...
    Vil ønske dig alt held og lykke.. smiley

• #8   22. maj 2011 jeg ved ikke hvad hans mor vil kæmpe for (nu kender jeg ingen af jer) men du må jo veje det op med at fortælle hvordan han er med sine 3 børn - snart 4 - at han faktisk ikke kæmper for dem - den ene bor ved mormoren - må du fortælle?
    han har jo tydeligvis ikke kæmpet for at have sine 2 andre børn til at bo ved jer - hvorfor skulle han så nu?

• #9   22. maj 2011 Tak for jeres støtte, piger. Altså problemet er, at vi har haft lange snakke, hvor jeg hver gang har fortalt ham, hvordan jeg føler. Har også skrevet breve. Han har lovet, at det ville blive bedre, og at han vil ændre sig. Men det er nu gået op for mig, at han ikke vil det. Han har stort set også selv sagt det. Og ja, så er det ikke skide smart, at jeg er gravid, og at han først fortæller mig det nu!!!!

Er bare ulykkelig, og vil gerne, at vi flytter hver for sig, frygter bare hans mor. Hun siger, at hun har forbindelserne i orden, og nok skal sørge for, at min dreng bliver hos hans far.

• #10   22. maj 2011 Ja men denne sidste chance fortalte jeg ham om kort inden weekenden. Jeg tager så afsted til min søster sammen med Frank, for at få styr på tankerne. Han skriver stort set ikke idet jeg er på weekend. Jeg kommer så hjem i dag, for det første gider han ikke hente os. Men det er også ok. Jeg kommer hjem, og han gider ikke komme ned og hjælpe med at bære tingene op. Han sidder bare ved computeren, og ignorer os helt. Jeg ved nu bare, at det aldrig vil ændre sig. Og jeg kan bare ikke mere.

• #12   22. maj 2011 mor til basse.
    jeg syntes du skal få afsluttet det forhold for det lyder ikke rart for dig.
    jeg syntes du skal kontakte statsforvaltningen ja måske endda møde personligt op og høre hvad du kan gøre.
    man har altid ret til at flytte. faderen skal bare vide det 6 uger i forvejen.
    men syntes bestemt ik dit forhold lyder til at være rart at leve i. det at du så er gravid igen, jamen det er der da råd for. ser du ik er så langt henne så muligheden for abort er der jo. og moligheden for at være enlig mor er der jo også

• #13   22. maj 2011 Ja min søster bor i odense, og der er de bedste muligheder i form af min kontoruddannelse. Jeg har allermest lyst til, at flytte NU, men som skrevet, så er jeg såååå utrolig bange for hans mor, ved ikke hvad hun er i stand til:-(

• #14   22. maj 2011 Hej kære

Jeg er ked af at læse det her, som du skriver.
    Men du kender min mening. Du skal være glad. Ikke nøjes, ikke lukke øjnene.

Du skal gøre hvad du føler rigtigt.

• #15   22. maj 2011 jeg tror at du har store chancer for at få bopælsretten til din søn, men det gør det problematisk at du vil flytte med ham, for din kæreste/eks kan bruge den fakta at frank kan fortsætte i samme dagpleje/vuggestue ved at blive hos ham.. har være trumlen igennem for nylig.. derimod har du først bopælsadressen så kan du flytte hvor du vil i danmark bare du fortæller det 6 uger inden.. du er velkommen til at skrive privat besked hvis du vil høre mere

• #17   22. maj 2011 Ang. forlænget weekend, er jeg nødt til, at blive hjemme, da jeg i den kommende uge skal til eksamener.

I forbindelse med vuggesutue/DP, så har jeg ham hjemme, da jeg er hjemmestuderende, og har haft svært ved at give slip på ham.

Jeg havde tænkt på, at kontakte min SP i morgen, men ved ikke om hun kan gøre så meget?

• #18   22. maj 2011 Hans mor kan jo i bund og grund intet gøre da hun ikke har nogle rettigheder what so ever !

uden at være helt sikker mener jeg at bopælsadressen tilfalder moren medmindre andet er aftalt.. men ville ringe og høre ^^

• #19   22. maj 2011 http://statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4683 det var lige hvad jeg kan finde ^^

Kommentér på:
Har virkelig brug for jeres hjælp, piger:'(

Annonce