{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.967 visninger | Oprettet:

Fortvivlet. {{forumTopicSubject}}

Lige til at start med så er der ingen på facebook der ved noget så meget tys tys smiley og jeg ønsker ingen kommentar om at jeg skulle have tænkt igennem og bla bla bla, jeg ved det godt og har ikk brug for at blivet banket i hovedet. på forhånd tak smiley

Sagen er den at, Jeg testede svagt positivt d. 25. dec. 2012. Jeg skal først have min mens i de her dage faktisk i dag. Men jeg har sidden om aften, haft noget brunligt udflåd. Om aften hvor jeg testede kom der en lille klump og lidt blod men det er det.

Jeg er overbevist om at jeg stadig er gravid. Jeg stoppede på p-piller omkring d. 26. nov. da jeg ikk kan tåle homoner og et par dage inden havde vi sex uden kondom (som vi altid har gjort når jeg har været på p-piller) velviden om at jeg onsdagen efter skulle starte på p-piller. Det er derfor slet ikk planlagt og er virkelig dårlig tidspunkt.

Jeg skal have fat i lægen imorgen og have en tid for at finde ud af hvor langt jeg er hene.

Jeg har som 18 årig haft fået fortaget en abort. (jeg er ikk just stor fan af abort)

Jeg kan ikk finde ud af min kæreste, for først sagde han at hvis jeg er gravid (han har på intet tidspunkt accepteret at testen var posetiv) og at vi skal tænke på alle parter og at jeg ikk kommer til gå psykisk ned af en abort. Og han ser helst at jeg får en abort lige nu da han ikk mener at vi vil kunne klare det, men han har bare indtil for et par dage siden dagt at vi nok skal klare den.

Jeg havde så taget beslutningen i går at jeg vil få den abort lige meget hvad. Men nu gør den tanke mig bare ekstremt ked af det og føler at jeg heller vil have det her barn. I den forbindelse af mit valg af abort, drak jeg tre klas hvidvid igår aftes.( ved godt at det var dumt inden jeg havde snakket med lægen om aborten, men jeg var så klar i min beslutning igår)

Men mit dilemma er at kan fosteret have taget skade da jeg lige er stoppet på p-piller? og kan forsteret have taget skade af de tre glas hvidvin?

Undskyld det er blevet så langt.

Og igen jeg har ikk behov for at atvide at jeg dum og alt muligt.
OG der skal ikk snakkes om det her på facebook (til dem jeg snakker med der)

Øv hvor jeg bare ked af det inden i.. :-'(

Her er testen jeg tog d. 25/12-12.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fortvivlet.
Kommentér på:
Fortvivlet.

Annonce