{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Træning - Hvad skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Jeg har bestemt mig for at jeg VIL i gang med noget træning men ved ikke rigtig hvad jeg skal finde på.

Jeg ved bare at det skal være i et motionscenter og det SKAL være noget hvor der er et bestemt program jeg skal følge så der er en form for (for)mål med træningen. Ellers frygter jeg at det bare bliver noget lala

Det er ikke for at få guns og sixpack men bare for at blive strammet op efter 2 fødsler og gerne smide de overflødige kilo.

Spørgsmålet er bare hvilken slags træning der ville være godt?
Jeg tænker selv loop træning eller måske bare få lagt et personligt program i et almindeligt center og så følge det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning - Hvad skal jeg vælge?
  • #1   3. nov 2012 Tag med i dit fitness-center, de er meget bedre til at fortælle hvad de kan tilbyde dig, og hvad der vil være godt for dig smiley de fleste steder har de også nogle gode hold, der trænes forskellige formål smiley

• #2   4. nov 2012 Loop cirkeltræning smiley jeg synes ihvertfald det rigtig godt smiley

• #3   4. nov 2012 Vil anbefale Loop der skid godt til at stramme op.. og når du så engang har fået helt styr på træningen og måske synes det bliver for kedeligt/ensformiget, har de i samarbejde med crossfit, sportsclub og dit studie lavet så man betaler lidt ekstra så man kan benytte alle steder også kan man jo starte til noget hold træning vis de har noget man vil.
    Vis du ikke ved meget om træning og ikke gider lala, vil jeg helt klar anbefale at du starter med Loop.. smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #4   4. nov 2012 Jeg træner også i loop. Det er nemt, billigt og jeg føler mig godt tilpas og velkommen. Du skal dog ik tro på deres slogan med kun 24 min. Det er kun styrketræningen der tager det. Derudover skal du opvarme (min 5) og strække ud (5-10 min). Jeg laver lidt ekstra øvelser også hulahopper jeg 5-10 min når jeg er der. Det tager oftest en time..

• #5   4. nov 2012 Tusind tak for jeres svar.
    Jeg kan se at man kan få en prøvetime i Loop så mon ikke jeg skulle prøve det.

• #6   4. nov 2012 er i fitness world og der er de hold der fokusere på opstramning efter fødsler, det syntes jeg er rigtig godt,, her ud over laver jeg også noget cirkeltræning der inde og så har de jo rigtig mange hold man kan tilmælde sig,, syntes det er så rart og når først man har trænet på et hold er man jo kommet igang og så det faktisk ikke så sværet at fortsætte selv, for nu er man der jo

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #7   4. nov 2012 Jeg træner Crossfit, som jeg startede på 3 mdr efter fødslen af min søn og er nu ved at være ret habil.. der er ingen, når jeg fortæller at jeg har født for 8 mdr siden, der tror på det.

Jeg er bidt af det.
    Det med at andre har planlagt hvad man skal træne, at det kune tager 55 min, at det er på hold, at det kan skalleres efter niveau, at der er en træner som er kompetent og sørger for at du altid yder dit bedste.

Jeg kan ihvertfald anbefale Crossfit Copenhagen, der træner jeg smiley

• #8   4. nov 2012 Jeg syns vældig godt om bodytoning og så spinning ( det sidste mest fordi det forbrænder supergodt ) derudover dyrker jeg aquazumba og alm. Zumba, jeg træner 3-5 gange pr uge, og syntes som sagt bodytoning og spinning er det der giver mest.

Kommentér på:
Træning - Hvad skal jeg vælge?

Annonce