{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

A T
A T
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115

Træning? {{forumTopicSubject}}

Kan det passe at folk bliver forargede over at man styrketræner når man er gravid??

Sagen er den at jeg har termin her 30/1, og har gennem hele min graviditet styrketrænet (når energien har været der). Det er styrketræning udelukkende med frivægt, altså bænkpres, squat, militær pres, rows, ja alt, ud over dødløft..

Men åbenbart er folk i det center jeg træner blevet halv forargede over at jeg trænede på den måde når jeg var højgravid?

Det skal lige siges at jeg lytter 110% til min krop, og min kæreste er fitness instruktør, samt ved at læse til fys, så han har selvfølgelig rådgivet en del

Hvad er jeres tanker om det? Er det folk der bare er sarte, eller mig der er helt forkert på den med at det er sundt?

Hvad gjorde i af motion da i var gravide, og stoppede i et bestemt tidspunkt inden termin? Hvis ja, hvornår??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning?
  • #1   12. jan 2014 Har svaret dig på hg

• A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

#2   12. jan 2014 Tak smiley

• #3   12. jan 2014 Hvis du lytter til din krop ser jeg intet problem. Sp da kun godt for din krop og sejt at du gør det.

• Babylove2014
    Babylove2014 Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
    #4   12. jan 2014 Syns det er sejt af dig smiley
    Folk har vel bare ondt i måsen smiley

• #5   12. jan 2014 Jeg synes det er fedt at du gør det. Jeg har læst at man får en meget bedre graviditet ved at dyrke motion, men mindsker risikoen ved diverse gener under og efter graviditet.

Jeg vil selv forsætte med min træning når jeg er gravid, og stoppe når min krop siger stop, så hvis det er frem til terminen så gør jeg det.

Min søster var ude at løbe dagen før hun fødte.

• A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

#6   12. jan 2014 Projekt baby: kan virkelig kun anbefale aftræde så meget man kan.

Jeg har haft verdens nemmeste graviditet, (lige undtaget de første 3 måneder med slem kvalme) men har kunne alt, og haft overskud til meget mere.

Det har virkelig hjulpet at være i gang.

Og som et plus, man msn med god samvittighed godt spise det stykke kage man godt kunne tænke sig uden at der sker noget smiley

Jeg er først nu begyndt at blive meget lidt hæmmet af graviditet men der er også under 3 uger til, så jeg klager ikke smiley

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #8   12. jan 2014 Ej det er da fedt! Så længe du passer på evt ikk at tabe en vægt på maven hehe

• A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

#10   12. jan 2014 Mortil: hvorfor ser det forkert ud? Og hvad skulle der ske?

• Babylove2014
    Babylove2014 Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
    #11   13. jan 2014 Syns kun at det er dejligt at se en aktiv gravid, du lytter jo forhåbentligt til din krop smiley

Bliver til gengæld forarget når jeg ser gravide der ryger, drikker, rider på heste eller står på ski smiley

• #12   13. jan 2014 Jeg vil ærlig indrømme, at jeg nok ville være en af dem der kiggede en ekstra gang i fitness centeret hvis jeg kom forbi en højgravid der pumpede jern; men kun for at tænke "Hold kæft, hvor er hun sej!"

Jeg kan knap tage mig sammen til at træne nu, og jeg er ikke gravid. Så at du og andre bliver ved langt hen i graviditeten, har jeg virkelig stor respekt for.

• A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

#14   13. jan 2014 Babylove: jeg lytter meget til min krop, for får ufatteligt store smerter hvis jeg træner alt for voldsomt.

Jeg har både droppet rygning, drikning og ridning.

Ridning er min liv, men syntes du er uforsvarligt at sætte sig op på en hest, da de trods alt i sidste ende er utilregnelige smiley

Kommentér på:
Træning?

Annonce