Træning? {{forumTopicSubject}}
Kan det passe at folk bliver forargede over at man styrketræner når man er gravid??
Sagen er den at jeg har termin her 30/1, og har gennem hele min graviditet styrketrænet (når energien har været der). Det er styrketræning udelukkende med frivægt, altså bænkpres, squat, militær pres, rows, ja alt, ud over dødløft..
Men åbenbart er folk i det center jeg træner blevet halv forargede over at jeg trænede på den måde når jeg var højgravid?
Det skal lige siges at jeg lytter 110% til min krop, og min kæreste er fitness instruktør, samt ved at læse til fys, så han har selvfølgelig rådgivet en del
Hvad er jeres tanker om det? Er det folk der bare er sarte, eller mig der er helt forkert på den med at det er sundt?
Hvad gjorde i af motion da i var gravide, og stoppede i et bestemt tidspunkt inden termin? Hvis ja, hvornår??
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
jan 2014
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
jul 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
Folk har vel bare ondt i måsen
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
Jeg vil selv forsætte med min træning når jeg er gravid, og stoppe når min krop siger stop, så hvis det er frem til terminen så gør jeg det.
Min søster var ude at løbe dagen før hun fødte.
jan 2014
Jeg har haft verdens nemmeste graviditet, (lige undtaget de første 3 måneder med slem kvalme) men har kunne alt, og haft overskud til meget mere.
Det har virkelig hjulpet at være i gang.
Og som et plus, man msn med god samvittighed godt spise det stykke kage man godt kunne tænke sig uden at der sker noget
Jeg er først nu begyndt at blive meget lidt hæmmet af graviditet men der er også under 3 uger til, så jeg klager ikke
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
jan 2014
jul 2013
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
Bliver til gengæld forarget når jeg ser gravide der ryger, drikker, rider på heste eller står på ski
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 166
Jeg kan knap tage mig sammen til at træne nu, og jeg er ikke gravid. Så at du og andre bliver ved langt hen i graviditeten, har jeg virkelig stor respekt for.
jan 2014
Jeg har både droppet rygning, drikning og ridning.
Ridning er min liv, men syntes du er uforsvarligt at sætte sig op på en hest, da de trods alt i sidste ende er utilregnelige
Træning?