{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

smække sig selv ude!! {{forumTopicSubject}}

ja jeg skulle ud med skraldet her kl 15.30 og slår låsen fra og lukker døren i og så slår låsen til smiley
det værste er min telefon og nøgler lå inde på bordet!
og prinsessen lå og sov og eftersom hun havde sovet en time ville der ikke gå længe før hun vågnede!!
prøvede og ringe til kæresten eftersom jeg ikke aner hvor ekstra nøglen ligger ud over i vores kælderrum som er ret stort men eftersom hans telefon er i stykker kunne jeg ikke komme igennem så ringede efter en låsesmed fra naboe´s telefon.. fik fat i den første hvor han først kunne være der om 45 min det er bare for lang tid hvis prinsessen vågner prøver den næste og han kan være der i løbet af et kvarter ja tak!!! MEN det koster 900kr hvis det ikke var fordi kæresten havde haft hans pung til at ligge herhjemme havde jeg ikke haft 900kr
jeg sidder nu og har brugt 900 af kærestens penge

og jeg kan bare ikke lade være med at tænke på hvad der var sket hvis jeg ikke havde haft de 900 smiley kan en låsesmed nægte at låse en ind hvis man ingen penge har og der ligger et barn på 2 år alene i lejligheden og sover?????

puha det var en grim oplevelse smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  smække sig selv ude!!
  • #1   27. okt 2012 ja man skulle betale kontant !
    jeg tænker bare hvor ville man være et hæsligt menneske hvis man nægter det så.. !
    så skulle jeg stå til imorgen og ikke kunne komme ind..

• #3   27. okt 2012 det er sgutte sjovt :s de kan vel godt nægte, har en kammerat der pænt blev sendt i banken og hæve inden smeden låste op, så det havde vel været alternativet at låsefidusen havde ventet mes du havde hævet penge et sted. har låst mig selv ude nogle gange, vi gjorde det en juleaften, hvor vi måtte kører til udlejer og hente en ekstranøgle. har engang været låst ude mens freja sad i sin højstol. vi har en dør ud til gangen hvor håndtaget er faldet af på siden ud til gange, så den kan ikke åbnes fra gangen, kun fra køkkenet og så ringer det på, det er en eller andet nødhjælpsindsamling og så smækker jeg døren fordi hunden kommer løbende og tænkte ikke lige over det manglende håndtag. så jeg kunne ikke komme ind til hende. til mit held var køkkenvinduet åben og jeg kunne komme ind den vej, men ikke nemt idet jeg var højgravid og havde bækkenløsning, fuck det gjorde naller og har sikkert set yndigt ud smiley

• #4   27. okt 2012 Jeg var ret langt hene i min graviditet da jeg smækkede mig ude, jeg skulle bare lige tømme postkassen og jeg kunne godt se døren begyndte at lukke og jeg nåede IKKE døren og smæk.. Jeg står i bukster, top og strømper. Uden mobil og uden nøgler.. kæresten var til håndbold (han er træner) og jeg kunne ikk hans nr i hovedet, vi boede i jylland og ALT familie bor på sjælland. Så jeg løb ned af opgangen (boede på 2. sal) og bankede på døre men igen hjemme nogen steder.. nå, så ned under i en genbrugs butik, men de havde ingen tlf. bog (jeg skulle have fat i udlejer) Jeg går så ind til en nøglemager/skomager og spørger.. han ringer så til vores udlejer selskab og han kom inden for 10 min og låste mig ind.. og shit det var koldt.

Kommentér på:
smække sig selv ude!!

Annonce