smække sig selv ude!! {{forumTopicSubject}}
ja jeg skulle ud med skraldet her kl 15.30 og slår låsen fra og lukker døren i og så slår låsen til
det værste er min telefon og nøgler lå inde på bordet!
og prinsessen lå og sov og eftersom hun havde sovet en time ville der ikke gå længe før hun vågnede!!
prøvede og ringe til kæresten eftersom jeg ikke aner hvor ekstra nøglen ligger ud over i vores kælderrum som er ret stort men eftersom hans telefon er i stykker kunne jeg ikke komme igennem så ringede efter en låsesmed fra naboe´s telefon.. fik fat i den første hvor han først kunne være der om 45 min det er bare for lang tid hvis prinsessen vågner prøver den næste og han kan være der i løbet af et kvarter ja tak!!! MEN det koster 900kr hvis det ikke var fordi kæresten havde haft hans pung til at ligge herhjemme havde jeg ikke haft 900kr
jeg sidder nu og har brugt 900 af kærestens penge
og jeg kan bare ikke lade være med at tænke på hvad der var sket hvis jeg ikke havde haft de 900 kan en låsesmed nægte at låse en ind hvis man ingen penge har og der ligger et barn på 2 år alene i lejligheden og sover?????
puha det var en grim oplevelse
jul 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 19 Svar: 129
jeg tænker bare hvor ville man være et hæsligt menneske hvis man nægter det så.. !
så skulle jeg stå til imorgen og ikke kunne komme ind..
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 158 Svar: 1.016
smække sig selv ude!!