{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.016 visninger | Oprettet:

Must-have app til Ipad {{forumTopicSubject}}

Hej og godmorgen til alle jer kloge Ipad/Ipod hoveder smiley


Så fik vi købt en Ipad til familie-brug. Lille pigen elsker det smiley Jeg har downloadet nogle apps som hun syntes er rigtig sjove. Bl.a. Cirkeline, Musik app (hvor hun selv spille trommer eller xylofon), bærfolket (historie af Lene Kaaberbøl fortalt af sebastian), SoundTouch (hvor man trykker på et billede og får afvide hvad det er og kan høre hvordan det lyder), baby song (rolige nat-nat sange) Koi pond (en dam med koi kapper og guldsmedde hvor hun kan røre ved vandet og se det bevæge sig, og prikke til fisk og smække guldsmedde mm.).

Men mor syntes der skal være lidt flere apps at vælge imellem til en kedelig regnvejrs dag i sommerhuset, men har brugt en del timer på at bladre rundt i appstoren uden at finde det vilde.

Derfor spørger jeg jer om der er nogle af jer der har, elller kender til en must-have app der passer godt til børn i alderen 1½ år og der omkring? Det behøver ikke være en alt for dyr app, og gerne gratis ;), og den må meget gerne være på dansk hvis det er noget børnene skal lytte til smiley

Takker på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Must-have app til Ipad
  • #1   13. jul 2012 Vi bruger syng og lær med silke.
    Talking ben, talking gina, talking Tom.... LEGO 4+ ... Min dreng på to Kan sagtens finde ud af det...
    LEGO jams og LEGO dublo smiley


  • #2   13. jul 2012 Talking Tom og co. har vi også, men jeg syntes det er besværligt, fordi hun hele tiden kommer ind i butikken. Det kan blive en dyr omgang hehe. Har allerede brugt penge på en blå trøje til Tom hehe.

    Men vil da helt klart tjekke de andre ud. Silke tror jeg helt sikkert er noget for hende, og Lego Dublo :). Tak skal du have Fru Thygesen<3 Bastian<3 smiley


  • #3   13. jul 2012 Wombii, Rasmus klump, hc Andersen og babyrattle bruger vi meget her..
    smiley
    Den der musik app hvad hedder den?


  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #4   13. jul 2012 Lige til den alder, vil jeg også anbefale Rsamus Klump.. Den er super god..

  • #5   13. jul 2012 Lydlotto og farvemonster syns jeg også er gode smiley

  • #6   14. jul 2012 Rasmus klump hendtede jeg også igår :). Var lige forbi svigerinden der har tre børn, den ynsgte er et år ældre en Gabby, så hun samler også på sjove apps, og anbefalede lige rasmus klump. Den minder dog meget om cirkeline appen, men stadig sjov :).

    Mor til A- Musik appen hedder MusicSparkle. Den gratis' variation giver barnet mulighed for at spille på xykofon og trommer, og ligge nogle forskellige instrumenter ind som baggrundslys når man spiller. Men købe variationen giver også mulighed for saxofon, harpe, nlokfløjte, guitar, bas, træk- og mundharmonika og panfløjte. Kan dog ikke sige hvads den koster hvis du skal have hele udstyret med :). Wombi er den producent der står bag en række apps til børn, ikk?

    Moaren- Rasmus Klump er for alle aldre ;). Moren sidder sørme også og leger - også selvom barnet for længst er lagt i seng hehe. Men ja, det er et hit hos lillepigen smiley

    Det er super fedt i lige kom med nogle muligheder (og bliv endelig ved hehe) for hver gang man søger på én børneapp, kommer der lige fire muligheder mere under menuen "kunder købte også" :).


Kommentér på:
Must-have app til Ipad

Annonce